dat dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jij bent de relnicht hier.
Jij loopt ineens te janken dat deze SC naar ONZ moet, met als reden dat de posts niet bij KLB horen. Terwijl het in geen enkele SC over het onderwerp van het forum gaat.
Oke dat is dan weer overdreven, maar ik zie wel dat het regelmatig onnodig gebeurt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zie het niet graag, maar ik zie het wel.
Om mezelf maar even te quoten want mijn opmerking is een beetje ondergesneeuwd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, dus als het over expliciete, misschien wel vele kleinere, klachten zou gaan dan zou het wel mogen?
Hildoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Hier komt spontaan een counter hype uit vervlogen dagen, die jullie vast niet kennen.
http://www.twolefthands.nl/
Meet Hildo
Juup laat jij eens weten wat je van het idee van remlof vind dan.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:54 schreef GasTurbine het volgende:
Ikga sloapen.
truste enzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:54 schreef GasTurbine het volgende:
Ikga sloapen.
tot morgen in ONZquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:54 schreef GasTurbine het volgende:
Ikga sloapen.
Ik gaf in het vorige topic al aan dat ik het topic al naar Onzin had willen verplaatsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Juup laat jij eens weten wat je van het idee van remlof vind dan.
Ik zei het één keer en vervolgens vallen jullie allemaal over me heenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jij bent de relnicht hier.
Jij loopt ineens te janken dat deze SC naar ONZ moet, met als reden dat de posts niet bij KLB horen. Terwijl het in geen enkele SC over het onderwerp van het forum gaat.
sorryquote:
omdat het over die meester argos ging toch ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gaf in het vorige topic al aan dat ik het topic al naar Onzin had willen verplaatsen.
En Hools ook nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
SC's zijn forum gerelateerd. Allemaal, behalve deze.
Wij hebben het over tieten en breezers open jij een subforum 'tieten' voor ons?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei het één keer en vervolgens vallen jullie allemaal over me heen
Maar de SC's zijn wel allemaal forumgerelateerd hoor, natuurlijk is er een hoop gelul over koetjes en kalfjes maar ik zie ze in de PTA SC niet over het bakken van taarten lullen en in de CUL SC niet over het uitboren van cylinders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |