abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61154571
TS gamed crysis op dit dinkie , ff leuk stom tussen feitje .

dat kan dus niet.

dus of de acer of de hp?
Redacted
pi_61154616
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef cablegunmaster het volgende:
TS gamed crysis op dit dinkie , ff leuk stom tussen feitje .

[ afbeelding ]

dat kan dus niet dus of de acer of de hp?
Goed spul ja, om flybacks uit te slopen.
pi_61154723
Overigens heb ik op dit moment een Acer, wat problemen die ik tot nu toe heb ervaren: VGA aansluiting brak, bleek dat het soldeersel los had gelaten van de print en daardoor kreeg ik steeds kleurverschil en spontane veranderingen in helderheid. Als ik het scherm zou willen laten repareren zou deze opgestuurd moeten worden, ik heb het zelf maar gerepareerd. Ook wil het scherm wel eens wazig zijn, dit is dan op te lossen met auto adjust, maar blijft irritant.
pi_61154746
maar dan vraag ik me af kan ik de beeldschermen ook kantelen ? of staan ze vast op een bepaalde hoogte?
Redacted
pi_61154879
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:17 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Die dus ook rete reflecterend is, en het gebruik in een erg verlichte kamer erg kut maakt. Doe mij maar gewoon mat, dat beetje zwart kan ik ook wel missen.
Nee een doffe plek van het zonlicht in je beeld is lekker...

Is gewoon een kwestie van smaak, het ene is niet beter dan het andere. Ik vind de glasplaat op mijn w2207 totaal niet storend.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:42:49 #31
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_61155081
Kijk voor je.

Yesss, hij was nog niet gepost! Voor de rest niets nuttigs toe te voegen, sorry
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_61155218
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:31 schreef cablegunmaster het volgende:
maar dan vraag ik me af kan ik de beeldschermen ook kantelen ? of staan ze vast op een bepaalde hoogte?
Lijkt me dat je eens beter in de specs moet gaan verdiepen van de schermen die je op het oog hebt. En kantelen is iets anders dan een scherm in hoogte verstellen ...
pi_61155258
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:46 schreef Riparius het volgende:

[..]

Lijkt me dat je eens beter in de specs moet gaan verdiepen van de schermen die je op het oog hebt. En kantelen is iets anders dan een scherm in hoogte verstellen ...
nou beide hoogte vnmlijk
Redacted
pi_61155477
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:48 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

nou beide hoogte vnmlijk
Dan heb je pech, want de meeste schermen zijn wel enigszins te kantelen (tilt) maar heel veel budget schermen zijn niet in hoogte verstelbaar, terwijl dat toch belangrijk is uit ergonomisch oogpunt. De Samsung die ik je hierboven heb aangeraden heeft overigens tilt en pivot en is inderdaad ook in hoogte verstelbaar.
pi_61155622
De w2007v die ik noemde is ook in hoogte verstelbaar, kan pivotten en heeft ook nog eens 1:1 pixelmapping.
pi_61164597
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
220 euro? Daar krijg je een 22 inch scherm voor hoor
welke ?
Redacted
pi_61167743
quote:
die hp dinkies zien er beter uit
Redacted
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties