Wat wil je ermee aansluiten op wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:41 schreef MuRKie het volgende:
Ik ben op zoek naar een kabel die aan de ene kant een usb aansluiting heeft en aan de andere kant een rode en witte tulp-stekker.
Tot nu toe heb ik niks kunnen vinden op internet, en weet ook niet of zo'n kabel eigenlijk wel bestaat.
Dus mijn vraag is dan ook, bestaat zo'n dergelijke kabel?
En zo ja, waar zijn die dan te koop?
Iemand die me hiermee kan helpen?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:44 schreef Boschkabouter het volgende:
Waarschijnlijk heb je een USB-geluidskaart nodig, en een minijack -> 2x tulp kabeltje nodig.
Maar waar wil je het voor gebruiken?
USB geluidskaart kan inderdaad en optie zijn misschien, mits de NAS die wil herkennen. jack naar tulp heb ik meerdere kabels van liggenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:46 schreef oppertweaker het volgende:
Koop een super elcheapo USB-soundkaart op een stick. Heb je voor een tientje, daarnaast een jack->2x tulp en je bent klaar
quote:"The Synology Audio Station is a web-based music management interface for users to collate music stored in Synology Product into playlist, play music stored on the Synology Product, or even stream internet Radio Stations.
By connecting verified USB speakers and Synology Remote receptor to the USB ports of Synology Product, users will be able to enjoy the music stored on the Synology Product with the freedom of a wireless remote control.
Controlling the iPod mp3 player is another convenient feature of the Synology Audio Station. Simply connect the iPod to the USB port of Synology Product, and users will be able to play music from the iPod using the Synology Remote or through the web interface of Synology Audio Station."
Wat jij wil bestaat helemaal niet, en dat is ook geen wonder. USB transporteert digitale signalen, en de rode en witte tulp analoge audio...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:41 schreef MuRKie het volgende:
Ik ben op zoek naar een kabel die aan de ene kant een usb aansluiting heeft en aan de andere kant een rode en witte tulp-stekker.
Tot nu toe heb ik niks kunnen vinden op internet, en weet ook niet of zo'n kabel eigenlijk wel bestaat.
Dus mijn vraag is dan ook, bestaat zo'n dergelijke kabel?
En zo ja, waar zijn die dan te koop?
Iemand die me hiermee kan helpen?
Dat moet wel lukken, mits er drivers voor zijn. (Lijkt me dat er een unix besturingssysteem oid erop draait)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
[..]
USB geluidskaart kan inderdaad en optie zijn misschien, mits de NAS die wil herkennen. jack naar tulp heb ik meerdere kabels van liggen
Thanksquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:55 schreef MaGNeT het volgende:
Het bestaat:
http://www.synology.com/enu/forum/viewtopic.php?f=63&p=40773
En ze hebben 't over deze:
http://www.sandberg.it/product.aspx?id=133-33
Ik heb enkel gezocht naar verloop kabels van usb naar tulp.. En daar kon ik niks op vinden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:59 schreef MaGNeT het volgende:
Toch vaag dat met een paar zoektermen in Google dit soort dingen zo snel te vinden zijn...
Schopjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:19 schreef MuRKie het volgende:
Ow en kan het kwaad als ik 2 apparaten op 1 audi-in poort aansluit via tulp op mijn HTS? Want de poort waar ik de NAS op aansluit wil ik ook gebruiken voor mijn laptop zo nu en dan..
Mijn HTS stamt nog uit de tijd dat digitaal in huis een luxe was.. Mijn HTS heeft dus maar 1 optische ingang en daar zit mijn digitale ontvanger op aangesloten..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:47 schreef Cothen het volgende:
Nee, dat kan geen kwaad, mits je de stekkers verwisselt of gebruik maakt van een mengpaneeltje.
Maar waarom gebruik je eigenlijk analoge meuk? ik zou het zo veel mogelijk digitaal aansluiten.
Afgezien van dat ik me afvraag hoe je dat uberhaubt zou willen gaan aansluiten (je hebt immers maar 1 aansluiting erop zitten) zou het eventueel wel eens fout kunnen gaan. Makkelijkste oplossing is een switchboxje ertussen, danwel een andere input op je versterker kiezen. Anders is een simpel mixertje ook een prima oplossing, of zoals al aangegeven gewoon het stekkertje ompluggenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Mijn HTS stamt nog uit de tijd dat digitaal in huis een luxe was.. Mijn HTS heeft dus maar 1 optische ingang en daar zit mijn digitale ontvanger op aangesloten..
Maar wat ik bedoelde te zeggen met het aansluiten van 2 apparaten op 1 ingang. Kan dat ook tegelijkertijd? Mocht dat ooit voorkomen dat ik dan niet mijn HTS verneuk ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |