Nee, je deelde mee dat deze reeks eigenlijk wel naar ONZ zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei het één keer en vervolgens vallen jullie allemaal over me heen
Maar de SC's zijn wel allemaal forumgerelateerd hoor, natuurlijk is er een hoop gelul over koetjes en kalfjes maar ik zie ze in de PTA SC niet over het bakken van taarten lullen en in de CUL SC niet over het uitboren van cylinders
Daar hebben we al een forum voor. Het heet ONZquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij hebben het over tieten en breezers open jij een subforum 'tieten' voor ons?
Ehm nee, Babes en Hunks, dus gaat daar deze SC nu ook heen? Lekker opsplitsen enzo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we al een forum voor. Het heet ONZ
Niet alleen. Wat ik hier steeds meer zie, is een kopie van een Onzin SC "nacht"bagger topic. Ik doe mee omdat ik dat soms leuk vind, maar eerlijk gezegd zie ik het topic liever in Onzin staan omdat het daar beter past. Als het daar staat zal ik hoogstwaarschijnlijk ook wel weer aanwezig zijn gewoon omdat het soms leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef gers het volgende:
[..]
omdat het over die meester argos ging toch ?
In elke SC is er nachtbagger, allemaal maar naar ONZ verplaatsen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet alleen. Wat ik hier steeds meer zie, is een kopie van een Onzin SC "nacht"bagger topic. Ik doe mee omdat ik dat soms leuk vind, maar eerlijk gezegd zie ik het topic liever in Onzin staan omdat het daar beter past. Als het daar staat zal ik hoogstwaarschijnlijk ook wel weer aanwezig zijn gewoon omdat het soms leuk kan zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:04 schreef De_Ananas het volgende:
Ze kunnen heel FOK beter verplaatsen naar eo.nl ofzo, stelletje infantiele homofielen die hier met de scepter zwaaien.
Toch maar weer terug gekomen om te rellen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:04 schreef De_Ananas het volgende:
Ze kunnen heel FOK beter verplaatsen naar eo.nl ofzo, stelletje infantiele homofielen die hier met de scepter zwaaien.
Prullenbak?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:05 schreef jordeeeh het volgende:
Oh wacht, hebben we t ook niet af en toe over Top Oss?
Zet m dan maar in VBL neer.
NEEHEEquote:
Rellen? Volgens mij kwam er opeens een FA die zat te janken dat de SC verplaatst moes tworden....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch maar weer terug gekomen om te rellen?
of over Napoliquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:05 schreef jordeeeh het volgende:
Oh wacht, hebben we t ook niet af en toe over Top Oss?
Zet m dan maar in VBL neer.
Kobayashi past wel in CULquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:07 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en BK laat zijn liedjes altijd aan ons horen, hij past op zich ook wel in Muziek he?
Hij kan ook verplaatst worden naar Feedbackquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:08 schreef jordeeeh het volgende:
En we hebben het best veel over Duffy, Avril, Hayden, doe m dan toch maar in Soaps, Showbizz & Sterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |