Nou.... maak ik me wat mee net

....
Fiets dus over 't fietspad met hoge snelheid ( ben postbode en fiets altijd snel.. )
Rijd op 'n gegeven moment aan de Hogelandsingel in Enschede rond 15:10. Zit er op de fietsbaangedeelte een fietser met daarachterop een gast dat steeds loopt te spugen...

( eerst links... dus ik kom wat dichterbij in de buurt.... en dan spuugde hij naar rechts... en raakte me dus bijna met zijn vieze spuug..)
Hij zag me niet geloof ik maargoed, ik fietste dus nee-schuddend-met-hoofd gewoon door... tot dat verderop 2 andere gasten ' instructies ' krijgen om me uit te schelden?

wtf...
Ik steek gewoon over en volg me weg.... wordt nageroepen met... KOM HIER KK**** bla bla bla....
prima... ik kom eraan... staan er 4 ukkies die al van hun fiets afgestapt waren, zo rond de 14-15 jaar oud, echt 'n grote bek tegen mij te hebben en zeggen dat ik van me fiets moet afstappen zodat ik een pak rammel kan krijgen... ( right

) ... nou.. ik stap dus af... 2 van hun beginnen ietwat scheiterig te reageren.. 5 mensen die (toekijken maar niets uitvoeren...) 1 van de ukkies pakt de telefoon en begint haastig (naar nummers te zoeken of hij wilde 't maar opnemen

) en de ander dus: "grote bek he jongen?" ik dus: wat is je probleem... ik fiets gewoon langs en jullie hebben daar al moeite mee?...
Ik: "etters van tegenwoordig... "
hun: "etter? hoorde ik dat goed? "
Ik: "zeg.. kindje... wat schiet je op met vechten..."
Hun: " kom hier eikel " ( stond ook maar 2 meter van 'm af ofzo )
Ik: "ik heb tenminste verstand en zeg jullie kinders gedag "
Hun: "scheiijttttttterddddddddd"

...
dus stapte weer op de fiets... en ging naar een van die toeschouwers toe om te vragen waarom ie maar toekeek en niet ingreep of whatever... en vertelde ook maar even wat er gebeurde...
Tis niet 't probleem dat 't 4 tegen 1 zou kunnen worden... maar 't feit dat ik hersens heb en hun sowieso de grond ingeslagen zou hebben...Maar ja... dan zit ik dalijk met een boete en een celstraf boven 't hoofd.... (poging tot doodslag whatever...)
En ja, 't waren gewoon Nederlanders..

Extra reden om weer te emigreren voordat onze jeugd 't totaal verpest voor de rest
klacht:
etters die stoer willen doen
kankerkachels
ziggo