Ik word ff heul ziek van hem

Ik ontmoette hem in de brugklas, nu zo'n 8 jaar geleden, en we hebben altijd goed met elkaar op kunnen schieten, gewoon wekelijks samen hangen/spellekes spelen/achter de wijven aan
Maar sinds een jaar of wat is het anders. We werkten destijds bij de AH ( :") ) Ik deed eigenlijk van alles
voor dik veul meer cash, hij mocht vakken vullen en de vloer schrobben.
Toen op een dag kwam er een leuk meisje bij ons werken, die mijn maat (We noemen hem vanaf nu M, hij is bijna 19 nu)
Wel zag zitten. M dus op dat meisje af, beetje gekletst, klikte wel, maar werd nog niks de eerste maanden.
Toen kwam M een ander meisje tegen, en kreeg daar een relatie mee. Geen probleem, gun ik hem wel
Maar plosteling had hij nergens meer tijd voor, stopte hij met werken en zijn hobby's en zag niemand meer

(Gezamelijke vrienden klaagden hier ook over) Ik ff geïnformeerd, blijkt dat die (14-jarige) (

) vriendin van hem het nodig vond om hem al zijn vrije tijd af te pakken, en hij was het hier nog mee eens ook
Goed, ik dacht dat het wel voorbij zou trekken, en na een paar weken vroeg hij weer of ik een keer langskwam
Ik daarnaartoe, klop aan, komt ie naar buiten en slaat ie de deur achter zich dicht
Dus ik: WTF???
M: We gaan naar mijn vriendin
Ik:
Komen we daar aan, voorgesteld... Heb serieus in mijn leven nog nooit zo'n zelfingenomen kankerkind gezien als die vriendin. Wat een absolute tyfushoer, kinderachtig, duivels, puberaal en achterlijk tegelijkertijd, echt een My Sweet Sixteen huppelkutje, alleen dan 100x erger.
En het ergste was dat hij me probeerde te koppelen aan de zus van die vriendin (16)

Pushte hij me steeds dat ik haar een ''zoentje moest geven''

Ik ben niet lang gebleven, heb ff duidelijk gemaakt dat het zo voor mij niet meer hoeft als hij zichzelf niet meer kan zijn
Hij helemaal van slag, zag mijn actie als een verklaring van opgeheven vriendschap ofzo
Paar weekjes later hoorde ik dat hij zijn vriendin had gedumpt

YES! Weg met die kankertyfushoer!
1 week later heeft ie ineens verkering met dat meisje van de AH (Werkten er beiden inmiddels al niet meer)
Okee, prima, was een erg aardig meisje waar ikzelf ook altijd goed mee kon opschieten
Dus ik kom weer een keer langs, hij raast en tiert over die ex van hem, dat het zo'n kutkind was, blabla, eigenlijk alles wat ik net beschreven heb
Is het 2 weken later uit met het AH meisje. Ok, kan gebeuren
1 week later heeft ie weer verkering met die teringsnol.
...
Ik kan hier niet mee omgaan. Alles is nu weer terug zoals het was toen hij voor het eerst iets met die kutsnol had

Klacht: Vriend van me gedraagt zich als een achterlijke randdebiel
Klacht2: OP is veel langer geworden dan ik dacht maar wel de moeite waard.
Klacht3: Vriend van me is duidelijk in de puberteit blijven hangen
Klacht4: TS kan niet meer meekomen met de puberale relatieontwikkelingen van vrienden