Heb ik (soort van), woont in Amsterdam, zie ik niet vaak. Tijd over: gamen.quote:
Hou oud ben jij eigenlijk ? Volgens mij hebben mensen van jou leeftijd normaal gesproken vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik (soort van), woont in Amsterdam, zie ik niet vaak. Tijd over: gamen.
Daarbij, gamen doe ik al 20 jaar, sex pas 15
b-titels... KOTOR... WoW... Je kunt er niet van houden, maar dat b-titels noemen.. dan heb je ergens niet opgelet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef TI_2008 het volgende:
Tja, je zou ook eens fatsoenlijke games kunnen gaan spelen! Ipv deze B-titels voor één of andere inferieure console!
TS faalt door zijn voorliefde voor kutgames!
dertugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk ? Volgens mij hebben mensen van jou leeftijd normaal gesproken vrouw en kinderen.
En gametip: Wachten op Football Manager 2009
Oh ok. Dacht al dat je een 30 jarige maagd was ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dertug
Vrouw lag in de planning, 2x zelfs, ging niet door.
Hoe ik over kinderen denk kun je in mijn postgeschiedenis vinden.
Tsja, COD5, ik heb COD ooit gespeeld, maar ik ben niet lang daarna mijn interesse voor shooters compleet kwijt geraakt. Terwijl ik toch daarvoor van Wolf3d tot COD vrij intensief van alles heb gespeeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ok. Dacht al dat je een 30 jarige maagd was ofzoMaar dan valt het wel mee
COD5 schijnt ook uit te komen.
Helemaal niks. Alleen beschouw ik de console als een apparaat waar je lekker op gaat spelen met een paar maten en een biertje. En dan maakt het niet zo gek veel uit wat voor spel je speelt. Heb een Wii en een PS2 staan met een aantal spelletjes. Leuk, maar niet voor mij om ECHT op te gamen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:00 schreef Dajo het volgende:
Wat is omhoog met die haat jegens consoles btw?![]()
Gewoon CoD4 in combinatie met een vijftienjarig breezersletje dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Nou ja, B-titel zeggen tegen WoW is misschien een beetje misplaatst, maar ik hou er niet vanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
b-titels... KOTOR... WoW... Je kunt er niet van houden, maar dat b-titels noemen.. dan heb je ergens niet opgelet.
Maar wat zou jij dan spelen?
De Spore site heeft het zelfs over 4!!! septemberquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:51 schreef RickoKun het volgende:
Mijn vrind. Een volledige gegronde klacht.
Ik zit eigenlijk al zo'n jaar lang door mijn game-materiaal heen omdat er gewoon geen goede games meer voor de PC uitkomen waar ik geil van word.
Maarja, eerstvolgende game die ik ZELFS OOK NOG KAN SPELENis spore (7 september) en daar krijg ik dan wel weer voorvocht van!
CoD4 vind ik vervelend geworden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:44 schreef deepart het volgende:
Komt er nog wat boeiends aan op de ps3? Ik speel der eigenlijk alleen maar cod4 online op, en dat al een jaar lang
is er niet een rpg met heel veel kleurtjes en vrolijkheid dat er komt fso?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |