Eensch, fotoshoppen nog tot daar aan toe, maar ook nog eens gaan volgen op het internet en op alles waar hij zich geregistreerd heeft lastig te gaan vallen gaat mij ook te ver, valt inderdaad onder internet-pesten, en ook mijn grens komt hier te staan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kijk en nu gaan jullie hem dus prive lastig vallen he...
Fotoshops maken oke, maar hem berichten sturen en hem ermee confronteren en lastig vallen, internet pesten dus.![]()
![]()
Hier trek ik dus me grens.
Sjeshitzeg, wat is dit nou voor slap vertoon?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:10 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Eensch, fotoshoppen nog tot daar aan toe, maar ook nog eens gaan volgen op het internet en op alles waar hij zich geregistreerd heeft lastig te gaan vallen gaat mij ook te ver, valt inderdaad onder internet-pesten, en ook mijn grens komt hier te staan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:10 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Eensch, fotoshoppen nog tot daar aan toe, maar ook nog eens gaan volgen op het internet en op alles waar hij zich geregistreerd heeft lastig te gaan vallen gaat mij ook te ver, valt inderdaad onder internet-pesten, en ook mijn grens komt hier te staan.
Eens, op z'n hyves posten vind ik ook een beetje jammer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Fotoshops maken oke, maar hem berichten sturen en hem ermee confronteren en lastig vallen, internet pesten dus.![]()
![]()
.. Snap jij het nou gewoon nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Omg, van wie is TS een kloon dat jullie allemaal zo zielig beginnen te doen?
Dweepdweephuilhuil, ik opende een dom topic, en nu zijn ze me aan't pesten.. mammieieieieeie hullep!!!
't is Fok! hoor? Zelfs ik heb dat al in de gaten...en dat wil wat zeggen..
Eens!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
![]()
Die kloon kan me aan me reet roesten, daar gaat het ook helemaal niet om inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef TheYoung1 het volgende:
Omg, van wie is TS een kloon dat jullie allemaal zo zielig beginnen te doen?
Dweepdweephuilhuil, ik opende een dom topic, en nu zijn ze me aan't pesten.. mammieieieieeie hullep!!!
't is Fok! hoor? Zelfs ik heb dat al in de gaten...en dat wil wat zeggen..
Eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
![]()
+1quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Die kloon kan me aan me reet roesten, daar gaat het ook helemaal niet om inderdaad.
Waar het mij puur omgaat is dat er gewoon ergens een grens getrokken moet worden, die photoshops waren leuk, sterker nog, ik heb er zelf aan mee gedaan, heb iets van 15 'creaties' op me naam staan, maar waarom verder gaan? Waarom er voor zorgen dat straks iedere familielid, vriend, vriendin, collega's whatever weet dat hij voor verrotte vis wordt uitgemaakt op internet? Daar zie ik dus de humor niet van in![]()
En dat dit FOK! is, betekent niet dat er geen grenzen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |