Whaha ja was nog serieus een cabrioquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef CasB het volgende:
Wat voor auto reed ze? Een SUV zeker?Of een cabrio?
Dan was ze zeker ook geblondeerd?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Whaha ja was nog serieus een cabrio
allemaal??quote:Ging ze allemaal onder der stoel graaien alsof ze een gummyknuppel aant pakken was
Schijterd.quote:Toen was het groen... dus ik rijden,
Haha je zal het niet geloven.. maar ze was inderdaad blond en had een zonnebank bruine kop.quote:
Ja normaal blijf ik inderdaad staan als het groen is..quote:
Ik geloof je juist wel want het verbaast me niks. Dat soort types denken dat de wereld om hun draait en kunnen het niet hebben als je ze op een fout wijst. Rijden meestal in een cabrio of SUV, zijn boven de 40 en geblondeerd. En die kunnen niet rijden, want ze kijken niet. Altijd extra voor oppassen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Haha je zal het niet geloven.. maar ze was inderdaad blond en had een zonnebank bruine kop.
Vandaag ook zoiets leuks gezien. Auto (met alarmlichten aan) wordt gesleept door bestelbus met zwaailichten aan. Wil een doos in een golfje de auto inhalen en er vlak voor even snel invoegen, alleen ging dit natuurlijk niet want daar hing een sleepkabelquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef BobbyB het volgende:
mensen die zelf fout zitten en dan boos op je worden als je ze er op wijstte triest gewoon. Als die lui nu gewoon hun rijbewijs in leverden zou het een stuk rustiger zijn op de weg.
Ja, ik had er vandaag ook weer zo een. Ik nader een rotonde en er komt zo'n SUV aanrijden van rechts met inderdaad zo'n lelijk blond mokkel erin. Ze stopt voor de auto voor me die al op de rotonde rijdt, afijn ik rij ook gewoon door en ik zie haar twijfelen en wat doet ze? Op het laatste moment ook nog de rotonde op rijden zodat ik vol in de remmen moet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:32 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik geloof je juist wel want het verbaast me niks. Dat soort types denken dat de wereld om hun draait en kunnen het niet hebben als je ze op een fout wijst. Rijden meestal in een cabrio of SUV, zijn boven de 40 en geblondeerd. En die kunnen niet rijden, want ze kijken niet. Altijd extra voor oppassen.
Gerechtigheid noemt men dat!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef De_Melkboer het volgende:
Soms worden ze wel gestraft, poosje geleden in Bergen op Zoom, de weg gaat van 2 naar 1 banen en dan een bocht naar recht. Een Mina in een Toyotaatje, haalt over de verdrijvingsvlakken nog 3 vrachtwagens in, komt na de bocht in de knel met de ruimte en wordt in de flank gepakt door een vrachtwagen.
De meid zat nog na te schudden in de auto, ze had gelukkig geen passagier want die was plat geweest. De vrachtwagenchauffeur stapt uit en gaat ernaast staan applaudisseren. Ïk heb me aangemeld als getuige, daarover werd ze nog boos ook, maar dat doe ik altijd sinds ik zelf gelukkig een getuige had toen ik werd aangereden en de dader doorreed.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef Zenon het volgende:
Je had je pipa moeten pakken en haar haar helemaal kapot moeten poppenvol moeten blaffen
Die laatste zin heb je toch niet gezegd, aangezien je een falende internet held bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:05 schreef Sjibble het volgende:
Ik reed een keer op mn pizzabrommer richting de klant.
Er reed een auto achter me, leek wel of ie mijn serienummer van mn box wou lezen! Was echt 1 meter afstand bij 50 kmh..
Dus ik rem, en sla af. (extra voorzichtig)
En alsnog die gozer zeiken
Hij stopt midden op de weg en ik stop op het hoekje.
"Ey jong! Wat is dit?!"
"Wat is wat?!"
"Dat remmen van je!!"
"Ja ik moest toch afslaan? Denk je dat ik et met 50 moet nemen ofzo?"
"Ik klapte bijna tegen je op man! Volgende keer zou ik even opletten!!"
"OH JA?! WAT DACHT JE VAN AFSTAND HOUDEN!? KNUPPEL!![]()
"
Ja en toen was hij uitgeluld en reed hij weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |