Dat weet ik heel zeker ja. Is ook duidelijk te zien aan de bodem, het motorblok en alles. Ziet er gewoon nog als nieuw uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:21 schreef Thrackan het volgende:
Wow, wat weinig kilometers voor z'n leeftijd! Weet je zeker dat ie niet een keertje rond is gegaan?
Een keertje rond is voor een Volvo 1.000.000 km. En dat is weer erg veel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:21 schreef Thrackan het volgende:
Wow, wat weinig kilometers voor z'n leeftijd! Weet je zeker dat ie niet een keertje rond is gegaan?
Nee, de Volvo 360 is gewoon een bijzondere auto.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:24 schreef Prowl het volgende:
In vergelijking tot deze zou ik dus 3000,= moeten vragen voor mijn 440
Yup, zeker met zo'n stand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:28 schreef Prowl het volgende:
Dus dan had ik toch een goede deal kunnen maken op ebay met exact dezelfde auto als van de TS, hoogste bod stond op 220,= met 47.000 op de teller
Laat die 360's nu met rust... Er zijn er al zoveel aan flarden gereden...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef retuow82 het volgende:
Ik zocht eigenlijk nog een andere wagen om mee te crossen, onze Peugeot 205 is afgelopen weekend overleden tijdens het crossen in Veghel maar het is eigenlijk nog zonde om deze daarvoor te gebruiken.
Ik zie dat je er nog 1 hebt op de foto of is dat een donorauto?
Ja jij brengt me op het idee om eventjes aan te halen dat ze er zeer geschikt voor zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Laat die 360's nu met rust... Er zijn er al zoveel aan flarden gereden...
Ook reserve-delen worden op die manier schaars.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ja jij brengt me op het idee om eventjes aan te halen dat ze er zeer geschikt voor zijn![]()
Sorry, ik ben op zoek naar een leuk (klassiek) cabriotje. Als je de 106 verkocht hebt en je hebt nogsteeds interesse, graag!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:00 schreef Tommzzz het volgende:
ruilen voor een peugeot 106 met 96k op de teller? uit 1992 maar in zeer goede conditie, pm maar voor meer info bij interesse
Ach kom, je moet zoiets gebruiken waar het goed in is...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Laat die 360's nu met rust... Er zijn er al zoveel aan flarden gereden...
Ook reserve-delen worden op die manier schaars.
Hehe, de verleiding is bij mij ook groot om zoiets te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:52 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach kom, je moet zoiets gebruiken waar het goed in is...
Zooi eruit, beugel erin en afraggen dat ding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |