SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: En thx Delano
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:22 schreef Greenhorn het volgende:
Ik heb hem dus ook net binnen, ben ook totaal overdonderd. Wat een spel![]()
Ik reed dus met mijn terrain buggy van een ravijn af, en probeer hem vervolgens te repareren. Dat lukte dus niet bepaald, hij explodeerde en de hele omgeving stond in de hens (inclusief bomen!). Ik ging te voet verder en vind een grot met een gouden AK-47! Iemand anders dit wapen al gevonden?
Ik weet de locatie niet meer precies maarOh fuck, heb wel vaker dichtgetimmerde dingen gezien, maar nog niet bedacht om er op te schieten, bedankt voor de tip, ik ga beter opletten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: En thx DelanoOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:22 schreef Greenhorn het volgende:
Ik heb hem dus ook net binnen, ben ook totaal overdonderd. Wat een spel![]()
Ik reed dus met mijn terrain buggy van een ravijn af, en probeer hem vervolgens te repareren. Dat lukte dus niet bepaald, hij explodeerde en de hele omgeving stond in de hens (inclusief bomen!). Ik ging te voet verder en vind een grot met een gouden AK-47! Iemand anders dit wapen al gevonden?
Ik weet de locatie niet meer precies maarJep, heb ik gevonden. Cool dingetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: En thx Delano
Kan je hem ook ergens bewaren ofzo?
Ben ik nou gek, of staat het er gewoon echt nietquote:Machete is on the Game Option on the main menu
There's modern, homemade, and primitive.
I'm assuming Modern is the special one? Anyone wanna check what's there before inputting code?
Moet je ff saven, kan je een wekkertje zetten hoe laat je weer wakker wil worden, ik doe standaard 7 uur elke keer dat ik de kans krijg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:25 schreef neggix het volgende:
Ligt het dan aan mij of moet ik elke keer 300 km rijden voordat ik een ventje door z'n donder kan schieten.... Ben nu in Mike's bar maar kan niets doen, moet wachten tot ie eris ofzo.... En vrij weinig ventjes of dierenEn het duurt wel tyfuslang voordat het weer licht is. Speel al 3 uur in het donker ofzo
Doet in ieder geval op de PC versie niets..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:24 schreef delano.888 het volgende:
Zal ik eens lief zijn? Jaaa laat ik dat doen.
Ga in het menu naar additional content, dan naar promotional content en typ dan in:
6aPHuswe
Hierdoor krijg je alle extra missies die je normaal kreeg door te pre-orderen...
En als je lid bent of word van de site ubisoft.com, kan je via exclusive content je PSN aan je account linken..
En hierdoor krijg je een "special machete"
Ze werken allebei echt, al zal je de machete moeten vinden denkik, want ik heb m wel ge unlocked maar nog niet gelijk in mijn bezit.
Je moet eerst een geweer kopen op de computer in de wapenwinkel. Pas daarna kun je naar Mike's bar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:25 schreef neggix het volgende:
Ligt het dan aan mij of moet ik elke keer 300 km rijden voordat ik een ventje door z'n donder kan schieten.... Ben nu in Mike's bar maar kan niets doen, moet wachten tot ie eris ofzo....
Ik heb tot nu toe ook alleen maar drie geiten gezien, maar ik neem aan dat je meer dieren (leeuwen, zebra's, etc.) te zien zult krijgen als je de savanne betreedt.quote:En vrij weinig ventjes of dieren
Saven in een savehouse en de tijd doorspoelen op het klokje.quote:En het duurt wel tyfuslang voordat het weer licht is. Speel al 3 uur in het donker ofzo
alsjeblieft zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:55 schreef SoupNazi het volgende:
Dit is het beste spel ooit.
Tering allemachtigquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:15 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Single 8800GTX, volgens mij heb je helemaal geen SLI of crossfire nodig om deze game op max te kunnen draaien
Bij de xbox360 ga je op een top missie uit om yoda te vermoorden,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zit er nog verschil tussen de 360 en de PS3 versie?
Nope, helaas geen offline multiplayer.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Is er nou splitscreen MP op de consoles?
Jep.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ff tussendoor,
moet je bij elk kleine kampje langs de weg nou vechten enzo?
Ik ben het nu al zat dat dat steeds gebeurt....
Center-speaker in je 5.1-opstelling niet goed aangesloten?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:37 schreef Ered het volgende:
Ik heb een probleem, bij mij schijnt niet al het geluid het te doen. De muziek e.d doen het wel, en de gesprekken ook, maar als ik bijv. mijn wapens herlaad hoor ik geen geluid, en ook niet als ik gebeld wordt oid.
Hij is er niet als je al met een andere missie bezig bent. Als je daar mee klaar bent en verder niets meer te doen hebt kun je pas naar hem toe voor missiesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef andre347 het volgende:
Ik moet naar een weapondealer. Nu heb ik hem gevonden (kaartje!) maar hij is er steeds niet. Er hangen ook nergens zijn werktijden want 's nachts is ie er niet maar ook overdag is hij niet aanwezig in zijn winkeltjeWat moet ik nu doen?
Ik heb maar twee speakertjes, en die zijn gewoon goed aangesloten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:09 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Center-speaker in je 5.1-opstelling niet goed aangesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |