Goed spul ja, om flybacks uit te slopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef cablegunmaster het volgende:
TS gamed crysis op dit dinkie , ff leuk stom tussen feitje .
[ afbeelding ]
dat kan dus niet dus of de acer of de hp?

Nee een doffe plek van het zonlicht in je beeld is lekker...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die dus ook rete reflecterend is, en het gebruik in een erg verlichte kamer erg kut maakt. Doe mij maar gewoon mat, dat beetje zwart kan ik ook wel missen.

Lijkt me dat je eens beter in de specs moet gaan verdiepen van de schermen die je op het oog hebt. En kantelen is iets anders dan een scherm in hoogte verstellen ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:31 schreef cablegunmaster het volgende:
maar dan vraag ik me af kan ik de beeldschermen ook kantelen ? of staan ze vast op een bepaalde hoogte?

nou beidequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Lijkt me dat je eens beter in de specs moet gaan verdiepen van de schermen die je op het oog hebt. En kantelen is iets anders dan een scherm in hoogte verstellen ...

Dan heb je pech, want de meeste schermen zijn wel enigszins te kantelen (tilt) maar heel veel budget schermen zijn niet in hoogte verstelbaar, terwijl dat toch belangrijk is uit ergonomisch oogpunt. De Samsung die ik je hierboven heb aangeraden heeft overigens tilt en pivot en is inderdaad ook in hoogte verstelbaar.quote:

welkequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
220 euro? Daar krijg je een 22 inch scherm voor hoor

die hp dinkies zien er beter uitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:47 schreef Potjandorie het volgende:
http://www.alternate.nl/h(...)070600/?baseId=34426
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |