quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, en of je daar beter van gaat schijten betwijfel ik wanneer het alsmaar terug de darmen ingestoten wordt.
Kwaliteitstopic geopend door een kwaliteitsuserquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ludo, ik weet dat je het te druk hebt met snode plannen kweken om van je concurrentie af te komen, maar waarom bij de baard van Allah is dit topic nog open?
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ludo, ik weet dat je het te druk hebt met snode plannen kweken om van je concurrentie af te komen, maar waarom bij de baard van Allah is dit topic nog open?
Nee, ik ben meer dan tevreden met wat ik heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]! true
Heb jij een fokster die je begeerd?
Toch niet Breathtaking he?
als je met kwaliteitsuser bedoelt dat je qua humor best wel eens het inteeltzusje van Viswijfje kan zijn, dan heb je gelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic geopend door een kwaliteitsuser.
Ach, ludotje toch, geef mij even je rechten maar, ik weet (nog wel) hoe je met dit soort kaenkerverwekkende topics om mot gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor.
Viswijfje is een manquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je met kwaliteitsuser bedoelt dat je qua humor best wel eens het inteeltzusje van Viswijfje kan zijn, dan heb je gelijk
spelfout alertquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach, ludotje toch, geef mij even je rechten maar, ik weet (nog wel) hoe je met dit soort kaenkerverwekkende topics om mot gaan
van users zoals u wordt ik zo zuur als een citroenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Viswijfje is een manik ben een echte vrouw
.
Ik vind jou anders vrij verbitterd overkomen
Mijn humor is geweldig, hoor ik dagelijks.
Piccaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.
[..]
Nee, ik ben meer dan tevreden met wat ik heb.
"wordt ik"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
van users zoals u wordt ik zo zuur als een citroen
Ga jij nu maar niet om picca's vragen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga jij nu maar niet om picca's vragen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef sander89 het volgende:
TS we moeten wel foto's hebben om een idee te krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt ze heeft wel iets
Haar dagopbrengst, die 5 eu?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie ehhh vinden dit serieus geil ?
[ afbeelding ]
?
Heeft ze zelf gepostquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:49 schreef Fascination het volgende:
[..]waar heb je die vandaan?
die met het kopje is zo schattig
die kende ik nog niet, 5 euroquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie ehhh vinden dit serieus geil ?
[ afbeelding ]
?
Dan ken je die andere nog niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
die kende ik nog niet, 5 eurobig pimpin'
![]()
cutie
Omgquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan ken je die andere nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |