abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61143969
Zal wel door licenties en/of landgebonden producten komen, maar ik heb al verschillende keren gehad dat een product niet op de normale site van de producent (www.[merk].nl of com) te vinden was.
Eerst had ik een AEG dvd speler waar ik wat info over wilde hebben. Op www.aeg.nl en www.aeg.de zijn helemaal geen dvd-spelers te vinden. Bleek pas na wat mailen dat ik op http://www.etv.de/ moest zijn.

Wat later had ik weer een dvd speler alleen nu van Toshiba. Hetzelfde verhaal: niets over de betreffende speler te vinden op www.toshiba.nl of www.toshiba.com en je werd ook niet doorverwezen. Uiteindelijk toch op www.toshiba-russia.com terechtgekomen, maar dat Russisch kan ik weer niet echt goed lezen.

Onlangs had ik nog een supergadget aangeschaft: een zonnebril met ingebouwde mp3-speler (¤ 7,50 Lidl), alleen was de halve handleiding in het Deens.
Achter op de handleiding werd verwezen naar www.mysilvercrest.de, maar daar was het product (en handleiding) niet te vinden. Juist deze keer moest ik natuurlijk wel gewoon het merk wat op het doosje stond als url invoeren.

Vandaag weer zo'n geval. Ik zoek een handleiding voor een digitaal fotolijstje van Braun (digiframe 7007), maar op www.braun.nl of www.braun.com zijn helemaal geen digitale fotolijstjes te vinden en dus ook geen gebruiksaanwijzigingen. Dus als iemand weet waar dat te vinden is meld het ff aub.

Samenvatting klacht: zie TT.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_61144069
Er zit altijd wel een handleiding bij, dus waarom zou je die producten op willen zoeken?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_61144261
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:38 schreef Loohcs het volgende:
Onlangs had ik nog een supergadget aangeschaft: een zonnebril met ingebouwde mp3-speler
Supergaaf man!
><(({°>
pi_61144480
Waar heb jij allemaal nog meer handleidingen voor nodig? Een klok? Een schoen? Een kurk?
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61144554
Samenvatting.
pi_61146611
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:41 schreef jordeeeh het volgende:
Er zit altijd wel een handleiding bij, dus waarom zou je die producten op willen zoeken?
Ok, ik was niet helemaal volledig. De AEG dvd speler was kapot en 'garantievragen' moesten dus via die andere site. Die Toshiba wilde ik als vervanging kopen, maar ik wilde nog ff de specs bekijken voor ik 'm zou kopen (en toen had ik dus nog geen handleiding).
En bij de mp3-bril zat dus geen volledige handleiding.
pi_61147088
Eey loohcs, ik weet toevallig dat die braun digiframes via holst geleverd worden, misschien moe tje even googelen naar holst foto

Succes
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_61147587
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Eey loohcs, ik weet toevallig dat die braun digiframes via holst geleverd worden, misschien moe tje even googelen naar holst foto

Succes
Gevonden....dank u

Je moet net ff weten waar je op moet zoeken. Zonder juiste zoektermen heb je ook niet zoveel aan Google.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')