abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61121429
Vorige deel: Het grote kleine babietjes topic deel 155

Babietjes

10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Anna Sophie, dochter van rodesappigeaardbei
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
14 maart 2008: Ruby, dochter van Donnahvh
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
19 april 2008: Rosa Mae Allison, dochter van FoN
01 mei 2008: Gabi, dochter van tinny
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
23 juni 2008: Junah, dochter van Libel
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte Jolein, dochter van Mrien
***01 juli 2008: Koen Jurriaan, zoon van LovelyLady***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 29-08-2008 20:49:54 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:13:32 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_61121705
Kaarr, ik had je volgens mij nog niet gefeliciteerd

Ruben heeft van het weekend heel erg veel last gehad van fijnstof
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61131263
Troel: Waar krijgt hij dan precies last van?
En hoe kom je aaan fijnstof in huis? Je bent toch niet aan het verbouwen oid?

LLewela, bedankt voor je reactie
We hebben het speentje hier vanacht niet nodig ehad. Hij heeft heerlijk getukt en werd 1x per 2,5 á 3 uur wakker voor een half uurtje (kort ) lurken, om daarna weer verder te tukken.

Dat van die pink weet ik, maar ik houd echt geen arm over als ik 's nachts een uur of 3 achter elkaar met één arm in de wieg moet hangen (kan er eigenlijk maar nét bij)

Wel lastig: hij moet eigenlijk op z'n rug liggen om te slapen, maar hoe strak je hem ook instopt, hij rolt zichzelf op één van beide zijden En hij ziet er veel comfortabeler uit op zijn zij
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:46:01 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61132029
Sterk kereltje dan, als hij nu al op zijn zij terecht komt!
Je zou evt. zelf dan iig wel in de gaten kunnen houden dat dat een beetje afgewisseld wordt, zoals je dat ook met het hoofdje doet.
Meer kan je niet doen toch, je kan hem moeilijk vastspijkeren.
pi_61133573
Hij wisselt zelf om Draait ongeveer 50% van de tijd naar links en de andere helft naar rechts

Hij is inderdaad sterk Vanaf het begin al! Houdt zijn koppie ook zelf omhoog enzo.
pi_61134102
Jennifer heeft nooit op haar rug geslapen hoor freecell, die slaapt vanaf het begin alleen maar op haar zij.

En nu ga ik even een kind verschonen, die hoor ik net weer en mooie poepbroek maken. Dat loopt hier aardig door. Ik heb nu 3 poepbroeken op een dag....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:40:45 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_61134197
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:08 schreef freecell het volgende:
Troel: Waar krijgt hij dan precies last van?
En hoe kom je aaan fijnstof in huis? Je bent toch niet aan het verbouwen oid?

WE zaten een weekend in Maastricht, net naast de verkeerslichten waar altijd die file Maastricht instaat
Heel erg last van hoesten, heel zielig

Toen we thuis waren werd het al meteen een stuk minder.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61134201
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Jennifer heeft nooit op haar rug geslapen hoor freecell, die slaapt vanaf het begin alleen maar op haar zij.

En nu ga ik even een kind verschonen, die hoor ik net weer en mooie poepbroek maken. Dat loopt hier aardig door. Ik heb nu 3 poepbroeken op een dag....
Sow, dat gaat lekker, haha. En die van jou zijn vast niet meer geel en karnemelkerig
pi_61134279
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:40 schreef Troel het volgende:

[..]

WE zaten een weekend in Maastricht, net naast de verkeerslichten waar altijd die file Maastricht instaat
Heel erg last van hoesten, heel zielig

Toen we thuis waren werd het al meteen een stuk minder.
Ah, vandaar
Wel mooi dat het meteen minder werd. Weet je wel meteen dat hij dus blijkbaar wat gevoelig is op dat gebied, of wist je dat al?

Onze poes vindt Leander trouwens maar een raar ding. Ze snuffelt af en toe eens aan Leander als ze er bij kan (kan in de wieg dus niet ), maar zodra hij beweegt oid, stuift ze weer weg

Zometeen weer wegen, spannend...
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:13:05 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_61135063
We wisten wel dat hij daar redelijk gevoelig voor was, maar we hadden pas maandag door dat dat inderdaad de oorzaak was (aangezien Bert toen ook last kreeg)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:49:46 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61139406
Ieks, we staan bovenaan!!
Nog 3 daagjes...

Zo, weer terug van vakantie, ff reageren:
Kaarr, van harte gefeliciteerd met Sten!
Tinny, is het ms een idee om Gabi inbed te laten liggen, op je knieen ernaast, en over dr bol aaien terwijl je wat neuriet en een beetje over dr heen hangt? ligt ze toch in bed, ben je bij de dr in de buurt. Werkte bij eli prima afgelopen dagen.
S-A-I-N-T, wat heftig zeg, dat zoe zo allergisch is! Hopelijk groeit ze er snel overheen! (Dat kan toch?)
En de andere foto's van baies

Eli is ziekjes. Er komen drie tanden tegelijk door, arm ding
Vakantie was heel leuk en emo, zoals verwacht (mn moeder is daar overleden en heb er veel goede jeugdherinneringen. het eerste wat ik herkende was het mortuarium, maar dat terzijde...) we hebben lekker op het strand gespeeld, en gewinkeld en zo. ga zo uitgebreid verhaal tpen op mn blog. eerst alle foto's inladen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61141251
Even crossposten, ik zat perongeluk in het moeders topic ipv hier:

Ik baal even enorm
De mevrouw van de hielprik belde net, de uitslag van de hielprik was dubieus en de prik moest over. Het kon komen omdat hij zo klein was bij de geboorte en ik hoefde me geen zorgen te maken....
Das makkelijker gezegd dan gedaan Ik heb zin om even huilend in een hoekje te kruipen..

Ik hoop nu vooral dat ze snel komt (ze belde een uurtje geleden dat ze er aan kwam) en dat ze me uit kan leggen wat er is.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:56:51 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61141285
Ik ben benieuwd hoor.
Idd makkelijker gezegd dan gedaan om je geen zorgen te maken...
pi_61142211
Fuck,
Ze is weer weg en kon me niet meer vertellen dan "CHT dubieus" Ze had zelf nl ook niet meer info
Afwachten dus.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:32:49 #15
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61142278
Bah Freecell, wat vervelend. Ik hoop dat ze heel snel kan vertellen of en wat er dan aan de hand is. Onzekerheid is vaak nog moeilijker dan iets waar je daadwerkelijk iets mee of aan kunt doen. Succes hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:42:58 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61142565
Bah Freecell, onzekerheid is killing Geen idee wat CHT inhoudt, maar bij de hielprik zijn allemaal serieuze zaken Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

Nienke is een beetje ziek.. Ze is zwaar verkouden, d'r neus loopt in dikke stralen leeg, ze moet de hele tijd kuchen en hoesten.. maxi-cosi en wipstoel zijn d'r grootste vriend vandaag, liggen is gegarandeerd brullen van benauwdheid en snot (en wellicht hoofdpijn).
Straks lekker onder de douche en dan met een paracetamol en neusspray naar bed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:44:37 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61142612
CHT betekent:

CHT
De afkorting CHT staat voor congenitale (= aangeboren) hypothyreoïde (= tekort aan schildklierhormoon). Als je kind lijdt aan CHT, maakt zijn schildklier te weinig of helemaal geen hormonen aan. De schildklier is een klein orgaantje dat zich aan de voorkant van de hals bevindt, vlak onder de adamsappel. De hormonen die dit orgaantje aanmaakt, zorgen ervoor dat de stofwisseling in verschillende weefsels en organen goed verloopt.

Zonder deze hormonen groeit je baby slecht en ontstaat er een achterstand in zijn ontwikkeling. Bij een langdurig ernstig gebrek aan het hormoon kan hij zelfs een hersenbeschadiging oplopen. Dit kan resulteren in een geestelijke achterstand en een gebrekkige motoriek. De afwijking komt voor bij ongeveer 1 op de 3200 kinderen.

Met behulp van de hielprik kan gekeken worden of je baby voldoende schildklierhormonen aanmaakt. Het bloed dat de wijkverpleegkundige afneemt, wordt naar een laboratorium gestuurd en onderzocht. Als alles goed is, hoor je verder niks. Soms wordt er getwijfeld aan de uitslag van de test en is er een tweede hielprik nodig. Dat gebeurt bij ongeveer 1 op de 100 baby’s.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:45:23 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61142633
hoop dat t allemaal goedkomt Freecel
beetje irri dat ze je niet vertellen waar je aan toe bent
sterkte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61142837
Mja, ik weet wel wat CHT is.
Is op zich goed te doen enn als je voor de 2e levensmaand met medicatie start, komhet meestal allemaal prima in orde, maar het blijft natuurlijk wel kut.

Nuja, de uitslag dubieus blijkt heel veel voor te komen bij te vroege en kleine beebs, dus dat zou de reden kunnen zijn.

Ik ben echt mama en in één klap een softie
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:08:24 #20
156412 hestria
erg gastvrij
pi_61143233
freecell, dat is normaal dat je een softie word, is toch je eigen kindje waar het om gaat! kan overigens ook komen omdat er niet voldoende bloed in de rondjes zat, bij michelle moesten ze 2 keer terugkomen omdat er geen goede uitslag was, dan zit er gewoon te weinig bloed op om goed vast te stellen of het nu wel of niet is.

en alle zieke beebjes, zo zielig altijd!

hier gaat eigenlijk alles weer redelijk goed, tand 6 en 7 zijn helemaal door. Hij bijt nog wel verschikkelijk maar de stank/kwijl/luiers zijn opgehouden.
Heeft het kruipen en zitten nog steeds niet echt door, doet het af en toe per ongeluk, en dan zie je hem kijken van he hoe kom ik nou weer zo? maar hij heeft het ook niet echt nodig, op zijn eigen aparte manier(op handen en voeten staan, duwen met je voeten, hoofd naar de grond en daarna handen verplaatsen) komt ie heel snel overal waar hij volgens hem moet zijn(vooral alle kabeltjes van de computer zijn erg geliefd om op te sabbelen) hij zit ook regelmatig in de wipstoel aangezien bijna heel zijn voorhoofd vol zit met mooie blauwe/groene/gele vlekken en bulten, want boxen en ledikantjes zijn erg hard, en mama heeft geen tijd/zin om constant als een arend over hem te waken, en te blijven koelen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_61143527
Sterkte Freecell!

Uithuilen kan helemaal geen kwaad. Sterkte!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61143936
sterkte freecell. huilen helpt goed hoor gewoon doen.
mama van 3 kids!
pi_61146801
dames mag ik even wat kwijt.
ik ben me net toch rot gechrokken.
ik had vandaag een nieuwe fopspeen gekocht voor de jongste om 's avonds nog een beetje te tutten met een fopspeen die ze dus een beetje pikt. ik haar net naar bed gebracht en mevrouw de nieuwe gegeven. loop ik naar beneden om alle zooi hier op te ruimen. prowl was boven en hoort haar in een keer paniekerig huilen zoals we dus niet kennen van haar. en mevrouw had het hele tutje in haar mond. prowl heeft hem eruit moeten trekken. riep mij als een gek. nou ik wist niet waar ik het had en stel je voor dat wij beiden beneden waren wat dan?
ik heb een hele boze mail naar de fabrikant gestuurd. ow wat ben ik boos want je verwacht dat het kindveilig is en dat er niks kan gebeuren.
mama van 3 kids!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:48:23 #24
156412 hestria
erg gastvrij
pi_61147261
tjee, dat zoiets kan zeg! kan me voorstellen dat je je rot ben geschrokken. Wat voor fiepje had je dan als ik vragen mag?
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:57:13 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_61147523
Wat een schrik popples!

Er zijn inderdaad fopspenen waarbij het hele schildje in het mond kan verdwijnen. VOlgens mij hebben sommige van de difrax daar last van, maar zeker weten doe ik het niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')