in nederland moet je je nogsteeds aan de nederlandse wet houdenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dus hij zou 'hem ook zomaar kunnen mishandelen? het is toch zijn huis?
wat wil je dan, je kind de hele dag zich dood laten vervelen of jou aan je hoofd zeuren. er zijn echt niet elke dag mensen waarmee je kunt chillen of wat dan ook, dan heb je niet veel anders te doen dan een beetje zitten als je tijd op is
BIOS wachtwoord is niet softwarematig te resetten nee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:56 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dan nemen zijn ouders gewoon heel die pc weg.
Daarnaast, BIOS wachtwoord instellen en dan denken dat dat niet te resetten is.Net als Windows wachtwoorden.
TS: hoer!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:45 schreef Koewam het volgende:
Ach, ts, mensen houden nou eenmaal van zeuren. Ik vroeg vandaag iets aan een melkert-beveiligingsbeambte en die begon te zeuren dat ik geen goedemiddag zei
Heb dr maar hoer genoemd en mn middelvinger opgestoken omdat ik na een luidruchtige woordenwisseling t echt zat was. Niet aan te raden bij je vader overigens
start -> run -> typ 'regedit', enter -> regedit voor je neus druk: CTRL+F en tik 1 van de volgende in:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:32 schreef jef666 het volgende:
[..]
lol, en ik heb trouwens wel een eigen pc, maar hij heeft stiekem een admin account gemaakt op me computer, en de task manager heeft hij gisteren uitgezet, want hij is de oplettend en merkte dat het icoontje van het programma weg was. en toen ging ie alles nachecken en toen zag ie dat ik tasks had gekilld, en nu heeft hij de taskmanager uitgezet.
de registry veranderen is uitgeschakeld dus denk niet dat het lukt..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:02 schreef koffiegast het volgende:
[..]
start -> run -> typ 'regedit', enter -> regedit voor je neus druk: CTRL+F en tik 1 van de volgende in:
DisableTaskMgr
NoDispBackgroundPage
NoDispScrSavPage
Dan zie je bv:
DisableTaskMgr 1 staan
dubbelklik erop, verander naar 0
Heb je je task manager weer
Nou, format je HDD en pleur WIndows er opnieuw op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:11 schreef jef666 het volgende:
[..]
de registry veranderen is uitgeschakeld dus denk niet dat het lukt..
Zijn zat backdoor passwds voor verschillende biossen en sofwarematige password tools beschikbaar anno 2008.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:52 schreef classpc het volgende:
[..]
BIOS wachtwoord is niet softwarematig te resetten nee.
Dus tenzij ze TS zijn computer open halen, lukt het ze niet
Dat is natuurlijk een banale vergelijking eerste klas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
dus hij zou 'hem ook zomaar kunnen mishandelen? het is toch zijn huis?
Bron?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:10 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zijn zat backdoor passwds voor verschillende biossen en sofwarematige password tools beschikbaar anno 2008.
Ligt er helemaal vanaf of er nog garantie op je pc zit en of er een garantiezegel op zit of niet hequote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:10 schreef McKillem het volgende:
Zijn vader is systeembeheerder, dus password instellen is bij voorbaat kansloos, gewoon ff kappie er af, bios resetje en je kunt er weer in.
Garantiezegel is bullshit. Ook al is die verbroken dan nog dienen ze garantie te geven. Een zegel kan nml ook om onduidelijke reden kapot gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Ligt er helemaal vanaf of er nog garantie op je pc zit en of er een garantiezegel op zit of niet he
Google maar op BIOS password reset o.i.d.quote:
Het openen van een computerkast heeft geen gevolgen voor de garantie.quote:Ligt er helemaal vanaf of er nog garantie op je pc zit en of er een garantiezegel op zit of niet he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |