quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Piemels...super geil wanneer deze stijf wordt door iets wat ik doe of juist niet doe, maar van een willekeurige piemel word ik niet warm of koud.
Jaja, en ondertussen gillen als ik je hand naar mijn erogene zone stuur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Piemels...super geil wanneer deze stijf wordt door iets wat ik doe of juist niet doe, maar van een willekeurige piemel word ik niet warm of koud.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
Dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
Stijve piemel aan leuk persoon waarmee je ook wat wil, super!
Stijve piemel aan iemand waarmee je niets wil, nee toch!!!
Slappe piemel, totaal niet interresant.
Zeer juist!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
Als ik aan het pijpen ben, ben ik verliefd op dat dingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:30 schreef As_33 het volgende:
Ik vind sommige piemels in stijve toestand toch echt wel opwindend, niet speciaal mooi, maar wel lekker. Zou toch wat zijn als ik die van mijn eigen partner niet om van te smullen zou vinden. Lijkt me moeilijk om echt met heel veel plezier te pijpen als je het eigenlijk maar een lelijk lichaamsonderdeel vindt en je hoofd het liefst afwendt.
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:56 schreef MdMa98 het volgende:
de vagina is eigenlijk ook wel een discussie waardig... zo op het eerste gezicht een gedroogde mossel... maar eenmaal goed vochtig niks mis mee..
Zeker niet als de geur ook die van een halve penisplant isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:08 schreef Natalie het volgende:
Het enige wat ik irritant vind als het aankomt op piemels zijn de opmerkingen van bepaalde heren die denken dat het opwindend is te roepen dat hun piemel de afmeting heeft van een halve penisplant. Denken dat het damesvolk dan wel massaal slip laat zakken voor z'n heilige boom.
Nee heren, dat is NIET opwindend.
"e:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:42 schreef DDBtje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:10 schreef erodome het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef conleche het volgende:
Ik keek net in m'n fobo, zag dat een user genaamd "Kloppend.Mannenvlees"had gelurkt. Ik ben de beroerdste niet, dus ik ook even bij hem gekeken zag ik als hoofdfoto dit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je dat als man niet moet hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |