Is het echt zo dat als je naar de wedstrijd gaat douchen en je bent nieuw dat je dan een shampoo fles of iets dergelijks in je reet geduwd krijgt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef mirved het volgende:
Heb je je kringspier ook al getraind? De eerste keer kan flink pijn doen als je niet jarenlang uitgehold bent geworden.
Ik maakte maar flauwekul alhoewel het tegen iemands been aanzeiken nog recent bij ons team gebeurd is hehehequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Is het echt zo dat als je naar de wedstrijd gaat douchen en je bent nieuw dat je dan een shampoo fles of iets dergelijks in je reet geduwd krijgt?En is douchen alleen na wedstrijden of ook na training? en is het verplicht? Ik hoor soms hele zieke verhalen dat bijvoorbeeld mensen tegen je been aan urineren
Bij ons worden nieuwelingen altijd in hun bek gezeken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:56 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Is het echt zo dat als je naar de wedstrijd gaat douchen en je bent nieuw dat je dan een shampoo fles of iets dergelijks in je reet geduwd krijgt?En is douchen alleen na wedstrijden of ook na training? en is het verplicht? Ik hoor soms hele zieke verhalen dat bijvoorbeeld mensen tegen je been aan urineren
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:02 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij ons worden nieuwelingen altijd in hun bek gezeken.
Bij ons was het volgens mij wel verplicht, lijkt me ook niet meer dan logisch dat je na de training/ wedstrijd op de club doucht. Mocht je besluiten direct weg te gaan en niet op de club te douchen dan vraag je natuurlijk wel een beetje om problemen, zeker als nieuweling in die leeftijdsgroep.quote:
Kerel, maak je nu niet zo druk over het douchen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:42 schreef Dayuum het volgende:
Is douchen wel of niet verplicht?
Iedereen doucht gewoon, in de jeugd is het denk ik wel verplicht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:42 schreef Dayuum het volgende:
Is douchen wel of niet verplicht?
Te laat met inschrijven ben je volgens mij nooit. Er zijn bijna altijd wel teams met een tekort aan spelers.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tuurlijk heeft het nog zin. Als jij wilt voetballen en het redelijk kunt (volgens je zelf dan) dan moet je gewoon lekker op voetbal gaan. Al denk ik dat je nu wel te laat bent met inschrijven voor dit seizoen. Misschien kun je wel vragen of je alvast mee kunt trainen en dan volgend jaar er definitief op gaan.
En over dat douchen, dat is allemaal onzin joh.
Ok, ik heb het dan over mijn eigen vereniging. Daar is nu een ledenstop.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Te laat met inschrijven ben je volgens mij nooit. Er zijn bijna altijd wel teams met een tekort aan spelers.
Ik persoonlijk douche zowel na wedstrijden als na trainingen. Eigenlijk iedereen wel bij onze club.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
Is het douchen alleen na de wedstrijden of ook na de training? En als ik me nu inschrijf kan ik gewoon meetrainen/meespelen met wedstrijden
Douchen is gewoon na de training en wedstrijden, niet meer dan logisch, want als het goed is ben je behoorlijk bezweet en kapot, niets voelt beter om gelijk daarna te gaan douchen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef Dayuum het volgende:
Is het douchen alleen na de wedstrijden of ook na de training? En als ik me nu inschrijf kan ik gewoon meetrainen/meespelen met wedstrijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |