Zo, dan ben je ook mooi de sjaak. Wordt je door een arrestatieteam afgevoerd zonder ook maar iets met de zaak te maken hebben, gewoon omdat je op de verkeerde plek zat (en geloof me, dat afvoeren gebeurt niet zachthandig).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:07 schreef Houtworm het volgende:
die derde man was de man die toevallig naast hun zat. Daarom is die aangehouden en ook weer vrijgelaten.
quote:Transavia-'kaping' was liefdesdrama
De man die dinsdag werd opgepakt voor een poging een Transavia-vliegtuig te kapen, is vrijgelaten. Zijn vriendin en de man die 112 belde om de dreigende kaping te melden, blijven vastzitten.
Volgens advocaat Spong was de beller de minnaar van de vrouw. De twee wilden niet dat zij met haar vaste vriend op vakantie zou gaan. Nadat alle andere pogingen om het vertrek te saboteren waren mislukt, probeerden ze het met een bommelding, aldus Spong.
Eerder was de vrouw opzettelijk te laat gekomen, zodat ze het vliegtuig misten. Ze konden toen met een ander vliegtuig mee, waarop ze een bommelding deden.
Nosheadlines.nl
quote:Het is een liefdesdrama'', aldus Spong. De 29-jarige vrouw en de minnaar probeerden de vakantie van de twee officiële geliefden te verijdelen. De Dordtse zorgde er al voor dat zij die ochtend een eerder vliegtuig op Schiphol misten, maar er werd een alternatieve vlucht vanaf Rotterdam Airport geregeld.
Mislukte pogingen
,,Ze hebben zelfs het contactslot van de auto onklaar gemaakt'', vertelde de advocaat. Toen alle pogingen om te boel te saboteren mislukten, kwam het idee van een dreigtelefoontje op. Spongs cliënt had volgens zijn raadsman niets door. ,,Hij is er niet best aan toe.''
Ja maar dat pleitte wel in zn voordeel natuurlijk. Welke kaper gaat nu iets kapen en laat dan zijn wapen thuisquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:02 schreef milagro het volgende:
oh, ik lees op Spitsnieuws dat bij Fatih thuis tijdens de huiszoeking wapens zijn gevonden, dus ook niet bepaald een frisse jongen, maar wel een niet zo frisse jongen met een gebroken hartje, agossie
en dat allemaal omdat Hinda "schat, we moeten praten" niet aandurfde
Een echte kaper wacht niet tot ie in de lucht is. (althans niet in dit geval waar ze onraad konden bespeuren) Het doel van een kaper is het vliegtuig en de passagiers.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:07 schreef Houtworm het volgende:
[..]
die derde man was de man die toevallig naast hun zat. Daarom is die aangehouden en ook weer vrijgelaten.
Zomaar een vliegtuig binnenstormen als je niet weet wat er aan de hand is, is veel gevaarlijker. Als het echte kapers met misschien wel bomgordels waren geweest, hadden ze die misschien wel tot ontploffing gebracht. En als het een echte kaping was zouden de kapers wachten totdat ze in de lucht zijn, dus ze moesten de ilussie wekken dat het vliegtuig nog zou vertrekken.
En waarom het zo lang duurde, geen idee. Misschien om uit te vinden hoe ernstig de dreiging was.
augustus 2008..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:02 schreef milagro het volgende:
oh, ik lees op Spitsnieuws dat bij Fatih thuis tijdens de huiszoeking wapens zijn gevonden, dus ook niet bepaald een frisse jongen, maar wel een niet zo frisse jongen met een gebroken hartje, agossie
en dat allemaal omdat Hinda "schat, we moeten praten" niet aandurfde
Waarom deze kick?quote:Op maandag 23 maart 2009 01:46 schreef Manono het volgende:
[..]
augustus 2008..
milagro, leef je nog?
Dat vraag ik mij ook al enige tijd af, helaas geen antwoorden op mailsquote:Op maandag 23 maart 2009 01:46 schreef Manono het volgende:
[..]
augustus 2008..
milagro, leef je nog?
quote:Op maandag 23 maart 2009 01:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom deze kick?
Doe eens PMén ofzo...
Moah, true.quote:Op maandag 23 maart 2009 02:20 schreef Manono het volgende:
[..]
doe jij eens ff niet zo n00b wil je
voor een fokster als Milagro mag dat
Al een behoorlijke tijd niet meer aanwezig op FOK zoals je waarschijnlijk zelf inmiddels ook wel begrijpt.quote:Op maandag 23 maart 2009 02:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moah, true.
Tisser aan de hand met haar dan?
Nogal wiedes, maar heeft dat nog een reden..?quote:Op maandag 23 maart 2009 02:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Al een behoorlijke tijd niet meer aanwezig op FOK zoals je waarschijnlijk zelf inmiddels ook wel begrijpt.
Ik ga hier even niet op in.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 02:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook al enige tijd af, helaas geen antwoorden op mails
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |