Ziet er goed uit. Welk recept?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef JeOma het volgende:
Aaaah, nieuw (vrij simpel) receptje voor de bodem geprobeerd. Zeer goed geslaagd. Ben alleen nog op zoek naar een makkelijk en lekker (pittig) receptje voor de tomatensaus. Heb nu tomatenblokjes uit 'n pakje gemixt met oregano en een rode peper, peper en zout, maar vond het nog niet helemaal scherp genoeg. Volgende keer probeer ik die hierboven staat...
Deze zit nu in mijn buik.
[ afbeelding ]
http://www.tantethea.net/recepten/diversen/div_pizzadeeg.htmquote:
Haha beter.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:08 schreef JeOma het volgende:
[..]
http://www.tantethea.net/recepten/diversen/div_pizzadeeg.htm
Er staan er nu WEER 2 klaar om in de oven te gaan...M'n vriendin is pizza-freak.
was dus te veel vulling waardoor er te veel vocht vrijkwam en mn pizza vrij sompig werd. Maar wel voor herhaling (met minder vulling) vatbaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:45 schreef The_Hives het volgende:
nav dit topic is mijn deeg nu aan het rijzen. Ben benieuwd
Dit wat?. Ik heb alleen geen idee van de afmeting, maar wel speciaal voor combimagnetrons.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
was dus te veel vulling waardoor er te veel vocht vrijkwam en mn pizza vrij sompig werd. Maar wel voor herhaling (met minder vulling) vatbaar.
Ben nu op internet aan het kijken voor ronde pizza vormen (voor een schappelijk prijsje uiteraard) maar kom niet echt veel tegen. Zo'n pizzasteen uit de eerste pagina past niet in mn combi-magnetronnetje.
Hier iemand met tips waar ik kan kijken voor een ronde pizza vorm van ca 26cm doorsnede?
Jeetje man, wat doe je moeilijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:44 schreef Logitik het volgende:
Jeetje man, wat doe je moeilijk.
Je kan gewoon een pak halen bij elke supermarkt voor de bodem. Die maak je dan, en spreid je gewoon uit over je bakplaat. Wat een gedoe zeg
Staat zelfs gewoon op de verpakking! whaha. amateurs
Soezie deeg is helaas niet te vreten, is met rijsmiddel en dus niet met gist. Resultaat: lap karton met kaas en tomaat, géén aanrader!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
Als het deeg niet zo lukt probeer eens pizzadeeg van Soezie (www.soezie.nl staan ook verkooppunten). Ik heb het in huis maar nog niet geprobeerd, maar het ziet er goed uit.
Voor tomaten: tomatenblokjes gebruiken met wat oregano erdoor en dan door de blender ofzo.
en italiaanse kruidenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soezie deeg is helaas niet te vreten, is met rijsmiddel en dus niet met gist. Resultaat: lap karton met kaas en tomaat, géén aanrader!
Je kunt natuurlijk ook gewoon witbrood mix gebruiken en aanvullen met wat olijfolie
Die horen officiëel niet in het deeg maar enkel in de tomatensaus, of eventueel over de kaas (maar dan liefst niet meebakken).quote:
Hoe warm?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:18 schreef timkris82 het volgende:
Het heeft me ruim twee jaar gekost om pizza op deze manier te maken... Pizza staat exact 3 minuten in de oven.
[ link | afbeelding ]
Hij ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:18 schreef timkris82 het volgende:
Het heeft me ruim twee jaar gekost om pizza op deze manier te maken... Pizza staat exact 3 minuten in de oven.
[ link | afbeelding ]
maakt mij niet uit hoe het officieel hoortquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die horen officiëel niet in het deeg maar enkel in de tomatensaus, of eventueel over de kaas (maar dan liefst niet meebakken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |