En dan?quote:
Of je belt n fysiotherapeut voor wat behandelingenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:53 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan?
Ik mag trouwens niet te veel liggen van de huisarts.
Nee, volgens de huisarts zit er een zenuw goed klem. En volgens haar werkt de fysio in mijn geval niet. (waarom wet ik niet) Ik moet 3x daags pijnstillers slikken om de spieren in mijn rug te ontspannen waardoor het met een week los moet schieten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
Je hebt gewoon een splinter in je rug !
Misschien moet je gewoon langs een masseur gaan of i.d.
Idd, flink blijven lopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:53 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan?
Ik mag trouwens niet te veel liggen van de huisarts.
zie post onder je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:56 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Of je belt n fysiotherapeut voor wat behandelingen![]()
*tenzij t chronisch is want dan krijg je geen cent meer vergoed van je verzekeraar na de 1e 15 behandelingen (in t ++pakket )*
Succes
Fysio helpt niet?? Die kunnen toch sneller die zenuw los krijgen? Door bepaalde handelingen??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nee, volgens de huisarts zit er een zenuw goed klem. En volgens haar werkt de fysio in mijn geval niet. (waarom wet ik niet) Ik moet 3x daags pijnstillers slikken om de spieren in mijn rug te ontspannen waardoor het met een week los moet schieten.
Wat ik begreep is ze bang voor beschadiging van de zenuw of zo bij een behandeling. Ze heeft het me uitgelegd maar ik snapte er niet zo veel van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fysio helpt niet?? Die kunnen toch sneller die zenuw los krijgen? Door bepaalde handelingen??
Volgens haar is de kans groot als ik pijnstillers in neem. Ik loop en beweeg nu verkrampt en scheef en als ik ze in neem moet dat minder worden waardoor ie los moet schieten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:07 schreef maffemuts het volgende:
Sja, helpen niet helpen.. denkt je huisarts zou echt dat die zenuw vanzelf zegt "ik zit hier niet lekker laat ik maar terug gaan" Dat is mijner inziens wel erg naief.
quote:Dat waren dan weer mijn serieuze reacties van de dag nu weer verder baggeren
De chiropractor is erg goed. Ik had last van mijn onderrug gekregen. Kon niet meer bukken, zitten of gaan liggen. Moest mezelf in bed laten vallen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:16 schreef Ultralaser het volgende:
Had ik laatst ook effe langs de giropracticeur gaan of hoe je dat ook mag schrijven
binnen 3 dagen was ik weer up en running en Dicofenac doet wonderen
Ik heb op mijn werk een paar keer aan de dak van onze schaftkeet gehangen maar dat hielp ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef DroogDok het volgende:
Aan een rekstok of iets dergelijk gaan hangen zodat je lichaam volledig gestrekt is, doet wonderen voor je rug.
Al maanden? Hou eens op?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:43 schreef ondeugend het volgende:
Shake hands... ik heb het al maanden.
Omdat ik stom ben.... inmiddels al wel 1,5 maand in behandeling bij fysiotherapeut en niet met een zenuw die klem zit maar gewoon een hele rug die vast zit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
Al maanden? Hou eens op?
Waarom loop jij er al zo lang mee?
Ik heb een klus in het centrum van Amsterdam, dat is even wat gezelliger dan in je eentje thuis zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef B_ernd het volgende:
zodat ie niet hoeft te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |