Hehehe ja het stuurquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef bioloogje het volgende:
Meteen vol aan de bak moest alles doen behalve kijken. Had in het begin nog niet door hoe de auto op het stuur reageerde. (dus hoeveel je het stuur moest draaien bij een bocht) Waardoor ik meteen op de verkeerde rijbaan zat. Toen ik dat door had ging het prima, is nog allemaal goedgekomen.
Theorielessen heb ik überhaupt nooit gehad, als je een beetje intelligent bent dan kun je het ook door het theorieboek een keer door te lezen en wat examens te oefenen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:32 schreef Gibeon het volgende:
Ja in Emmeloord word je elke dag bijna dood gereden door die lesauto's ja, werkt wel goed
IedeK: Iede Klaas?
Welke buurt woon jij?quote:Op maandag 1 september 2008 12:19 schreef Sylvana het volgende:
En toen dat allemaal lukte mocht ik rest van les gewoon door de buurt heen rijden, maximaal 100 km/u.
Zal wel aan mn dialect liggen dan, met buurt bedoel ik dus omgeving, dus beetje door de dorpjes in de buurt heen rijden, over provinciale weg enzoquote:
Hip, ik mocht alleen sturen tijdens mijn eerste rijlesquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
Eerste rijles ging prima hierNiks of niemand geraakt, maar moest wel meteen alles zelf doen. Niet het spiegels kijken, maar wel schakelen
Nu alleen nog ff snel mn theorie halen en ik mag waarschijnlijk binnenkort op voor mn praktijk
Hoor je inderdaad best wel vaak, dat je de eerste les alleen mag sturen, of alleen schakelen of weet ik veel wat. Ik moest de eerste les gelijk alles doen. Vond het doodeng, maar ik denk dat je het wel 't snelst leert wanneer je gewoon gelijk leert alles tegelijk te doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:46 schreef junkiesietze het volgende:
OT:
goed, ik mocht alleen maar sturenniet omdat ik de rest niet kon, maar het mocht gewoon niet
deed mn instructeur bij iedereen zo...
ik begrijp eigenlijk nog altijd niet hoe je moet rijden zonder te kijken, lijkt me redelijk gevaarlijk eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2008 13:41 schreef Genius-F het volgende:
Vanochtend eerste rijles gehad. Alles gedaan behalve kijken, ging opzich wel goed.
Was trouwens de eerste die les kreeg in deze auto want die was compleet nieuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |