Ja, dat kan. Maar bekijk je oog eens goed. Door de conjunctivae is het onmogelijk dat de lens achter je oog is geschoven. Dus als je met je vinger je oogleden wegtrekt kan je alle plaatsen inspecteren waar je lens evt. gebleven zou kunnen zijn. Je hebt kans dat hij ergens dubbelgevouwen aan de zijkant zit, tussen ooglid en oog geklemd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:29 schreef Timmehhh het volgende:
is het mogelijk om 2 lenzen over elkaar in te doen?
Idd gevonden hij zit links onder in de hoek. Hoe krijg ik hem eruit? Wattenstaafje?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar bekijk je oog eens goed. Door de conjunctivae is het onmogelijk dat de lens achter je oog is geschoven. Dus als je met je vinger je oogleden wegtrekt kan je alle plaatsen inspecteren waar je lens evt. gebleven zou kunnen zijn. Je hebt kans dat hij ergens dubbelgevouwen aan de zijkant zit, tussen ooglid en oog geklemd.
Mij is het wel ooit gelukt. Toen zag ik een beetje alsof je vanaf de verkeerde kant in een verrekijker kijkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:18 schreef Zenon het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet mogelijk om 2 lenzen over elkaar te doen. Is mij nooit gelukt in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |