abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 1999 @ 07:40:00 #1
1829 Jewel
De enige echte!
pi_221774
Heeft iemand er al aan gedacht dat Willem en Anouk elkaar niet uit kunnen staan omdat ze zich tot elkaar aangetrokken voelen?
In het begin zaten ze constant met elkaar te flurten. Maar Willem wil Tessa terug en daarom niets met Anouk te maken hebben, maar hij moet wel want ze zitten samen in 1 huis.Uit die frustratie komen spanningen.
  zondag 21 november 1999 @ 08:37:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_221775
Ik denk dat Anouk Willem ziet als een vaderfiguur en op die manier toenadering zoekt Willem vond deze belangstelling wel leuk tot Anouk te kennen gaf naar huis te willen hierdoor werd Willem zich bewust van het Bart & Sabine effect, als je samen kliekt dan wordt je samen genomineerd en dat wil Willem (onze leider ) natuurlijk niet.
Waardoor hij Anouk nu op afstand houdt door rotopmerkingen te maken!
  † In Memoriam † zondag 21 november 1999 @ 12:03:00 #3
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_221776
Het is niet alleen Willem,alle andere bewoners negeren haar op Ruud na.
De omslag kwam op het moment Nookie te kennen gaf dat ze vrijwillig het huis wilde verlaten en de reden die ze opgaf was voor de bewoners te triviaal voor woorden.(feestje)
Vooral Willem die zich in de dagboekkamer op de borst sloeg dat hij zo zijn best had gedaan om haar een eigen plek te laten vinden volede zich genaaid.
Vergeet niet dat de overige bewoners er zijn gaan zitten met de bedoeling dat 100 dagen vol te houden , 50 dagen zitten er al op en dan komt een nieuw kind erbij die zich kennelijk totaal niet realiseerd waar zij ja op gezegd heeft.
Het lijkt wel alsof zij het ziet als een logeer partijtje. De anderen voelen zich op die manier niet serieus genomen en nemen het haar kwalijk. Ook hebben ze voor hun gevoel hun best gedaan haar in de groep op te nemen en dan dreigt Nookie hun met weer een nieuwe op te schepen. Dat nemen ze haar gewoon kwalijk vooral als dat tenkoste gaat van het vertrek van een van hen.
The future is after you
pi_221777
Ik sluit me aan bij het bovenstaande en ik denk dat de bewoners het zielig voor Cyriele vonden,de bewoners vonden haar toch leuker .

------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 21 November 1999).]

Admin maandag 22 november 1999 @ 17:18:00 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_221778
Ik denk ook dat er een deel irritatie bij komt kijken. Anouk is irritant, dat is toch best wel duidelijk lijkt me.
Honderd keer zeggen ze "je moet iets zachter slaan". Ze vertikt 't. Vervolgens DOET ze 't met veel tegenzin en 't balletje rolt er in een keer in. En dan doet ze arrogant alsof ze dat ook wel wist.
Er zijn nog veel meer van dit soort voorbeelden, en ik weet van mezelf dat ik me er al na een half uur aan zou gaan storen.
Natuurlijk speelt 't mee dat ze het huis uit wil stappen om naar een beautyfarm te gaan (hoe triviaal kun je worden). Karin, Ruud en Willem missen al maanden hun familie en kinderen maar zetten door, terwijl Anouk dolgraag het huis zou verlaten om een tupperware party bij te wonen.
Geen wonder dat ze d'r niet serieus nemen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_221779

quote:
op 11-21-1999 om 07:40 AM schreef Jewel het volgende:
Heeft iemand er al aan gedacht dat Willem en Anouk elkaar niet uit kunnen staan omdat ze zich tot elkaar aangetrokken voelen?

Zeker wel, Jewel! Wij hebben daar onmiddellijk aan gedacht, vooral na die beschamende kietel- annex worstelpartij op de keukenvloer: uitgebluste leraar vergrijpt zich aan blozende eerstejaars.

Grappig in dit verband is trouwens ons eerdere vermoeden, namelijk dat Sabine eigenlijk, diep in haar Tilburgse hartje, wel iets zag in Maurice. Wij hadden haar een paar keer naar hem zien kijken... zien loenzen... zien gluren... en wij dachten: HA!

Nu was er later (veel later zelfs) dat gesprek tussen Karin, Maurice & Willem, waarbij Willem (ook niet van gisteren) aan Maurice vroeg of hij dat zelf niet in de gaten had gehad - dat Sabine hem wel zag zitten. Maurice (de schaapskop) zei: "Huh? Ikke? Mjaaa, zou best kunnen."

Hieruit kunnen wij 2 lessen trekken:
1) Het is waar (anders zou Maurice het heftig ontkend hebben, dat is wat mensen meestal doen - óók als het wel zo is).
2) Big Brother toont meer dan je zelf kunt geloven. Het toont ALLES. In je eigen omgeving heb je dit soort dingen ook wel eens in de gaten, maar dan zit je er met je neus bovenop - DENK je. Dat kan met tv toch nooit het geval zijn? Nou, wel dus. Bij Big Brother zitten wij er net zo dicht bovenop met onze neus.

Een schizofreen is nooit alleen
pi_221780
Sabine loensde naar Maurice, Sabine zag wel wat in Martin, Sabine flirtte met Willem (en was hevig teleurgesteld toen ze later door hem genomineerd werd), Sabine deelde het bed met Bart..... Ik geloof dat alleen Ruud en de rest van de dames buiten schot bleven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')