abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61119944
Vandaag rij ik dus terug naar huis, gewoon lekker 90 waar je 80 mag.. Zoals elk normaal mens op de weg. Kom ik tot de volgende situatie:

De vrouw in de gele auto reed op der gemak 70 op de linkerbaan, de rest van de weg was HELEMAAL leeg. Dus ik blijf er even achter zitten, hopend dat de vrouw even naar rechts zou gaan, de weg was tenslotte helemaal leeg op haar en mij na. Maar dat deed ze niet..

Dus ik ging er maar rechts langs en keek der eens aan, kreeg ik een domme blik terug. Dus ik rij rustig met 90 verder, en aan het einde van de weg rustig 2 banen opgeschoven.

Ondertussen zag ik in mijn achterspiegel de vrouw in de gele wagen achter mij aansluiten en allemaal uitlach gebaren maken.. Dus ik wees haar zo dat ze ook gewoon rechts kan rijden.. Stak ze der middenvingers op...

Dus ik keek werkelijk zo " "

Toen werd ze boos en maakte ze "ik maak je dood" gebaren, dus met je hand over je keel... Ik echt zo me schouders ophalen en haar zo aankijken alsof ik wil zeggen "vrouwke, wtf doe je.. Je zit toch echt zelf fout "

Derna maakte ze een "kom maar dan maak ik je af" gebaar.. Dus ik zo.. kom zelf meiske..

Ging ze allemaal onder der stoel graaien alsof ze een gummyknuppel aant pakken was lol.. Gek wijf.. Toen was het groen... dus ik rijden, ging ze zo dicht op me bumper zitten.. Tja dan maar 30 rijden hè.. wow die kop

Dus als je die vrouw bent in die gele wagen.. WTF doe je

Klacht: links rijdende vrouwen van 50.. En als je ze dan inhaald willen ze je doodmaken
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_61119988
Wat voor auto reed ze? Een SUV zeker? Of een cabrio?
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:21:42 #3
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61120009
Maar wat heeft je werkgever nou met dit verhaal te maken?
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:22:37 #4
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_61120034
Waarschijnlijk dacht zij gewoon dat je d'r aan het versieren was. Ze houdt van kinky seks en zoekt je nu op via www.fileflirt.nl
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_61120041
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef CasB het volgende:
Wat voor auto reed ze? Een SUV zeker? Of een cabrio?
Whaha ja was nog serieus een cabrio
Diepzinnige deepart.
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:23:44 #6
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_61120072
goed topic
pi_61120099
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:22 schreef deepart het volgende:

[..]

Whaha ja was nog serieus een cabrio
Dan was ze zeker ook geblondeerd?
pi_61120113
Zat je nu achterin bij je baas?
pi_61120130
lol wat een idioot. maar je weet: pics or it didn't happen.
  Redactie Frontpage maandag 25 augustus 2008 @ 20:25:27 #10
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_61120131
quote:
Ging ze allemaal onder der stoel graaien alsof ze een gummyknuppel aant pakken was
allemaal??
der stoel??
aant??
Weet je zeker dat je al in een auto mag rijden?
quote:
Toen was het groen... dus ik rijden,
Schijterd.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_61120197
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:24 schreef CasB het volgende:

[..]

Dan was ze zeker ook geblondeerd?
Haha je zal het niet geloven.. maar ze was inderdaad blond en had een zonnebank bruine kop.
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[groen dus ik rijde]

Schijterd.
Ja normaal blijf ik inderdaad staan als het groen is..
Diepzinnige deepart.
pi_61120246
quote:
De vrouw in de gele auto reed
Dat dus
pi_61120291
mensen die zelf fout zitten en dan boos op je worden als je ze er op wijst te triest gewoon. Als die lui nu gewoon hun rijbewijs in leverden zou het een stuk rustiger zijn op de weg.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61120356
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:27 schreef deepart het volgende:

[..]

Haha je zal het niet geloven.. maar ze was inderdaad blond en had een zonnebank bruine kop.
Ik geloof je juist wel want het verbaast me niks. Dat soort types denken dat de wereld om hun draait en kunnen het niet hebben als je ze op een fout wijst. Rijden meestal in een cabrio of SUV, zijn boven de 40 en geblondeerd. En die kunnen niet rijden, want ze kijken niet. Altijd extra voor oppassen.
pi_61120405
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef BobbyB het volgende:
mensen die zelf fout zitten en dan boos op je worden als je ze er op wijst te triest gewoon. Als die lui nu gewoon hun rijbewijs in leverden zou het een stuk rustiger zijn op de weg.
Vandaag ook zoiets leuks gezien. Auto (met alarmlichten aan) wordt gesleept door bestelbus met zwaailichten aan. Wil een doos in een golfje de auto inhalen en er vlak voor even snel invoegen, alleen ging dit natuurlijk niet want daar hing een sleepkabel Die man in de auto die gesleept werd stak zijn middelvinger op en vloekte enorm (raam was open), muts in Golf kon niets anders dan schaapachtig lachen
pi_61120558
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik geloof je juist wel want het verbaast me niks. Dat soort types denken dat de wereld om hun draait en kunnen het niet hebben als je ze op een fout wijst. Rijden meestal in een cabrio of SUV, zijn boven de 40 en geblondeerd. En die kunnen niet rijden, want ze kijken niet. Altijd extra voor oppassen.
Ja, ik had er vandaag ook weer zo een. Ik nader een rotonde en er komt zo'n SUV aanrijden van rechts met inderdaad zo'n lelijk blond mokkel erin. Ze stopt voor de auto voor me die al op de rotonde rijdt, afijn ik rij ook gewoon door en ik zie haar twijfelen en wat doet ze? Op het laatste moment ook nog de rotonde op rijden zodat ik vol in de remmen moet. En vervolgens gaat ze naar mij zitten gebaren dat ik uit moet kijken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61120929
Soms worden ze wel gestraft, poosje geleden in Bergen op Zoom, de weg gaat van 2 naar 1 banen en dan een bocht naar recht. Een Mina in een Toyotaatje, haalt over de verdrijvingsvlakken nog 3 vrachtwagens in, komt na de bocht in de knel met de ruimte en wordt in de flank gepakt door een vrachtwagen.

De meid zat nog na te schudden in de auto, ze had gelukkig geen passagier want die was plat geweest. De vrachtwagenchauffeur stapt uit en gaat ernaast staan applaudisseren. Ïk heb me aangemeld als getuige, daarover werd ze nog boos ook, maar dat doe ik altijd sinds ik zelf gelukkig een getuige had toen ik werd aangereden en de dader doorreed.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:12:02 #18
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61125987
Goed deepart topic !
Tics van je petten.
pi_61126023
Je had je pipa moeten pakken en haar haar helemaal kapot moeten poppen
pi_61126714
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef De_Melkboer het volgende:
Soms worden ze wel gestraft, poosje geleden in Bergen op Zoom, de weg gaat van 2 naar 1 banen en dan een bocht naar recht. Een Mina in een Toyotaatje, haalt over de verdrijvingsvlakken nog 3 vrachtwagens in, komt na de bocht in de knel met de ruimte en wordt in de flank gepakt door een vrachtwagen.

De meid zat nog na te schudden in de auto, ze had gelukkig geen passagier want die was plat geweest. De vrachtwagenchauffeur stapt uit en gaat ernaast staan applaudisseren. Ïk heb me aangemeld als getuige, daarover werd ze nog boos ook, maar dat doe ik altijd sinds ik zelf gelukkig een getuige had toen ik werd aangereden en de dader doorreed.
Gerechtigheid noemt men dat! Overigens goed dat je je hebt gemeld als getuige, heb ik ook een keer gedaan toen de bus waarin ik zat werd aangereden door een pauper in een paarse audi carbio (het was een man ). Wat wel frapant was, was dat ik de enige was in de bus die er blijkbaar om gaf, de rest zat schaapachtig te kijken. Irritante Nederlanders. Klagen ja, maar actie, ho maar!
pi_61126840
Lmao
Hai
.....In.....Love.....Or..Not?
pi_61126980
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef Zenon het volgende:
Je had je pipa moeten pakken en haar haar helemaal kapot moeten poppenvol moeten blaffen
  maandag 25 augustus 2008 @ 23:47:47 #23
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_61127180
Er zijn zo veel hufters op de weg! Vooral dat links rijden is dodelijk voor mijn humeur, evenals snelle marketingjochies die rechts inhalen, geen knipperlichten gebruiken, vluchtstroken en verdrijvingsvlakken meepikken en en passant 300 meter file inhalen via het tankstation
pi_61127595
Ik reed een keer op mn pizzabrommer richting de klant.
Er reed een auto achter me, leek wel of ie mijn serienummer van mn box wou lezen! Was echt 1 meter afstand bij 50 kmh..
Dus ik rem, en sla af. (extra voorzichtig)

En alsnog die gozer zeiken
Hij stopt midden op de weg en ik stop op het hoekje.

"Ey jong! Wat is dit?!"
"Wat is wat?!"
"Dat remmen van je!!"
"Ja ik moest toch afslaan? Denk je dat ik et met 50 moet nemen ofzo?"
"Ik klapte bijna tegen je op man! Volgende keer zou ik even opletten!! "
"OH JA?! WAT DACHT JE VAN AFSTAND HOUDEN!? KNUPPEL! "

Ja en toen was hij uitgeluld en reed hij weg.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61127689
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 00:05 schreef Sjibble het volgende:
Ik reed een keer op mn pizzabrommer richting de klant.
Er reed een auto achter me, leek wel of ie mijn serienummer van mn box wou lezen! Was echt 1 meter afstand bij 50 kmh..
Dus ik rem, en sla af. (extra voorzichtig)

En alsnog die gozer zeiken
Hij stopt midden op de weg en ik stop op het hoekje.

"Ey jong! Wat is dit?!"
"Wat is wat?!"
"Dat remmen van je!!"
"Ja ik moest toch afslaan? Denk je dat ik et met 50 moet nemen ofzo?"
"Ik klapte bijna tegen je op man! Volgende keer zou ik even opletten!! "
"OH JA?! WAT DACHT JE VAN AFSTAND HOUDEN!? KNUPPEL! "

Ja en toen was hij uitgeluld en reed hij weg.
Die laatste zin heb je toch niet gezegd, aangezien je een falende internet held bent
Verbeterd zijn leven op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')