spelfout alertquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach, ludotje toch, geef mij even je rechten maar, ik weet (nog wel) hoe je met dit soort kaenkerverwekkende topics om mot gaan
van users zoals u wordt ik zo zuur als een citroenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Viswijfje is een manik ben een echte vrouw
.
Ik vind jou anders vrij verbitterd overkomen
Mijn humor is geweldig, hoor ik dagelijks.
Piccaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.
[..]
Nee, ik ben meer dan tevreden met wat ik heb.
"wordt ik"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
van users zoals u wordt ik zo zuur als een citroen
Ga jij nu maar niet om picca's vragen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga jij nu maar niet om picca's vragen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef sander89 het volgende:
TS we moeten wel foto's hebben om een idee te krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt ze heeft wel iets
Haar dagopbrengst, die 5 eu?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie ehhh vinden dit serieus geil ?
[ afbeelding ]
?
Heeft ze zelf gepostquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:49 schreef Fascination het volgende:
[..]waar heb je die vandaan?
die met het kopje is zo schattig
die kende ik nog niet, 5 euroquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Jullie ehhh vinden dit serieus geil ?
[ afbeelding ]
?
Dan ken je die andere nog niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
die kende ik nog niet, 5 eurobig pimpin'
![]()
cutie
Omgquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan ken je die andere nog niet.
Al vrat ze die string opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
welke?
jullie kennen die niet van haar in haar string
maar ongephotoshopt ziet niemand er mooi uitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd dat gegeil op die gephotoshopte zooi![]()
Doet ze ook, hoe weet je datquote:
De foto met 5 euro op een a4'tje met het sperma van The_Sorrow daar overheen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
welke?
jullie kennen die niet van haar in haar string
jasurequote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
maar ongephotoshopt ziet niemand er mooi uit![]()
waarom zit ik hier m'n tijd eigenlijk te verdoen?
Mijn Bio-Stabiel ketting voorspelt dat soort dingen voor mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doet ze ook, hoe weet je dat?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De foto met 5 euro op een a4'tje met het sperma van The_Sorrow daar overheen.
zit je me nu weer in de zeik te nemenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De foto met 5 euro op een a4'tje met het sperma van The_Sorrow daar overheen.
Ik zag hem gisteren nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]di emoet ik nog ergens hebben liggen
Ik zou niet durven, dit is waarheidsgetrouw!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
zit je me nu weer in de zeik te nemen?
zo nee: royal sadness
oopsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het lullig die foto te posten.
PFrttquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het lullig die foto te posten.
telaat =(quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, ik wil die foto zien, ja.
quote:
Wanneer dat plaatje weer opgerakeld is blijft dat haar overal op het forum achtervolgen. Wij hebben hem gezien en weten dat hij bestaat, is mooi geweest zo.quote:
zoek in 't topic waar die foto van breathtaking met dat geld staatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, ik wil die foto zien, ja.
das waar dat zou ik niet willen neequote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Wanneer dat plaatje weer opgerakeld is blijft dat haar overal op het forum achtervolgen. Wij hebben hem gezien en weten dat hij bestaat, is mooi geweest zo.
Pffquote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Wanneer dat plaatje weer opgerakeld is blijft dat haar overal op het forum achtervolgen. Wij hebben hem gezien en weten dat hij bestaat, is mooi geweest zo.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 02:18 schreef Fascination het volgende:
dat ga ik ook doen maar dan squirten uiteraard!
nee toch niet(ik kan niet squirten
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |