Nu.nlquote:Zoon Dr. Dre overleden
Uitgegeven: 26 augustus 2008 15:39
AMSTERDAM - De 20-jarige zoon van de beroemde rapper Dr. Dre is afgelopen weekend overleden. De jongen, André Young Jr., werd zaterdagochtend door zijn moeder levensloos in bed aangetroffen in het huis van de familie in Californië.
Dit meldt de populaire weblog Perez Hilton. Het is nog niet duidelijk waaraan de jongen is overleden. Volgens de berichten was André Young Jr. de nacht voor zijn overleden uit geweest tot half zes in de ochtend.
Dr. Dre werd geboren als André Romell Young. De rapper, die nog vier andere kinderen heeft bij drie verschillende vrouwen, zou nog dit jaar zijn nieuwe album 'Detox' uitbrengen.
(c) NU.nl
Stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:57 schreef Stakky het volgende:
Dr. Dre werd geboren als André Romell Young. De rapper, die nog vier andere kinderen heeft bij drie verschillende vrouwen, zou nog dit jaar zijn nieuwe album 'Detox' uitbrengen.
Die geruchten gaan al jaren over Detox misschien al een jaar of 4 maar tot nu toe is er nog niks te vinden.
En m.b.t. tot z'n zoon R.I.P. en succes aan de familie en nabestaanden. En z'n doodsoorzaak is nog niet bekend, maar wordt wel gelijk weer gespeculeerd over drugs omdat ie is wezen stappen. Opdat soort speculatie kots ik.
wrm drugs? hersenbloeding, interne bloeding, hart problemen. Wie weet wat ze zullen vinden bij de autopsie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef N.icka het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg![]()
De kans is groter dat hij aan drugs is overleden dan dat hij door een trein is gegrepen nietwaar?
En daar mag je dan wel over speculeren maar niet over drugs?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:05 schreef Stakky het volgende:
[..]
wrm drugs? hersenbloeding, interne bloeding, hart problemen. Wie weet wat ze zullen vinden bij de autopsie.
Zou zijn vader zelf de autoptie doen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:05 schreef Stakky het volgende:
[..]
wrm drugs? hersenbloeding, interne bloeding, hart problemen. Wie weet wat ze zullen vinden bij de autopsie.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou zijn vader zelf de autoptie doen?
damnquote:
Leukquote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Foto van zn nieuwe video? Keeping it gangsta. Je weet.
WEHEHEHEquote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Proestquote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Toch zou ik die doodsoorzaak nou weleens willen weten, of mag dat niet bekend worden gemaakt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:12 schreef Copycat het volgende:
Heftig om je kind te verliezen. Ongeacht de doodsoorzaak.
quote:Zoon Dr. Dre stierf aan overdosis.
De zoon van de Amerikaanse rapper en producer Dr. Dre, die eind augustus overleed, is gestorven aan een overdosis heroïne en morfine.
Dat heeft de lijkschouwer in Los Angeles vrijdag verteld aan de showbizzwebsite People.com.
De moeder van Andre Young Jr. vond haar 20-jarige zoon op 23 augustus dood in hun huis. Hij was een avondje uit geweest met vrienden.
het zou me niets verbazen als het iets met drugs te maken heeft.quote:
No shit!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:02 schreef manny het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als het iets met drugs te maken heeft.
ze noemen me vaak manny r de vries.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:42 schreef static het volgende:
Sherlock.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |