Ja, dat wist ik dus eerst niet, kei irritant dan kan je een half uur zoeken naar een nieuwe auto met de 2km/h die hij dan nog haaltquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:33 schreef MrData het volgende:
Ja, je kan alle beesten gewoon afknallen of aanrijden. De guard posts zijn inderdaad vermoeiend na een tijdje, nu probeer ik er meestal gewoon doorheen te raggen. Vaak schieten ze je dan wel je auto kapot, maar die kan je toch wel repareren.
ik heb het spel nog niet geprobeerd dus misschien zit ik er naastquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus eerst niet, kei irritant dan kan je een half uur zoeken naar een nieuwe auto met de 2km/h die hij dan nog haalt
Ja ook dat heb ik gedaan maar dat is alleen de moeite waard als je gaat rennen, en dat hou je maar fucking kort vol omdat je malaria hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:49 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik heb het spel nog niet geprobeerd dus misschien zit ik er naast, maar is lopen dan niet sneller?
Klinkt best saai. De reviews die ik heb gelezen weten me ook nog niet echt te overtuigen. Is het wel de moeite waard?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:58 schreef MrData het volgende:
200 uur lijkt me wel heel sterk! Misschien als je echt alle optionele missies doet. Wat je vooral merkt is dat er mechanismen in het spel zitten die ervoor zorgen dat je langer bezig bent. Je hebt malaria, dus om de zoveel tijd moet je een Underground missie zien te vinden en uit te voeren voor nieuwe pillen. Je hebt op zowat elke hoek van de weg een guard post waar de vijanderen respawnen, dus als je weer terug moet over dezelfde weg kun je ze weer afknallen. Je bent eigenlijk meer onderweg in het spel dan dat je missies aan het doen bent.
Ik ben er achter gekomen dat als je quard posts helemaal uitknalt en vervolgens het health pack zoekt daar, neem je ze over en komt er niemand meer terugquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:58 schreef MrData het volgende:
200 uur lijkt me wel heel sterk! Misschien als je echt alle optionele missies doet. Wat je vooral merkt is dat er mechanismen in het spel zitten die ervoor zorgen dat je langer bezig bent. Je hebt malaria, dus om de zoveel tijd moet je een Underground missie zien te vinden en uit te voeren voor nieuwe pillen. Je hebt op zowat elke hoek van de weg een guard post waar de vijanderen respawnen, dus als je weer terug moet over dezelfde weg kun je ze weer afknallen. Je bent eigenlijk meer onderweg in het spel dan dat je missies aan het doen bent.
Oh ok, wel raar dat het inoontje van de map verdwijnt dan, btw net me eerste niet verplichte missie pas gedaan gaat lekker zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef MrData het volgende:
Eh? Volgens mij wel hoor. Je krijgt alleen te zien dat je die post hebt gescout, maar volgens mij respawnen ze wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Dit ervaar ik wel als een groot minpunt. Je moet bijna altijd hele lange stukken rijden voor missies, en dan heb je geen zin om weer een guard post te moeten uitroeien..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef MrData het volgende:
Eh? Volgens mij wel hoor. Je krijgt alleen te zien dat je die post hebt gescout, maar volgens mij respawnen ze wel.
Welke graka heb je?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:23 schreef Catch_me het volgende:
Enkele screens van de pc versie, dx10 @ ultra high.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Single 8800GTX, volgens mij heb je helemaal geen SLI of crossfire nodig om deze game op max te kunnen draaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |