Ja goed idee, 200 km lopenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef geelkuikentje het volgende:
Ga lopen met je hond![]()
ff on topic, ik weet helaas geen oplossing voor je.
Daar zat ik ook aan te denken. Naja, zo'n dekbed overtrek. Maar 1 ; hoe maak je die vast en 2, blijft dat wel liggen? Baloe wil nog wel eens idioot doen op de achterbandquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Wij gooien er altijd een oud laken in.
Dat bedoel ik met laken jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Naja, zo'n dekbed overtrek. Maar 1 ; hoe maak je die vast en 2, blijft dat wel liggen? Baloe wil nog wel eens idioot doen op de achterband
Dapastniequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met laken jaIk druk t gewoon altijd achteraan wat vast, bleef over het algemeen goed zitten. Anders maak je het vast aan de hoofdsteunen met een wasknijper
Dus die zijn wel betrouwbaar?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:57 schreef senesta het volgende:
Ik bestelde voorheen altijd mijn voer bij zooplus, was altijd netjes geregeld
Nee, dat weet ik niet, ik heb nooit iets terug hoeven sturen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus die zijn wel betrouwbaar?Weet je toevallig ook hoe dat in zn werk gaat met het eventueel retour sturen?
okequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet, ik heb nooit iets terug hoeven sturen.
Het betalen en versturen ging altijd keurig in ieder geval
Ach joh, hij heeft net 2 nieuwe knieënquote:
En dan ff wel serieus; Dat plaatje met dat zilvergrijze ding ziet eruit alsof ie achter de rugleuning zit. Hoe zit dat daar vast? Je hebt van die matrashoeselastiekklemmetjes (snap je 'm?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef Qwea het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken. Naja, zo'n dekbed overtrek. Maar 1 ; hoe maak je die vast en 2, blijft dat wel liggen? Baloe wil nog wel eens idioot doen op de achterband
Heb je een foto van de matrashoeselastiekklemmetjesquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:32 schreef Nies het volgende:
[..]
Ach joh, hij heeft net 2 nieuwe knieën
[..]
En dan ff wel serieus; Dat plaatje met dat zilvergrijze ding ziet eruit alsof ie achter de rugleuning zit. Hoe zit dat daar vast? Je hebt van die matrashoeselastiekklemmetjes (snap je 'm?) waarmee je lakens bij elkaar houdt onder het matras. Is dat niet een idee om zo dat ding in de auto bij elkaar te houden?
Een simpele deken of dekbedhoes lijkt me iig stukken goedkoper dan zo'n specifiek hondenautoding.
Ik heb een half uur zitten googlen, ik heb geen idee hoe het heet en ik kan het niet vinden. Het zijn van die bretel-achtige klemmetjes die je aan de onderkant van je matras kunt doen om het hoeslaken niet te laten verschuiven.... maar hoe het heet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je een foto van de matrashoeselastiekklemmetjesMooi scrabble woord
Die grijze kost 20 euro. Maar idd, een dekbed overtrek bij de action of wibra kost geen fuck. maar dan moet het dus wel blijven zitten
Die dus!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:41 schreef Qwea het volgende:
Hmm, ik snap nu wat je bedoelt. Met van die karteltandjes. Ik zal wel eens even in de winkel (beter bed ofzo) gaan vragen. En anders sloop ik ze van bretels af
Maar geven die tandjes geen beschadiging aan je achterbank?>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |