+1quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik wist dat er een tekort was, maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht.
Was er uberhaupt een discussie dan? Feit is dat jouw klacht ongegrond is omdat het best zou kunnen dat de persoon 3000 netto gaat verdienen. Tevens faal je ook met je argumentatie over je uitermate bedroevende spelling. Maar van een discussie is helaas geen sprakequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Gut, denkt die een discussie op een forum te winnen door het op de man te spelen, en voordoen alsof ik probeer correct Nederlands te spreken.
Ben al tijdje van de Havo af, doe nu Luchtverkeersleiding
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik wist dat er een tekort was, maar dat het zo erg zou zijn had ik niet verwacht.
quote:
Dat zat ik me ook net te bedenken. Stel dat hij echt opleiding Luchtverkeersleiding volgt zal de kans klein zijn dat (als hij het al haalt) net zoveel gaat verdienen. Dus inderdaad verkapt ik-wil-ook-veel-geld-verdienen-maar-ben-uiteindelijk-maar-een-droeftoeter topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef Zenon het volgende:
Ts is jaloers.
Wie welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:23 schreef Faithy het volgende:
maar die domme WijFen willen dan weer niet, wat ik wel kan begrijpen
Weet je wat die malloten verdienen met een paar uur per dag het luchtverkeer in de war schoppen? Daar kan de gemiddelde vlieger alleen maar van dromen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:24 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken. Stel dat hij echt opleiding Luchtverkeersleiding volgt zal de kans klein zijn dat (als hij het al haalt) net zoveel gaat verdienen. Dus inderdaad verkapt ik-wil-ook-veel-geld-verdienen-maar-ben-uiteindelijk-maar-een-droeftoeter topic
Ja maar die kunnen vermoedelijk wel spellen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Weet je wat die malloten verdienen met een paar uur per dag het luchtverkeer in de war schoppen? Daar kan de gemiddelde vlieger alleen maar van dromen.
Ze verdienen idd wel veel geloof dat er enkele zijn die 150.000 per jaar verdienen maar dit zijn dan wel de beste van de beste. Maar zoals eerder aangegeven kunnen zij je altijd wegsturen als je niet voldoet aan hun eisen. Ze zijn daar erg streng in dat tekort komt niet vanwege te weinig aanmeldingen maar omdat bijna iedereen tijdens de procedure word afgewezen. Je krijgt overigens wel betaald tijdens je studie. Dat begint bij ongeveer 1600 bruto. Uiteindelijk ligt het er een beetje aan waar je terecht komt want ze plaatsen je ergens waar hun denken dat je het beste past.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Weet je wat die malloten verdienen met een paar uur per dag het luchtverkeer in de war schoppen? Daar kan de gemiddelde vlieger alleen maar van dromen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |