Alvast voor de Olympische winterspelen want dan heb je hem pas afbetaald als je geluk hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:37 schreef memrtn het volgende:
Je kent L'Easy wel van die goedkope kutreclames (pleonasme). Nu zijn de Olympische Spielen afgelopen () komt L'Easy nog even bikkelhard erin door een 32" HDTV aan te prijzen zodat je de OS hagelhelder kunt bekijken.
Gelukkig geldt dat niet voor mij. Ik heb genoeg doekoes.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alvast voor de Olympische winterspelen want dan heb je hem pas afbetaald als je geluk hebt.
Duh,hij zegt toch ook dat ze nu mee aankomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Nee ken ik niet
Niet eens..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alvast voor de Olympische winterspelen want dan heb je hem pas afbetaald als je geluk hebt.
Moet je nagaan hoeveel domme mensen dat doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet eens..
Als je deze TV wilt "kopen", dan betaal je 72 maanden (6 jaar) 17,90 per maand. Dat is een totaal van ¤1289,- nog zonder rente en eventuele administratie/aansluite/leveringskosten... Terwijl de contant prijs ¤749,- is..
Hoezo "oplichting"?
Hoe dom ben je dan als je daar in trapt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet eens..
Als je deze TV wilt "kopen", dan betaal je 72 maanden (6 jaar) 17,90 per maand. Dat is een totaal van ¤1289,- nog zonder rente en eventuele administratie/aansluite/leveringskosten... Terwijl de contant prijs ¤749,- is..
Hoezo "oplichting"?
17,90 per maand is makkelijker op te hoesten dan 749 in 1x. Nou kun je wel sparen.... maar niet iedereen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Niet eens..
Hoezo "oplichting"?
En met zo`n kortzichtige houding kom je vanzelf in de schuldsanering terechtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
17,90 per maand is makkelijker op te hoesten dan 749 in 1x. Nou kun je wel sparen.... maar niet iedereen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
17,90 per maand is makkelijker op te hoesten dan 749 in 1x. Nou kun je wel sparen.... maar niet iedereen.
Waarom domme dingen doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:53 schreef memrtn het volgende:
[..]Waarom dingen kopen als je toch al weet dat je het niet in één keer kunt betalen?
Als jij niet ¤749,- kunt ophoesten en niet dat bedrag kan sparen, dan moet je die TV niet kopen. Het is een luxe artikel, geen eerste levensbehoefte. Maar goed, als jij ¤500 euro overhebt (die je "teveel" betaald), be my guest, maar het getuigd niet van gezond verstand/geldmanagement.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Andere minder intelligente mensenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:58 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als jij niet ¤749,- kunt ophoesten en niet dat bedrag kan sparen, dan moet je die TV niet kopen. Het is een luxe artikel, geen eerste levensbehoefte. Maar goed, als jij ¤500 euro overhebt (die je "teveel" betaald), be my guest, maar het getuigd niet van gezond verstand/geldmanagement.
Gelukkigquote:
En die mogen een jaar of 4 later met andere minder intelligente mensen in de rij staan bij het gemeentelijk krediet kantoor...quote:Andere minder intelligente mensen
Is het ook, dat weet jij dat weet ik, maar er zijn genoeg mensen die er gewoon niet bij nadenken en daardoor te veel betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:11 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Ik heb bij die Leasy shit altijd wel een beetje het idee dat het misleiding is.
Het is gewoon weer een 1001ste leenkloon natuurlijk maar dat proberen ze nogal te verbergen.
Alleen de naam Leasy al, doet je aan Lease denken, niet aan lenen.
Ach, het is dezelfde huurkoop constructie als Skala hanteert. En iedereen die z'n lagere school heeft gedaan kan uitrekenen dat je gewoon geld door de plee aan het spoelen bent als je op die manier voor je spullen betaalt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:11 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Ik heb bij die Leasy shit altijd wel een beetje het idee dat het misleiding is.
Het is gewoon weer een 1001ste leenkloon natuurlijk maar dat proberen ze nogal te verbergen.
Alleen de naam Leasy al, doet je aan Lease denken, niet aan lenen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, het is dezelfde huurkoop constructie als Skala hanteert. En iedereen die z'n lagere school heeft gedaan kan uitrekenen dat je gewoon geld door de plee aan het spoelen bent als je op die manier voor je spullen betaalt.
Alleen al het feit dat ze bestaan is een aanwijzing dat men er vaak intrapt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Aan het gestaag oplopende aantal mensen in de schuldhulpverlening lijkt me toch dat het wat moeilijker te "doorgronden" is voor veel mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |