abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61544189
Pinquit, ik kan je verklappen dat ik vroeger nooit een knuffelkindje was (nog niet). Ik wilde nooit op schoot, ik wilde alles zelf doen... Maar nu is het zo dat als we met de familie op een verjaardag zitten dan ik best nog wel eens bij mijn moeder op schoot ga zitten. (Wat leuk is, mijn nichtje van 18 doet dat dus ook, laatst zaten we dus als volwassen meiden naast elkaar bij de mama's op schoot.) Wat ik dus wil zeggen, het kan best wel bijtrekken.... Je doet heus niets verkeerd!

Kerstjes, wat vervelend dat je je zo voelt. Een andere baan? Is dat een optie. Ik heb gister M. heel voorzichtig verteld dat ik misschien wel eens terug naar school wil. Ik heb vanaf het 2e jaar van mijn studie al dat het vakgebied niet echt bij me past. Ik vind er gewoon weinig uitdaging in. Ik heb wel de studie afgemaakt en een passende baan. Maar liever zou ik dus iets van spw, PABO of in de zorg iets doen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 september 2008 @ 09:43:01 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61544223
Oh jee Pinq... dat lijkt me idd echt heel rot.
Sasha draait ook weg als ik hem een kusje wil geven en toen schoot me idd ook door mijn hoofd 'wat nou als hij nooit wil kroelen strakjes'.
Want dat lijkt me zo fijn. Je armen uitsteken, wie komt er in m'n huisje, en dan zo'n hummelke dat op je af komt gestormd voor een lieve knuffel...
Ik zou ook eig. niet weten wat je daar nou aan kan doen. Forceren lijkt me averechts werken, maar ja, hoe dan... bij de een hoort het, bij de ander niet. Maar helemaal niet lijkt me echt niet leuk.
voor jou, ook al lijkt dat vrij loos zo opgeschreven...
  donderdag 11 september 2008 @ 09:45:17 #303
4089 BE
Gewoon gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')