SC's zijn forum gerelateerd. Allemaal, behalve deze.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:29 schreef gers het volgende:
ieder forum heeft zijn eigen SC dus ook KLB
Sssst, niet zo hard...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
SC's zijn forum gerelateerd. Allemaal, behalve deze.
Het einde van de wereld is in zicht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:28 schreef reetveter het volgende:
Mijn engels is naar de kanker, ik typ zowat elk engels woord verkeerd (even als nederlandse woorden). Ofterwel i'm screwed met mijn opleiding![]()
Ok, dus als het over expliciete, misschien wel vele kleinere, klachten zou gaan dan zou het wel mogen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
SC's zijn forum gerelateerd. Allemaal, behalve deze.
Ja omdat jullie KLB als ONZ opvatten, maar met jullie beperkte verstandelijke vermogens moeten we kennelijk veranderingen stapje voor stapje doorvoerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom doe je dit ons aan? Yvonne heeft dit voor ons geopend ja!!
Anders wordt het zo'n zure boel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja omdat jullie KLB als ONZ opvatten, maar met jullie beperkte verstandelijke vermogens moeten we kennelijk veranderingen stapje voor stapje doorvoeren
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En waarom wil je dan de SC reeks naar ONZ verplaatsen, als dat juist de bagger weg houdt uit KLB?
wat een baasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Hier komt spontaan een counter hype uit vervlogen dagen, die jullie vast niet kennen.
http://www.twolefthands.nl/
Meet Hildo
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil niet naar ONZ
KLB is niet de plek voor bagger, nooit geweest ook. Dat hoort in ONZ. Bagger je in KLB dan is de kans op een ban veel groter dan in ONZ. Simpeler kan ik het niet zeggen jordeeeh en ik ga het ook niet nog een keer uitleggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
Nou goed voor remlof voor de 3e keer:
[..]
Nee, doe het en je gaat pleiten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:37 schreef reetveter het volgende:
Remlof heeft liever dat we andere topics verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |