abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62579269
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:33 schreef MrData het volgende:
Ja, je kan alle beesten gewoon afknallen of aanrijden. De guard posts zijn inderdaad vermoeiend na een tijdje, nu probeer ik er meestal gewoon doorheen te raggen. Vaak schieten ze je dan wel je auto kapot, maar die kan je toch wel repareren.
Ja, dat wist ik dus eerst niet, kei irritant dan kan je een half uur zoeken naar een nieuwe auto met de 2km/h die hij dan nog haalt
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_62579564
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik dus eerst niet, kei irritant dan kan je een half uur zoeken naar een nieuwe auto met de 2km/h die hij dan nog haalt
ik heb het spel nog niet geprobeerd dus misschien zit ik er naast , maar is lopen dan niet sneller?
namaste
pi_62579674
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:49 schreef Dulk het volgende:

[..]

ik heb het spel nog niet geprobeerd dus misschien zit ik er naast , maar is lopen dan niet sneller?
Ja ook dat heb ik gedaan maar dat is alleen de moeite waard als je gaat rennen, en dat hou je maar fucking kort vol omdat je malaria hebt
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:58:27 #129
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62579815
En heeft FC2 nou echt 200 uur gameplay zoals ze op tweakers beweren ?
Op elke fokker past een bril.
pi_62581540
200 uur lijkt me wel heel sterk! Misschien als je echt alle optionele missies doet. Wat je vooral merkt is dat er mechanismen in het spel zitten die ervoor zorgen dat je langer bezig bent. Je hebt malaria, dus om de zoveel tijd moet je een Underground missie zien te vinden en uit te voeren voor nieuwe pillen. Je hebt op zowat elke hoek van de weg een guard post waar de vijanderen respawnen, dus als je weer terug moet over dezelfde weg kun je ze weer afknallen. Je bent eigenlijk meer onderweg in het spel dan dat je missies aan het doen bent.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:08:03 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_62581798
Het klinkt allemaal wel heel erg tof iig.
For great justice!
pi_62581868
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:58 schreef MrData het volgende:
200 uur lijkt me wel heel sterk! Misschien als je echt alle optionele missies doet. Wat je vooral merkt is dat er mechanismen in het spel zitten die ervoor zorgen dat je langer bezig bent. Je hebt malaria, dus om de zoveel tijd moet je een Underground missie zien te vinden en uit te voeren voor nieuwe pillen. Je hebt op zowat elke hoek van de weg een guard post waar de vijanderen respawnen, dus als je weer terug moet over dezelfde weg kun je ze weer afknallen. Je bent eigenlijk meer onderweg in het spel dan dat je missies aan het doen bent.
Klinkt best saai. De reviews die ik heb gelezen weten me ook nog niet echt te overtuigen. Is het wel de moeite waard?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:21:37 #133
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62582162
Klinkt best gay eigenlijk, speel je de held heb je malaria _!
pi_62582413
Die dingen die ik noemde ervaar ik wel als minpunten. Een ander minpunt vind ik dat je geen sniper rifle en assault rifle tegelijkertijd mee kan dragen. De missies zelf zijn standaard FPS missies in de trend van: blaas dit object op of vermoord deze persoon. Wat wel een leuke toevoeging is, is dat je vaak kan kiezen bij het uitvoeren van een missie. Je krijgt bijvoorbeeld op een gegeven moment van een van de factie leiders de opdracht om ergens wat gasflessen achterin een truck op te blazen. Je kan je gewoon hieraan houden en die zooi opblazen, maar je krijgt van een van je buddies ook een andere optie. Je kan de truck repareren en die naar een garage rijden en dan pas de zooi opblazen, om zo nog even wat schade aan te richten.

Pluspunten vind ik de sublieme graphics en geluid en de sfeer van de omgevingen. Zo overtuigend heb ik bijvoorbeeld nog nooit weerseffecten gezien. Als het gaat regenen begint het niet meteen te hozen, maar wordt de lucht eerst een tijdje grijs en gaat het harder waaien. Zonsondergangen zijn ook heel mooi gedaan.

Dus ja, is het de moeite waard. Het is niet revolutionair, maar als je van shooters houd is dit toch wel een hele mooie. Alles is goed afgewerkt, alleen een paar gameplay elementen die het ietsje minder leuk maken.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
pi_62582878
Ben hem nu een half uurtje aan het spelen, vet spel!
pi_62582966
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:58 schreef MrData het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat als je quard posts helemaal uitknalt en vervolgens het health pack zoekt daar, neem je ze over en komt er niemand meer terug
pi_62583181
Eh? Volgens mij wel hoor. Je krijgt alleen te zien dat je die post hebt gescout, maar volgens mij respawnen ze wel.
pi_62583318
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef MrData het volgende:
Eh? Volgens mij wel hoor. Je krijgt alleen te zien dat je die post hebt gescout, maar volgens mij respawnen ze wel.
Oh ok, wel raar dat het inoontje van de map verdwijnt dan, btw net me eerste niet verplichte missie pas gedaan gaat lekker zo (heb al wel 4 savehouses ingenomen)

Weet er iemand btw waar de naalden liggen van het savehouse aan het spoor (naast de trein)??

[ Bericht 5% gewijzigd door DX11 op 22-10-2008 15:05:43 ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:52:40 #139
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62586725
Heb net ook even de demo geinstalleerd en 2 uurtjes gespeeld. Spel ziet er mooi uit en de DX10 mode werkt tenminste wél fatsoenlijk zonder je frames met 50% te droppen.

Inderdaad wel irritant dat die guards zo snel respawnen bij de posts van hun, soms ben je binnen 5 minuten weer terug en staan ze er weer

Schrok me net trouwens nog de tering liep een beetje door die woestijn, hoor ik in me achterspeakers ineens keihard een auto optrekken. Wat blijkt: al driftend komt er een auto de bosjes door scheuren die voor me neus tot stilstand komt en er 2 negers uitstappen die me dood willen hebben
pi_62586921
Vanochtend de FC 2 limited edition gekocht (PS3). Puik pakketje hoor!

Eventjes gespeeld en mijn god, wat een oog voor detail!! Beetje met slapen zitten kutten, zodat ik de ochtendgloren kon aanschouwen. Fucking hell wat mooi, zon komt langzaam op, schaduwen verplaatsen, echt surreal hoe mooi dit spel is.

Wat heb ik meegemaakt tot nu toe:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_62587319
tvp
Ga hem zo ook even spelen
pi_62587689
Super jammer dat je deze game niet sociaal met wat vrienden op de bank kan spelen, vind ik echt een zwaar min punt. Ik ben namelijk niet zo iemand die zich in zijn eentje opsluit en zo doende alleen via internet te spelen.
pi_62587950
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef MrData het volgende:
Dit ervaar ik wel als een groot minpunt. Je moet bijna altijd hele lange stukken rijden voor missies, en dan heb je geen zin om weer een guard post te moeten uitroeien..

Is der echt geen manier om die guard posts permanent uit te roeien? Tis behoorlijk irritant.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:23:27 #144
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62589115
Enkele screens van de pc versie, dx10 @ ultra high.

woensdag 22 oktober 2008 @ 19:10:34 #145
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_62590300
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef Catch_me het volgende:
Enkele screens van de pc versie, dx10 @ ultra high.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke graka heb je?
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:13:48 #146
141482 Q.
JurassiQ
pi_62590391
*kwijl*
For great justice!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:15:11 #147
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62590433
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 19:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Welke graka heb je?
Single 8800GTX, volgens mij heb je helemaal geen SLI of crossfire nodig om deze game op max te kunnen draaien
pi_62592165
die van mij draait niet echt lekker ben ik nu achter, maar ach wat wil je met 2x 6600gt (sli)
namaste
pi_62592496
Die guard posts zijn een beetje jammer. Schiet drie man dood, ga even babbelen met m'n buddy, rijd terug en dan staan er vijf man inclusief een gunner op een wagentje

Raketinslag
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62593165
ik vind het spel vies tegenvallen,

DX10, alles ultra high en de graphics komen niet eens in de buurt van crysis.

maar ik zal wel de enige zijn die dat vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')