Tering allemachtigquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:15 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Single 8800GTX, volgens mij heb je helemaal geen SLI of crossfire nodig om deze game op max te kunnen draaien
Bij de xbox360 ga je op een top missie uit om yoda te vermoorden,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zit er nog verschil tussen de 360 en de PS3 versie?
Nope, helaas geen offline multiplayer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Is er nou splitscreen MP op de consoles?
Jep.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ff tussendoor,
moet je bij elk kleine kampje langs de weg nou vechten enzo?
Ik ben het nu al zat dat dat steeds gebeurt....
Center-speaker in je 5.1-opstelling niet goed aangesloten?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:37 schreef Ered het volgende:
Ik heb een probleem, bij mij schijnt niet al het geluid het te doen. De muziek e.d doen het wel, en de gesprekken ook, maar als ik bijv. mijn wapens herlaad hoor ik geen geluid, en ook niet als ik gebeld wordt oid.
Hij is er niet als je al met een andere missie bezig bent. Als je daar mee klaar bent en verder niets meer te doen hebt kun je pas naar hem toe voor missiesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef andre347 het volgende:
Ik moet naar een weapondealer. Nu heb ik hem gevonden (kaartje!) maar hij is er steeds niet. Er hangen ook nergens zijn werktijden want 's nachts is ie er niet maar ook overdag is hij niet aanwezig in zijn winkeltjeWat moet ik nu doen?
Ik heb maar twee speakertjes, en die zijn gewoon goed aangesloten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:09 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Center-speaker in je 5.1-opstelling niet goed aangesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |