Ik zag hetquote:
quote:
Ja, ik ben bijna heringericht en dan ga ik weer kokenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef Misstique het volgende:
Lieve yvonne,
Ik zoek een goed spaghetti recept. Kun jij me helpen?
Kusjes,
Misstique
Niet van dit topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:19 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Ik zie iets moois opbloeien..
* veegt koffie van beeldscherm.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Leandra het volgende:
OMG, Yvonne moet onze eigenste FOK! "Lieve Mona" worden??![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lieve Mona Yvonne,
Mijn man doet soms water bij de wijn, is hij een verkapte alcoholist of heeft hij gewoon geen smaak?![]()
Wanneer is die?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
Yvonne, kom je ook naar de [H] meet?
Geen idee, maar ik vind dit het beste plan dat je ooit gehad hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Yvonne ik wil er een einde aan maken, hoe kan ik dat het beste doen?
aankomende zaterdag in Eindhoven: The Fok!kers Gay and Lesbian Pride weekend Meet part 2aquote:
na ik vond mijn boze neger topic plan toch beter... maar die liep niet zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dit het beste plan dat je ooit gehad hebt.
Me dunkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind dit het beste plan dat je ooit gehad hebt.
Heringericht? Wabedoelje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik ben bijna heringericht en dan ga ik weer kokenKom je naast me staan met een boekje en een pen
Nieuwe keuken?quote:
/carequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:55 schreef Pappie_Culo het volgende:
yvonne, het jeukt echt heul erg
Erger, een hele nieuwe huiskamerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nieuwe keuken?.
Heb ik je K&W topic gemist?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |