Manwijf, wat ben je nou voor vent als je te lui bent om een boekentasje te dragen. Of moest je je schoudertasje ook meenemenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik ben er te lui voor
Een fotoserie maken met joint in hoofd en je laten pijpen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:56 schreef GasTurbine het volgende:
bangende emosletjes bestuderen terwijl je blowt?
Gast, ik ga als ik al te laat ben echt geen trappen oplopen met 15 kilo aan boeken die ik 4 uur later pas nodig hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Manwijf, wat ben je nou voor vent als je te lui bent om een boekentasje te dragen. Of moest je je schoudertasje ook meenemen?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gast, ik ga als ik al te laat ben echt geen trappen oplopen met 15 kilo aan boeken die ik 4 uur later pas nodig heb![]()
Kunnen, ja dat wel. Willen, nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pussy. Wat ben je nou voor vent als je niet eens een fatsoenlijke boekentas kan dragen man.
En niet zo van tutututtuuuuuuuutututut? dan ken ik hem wel!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben nu al 30 minuten aan het zoeken naar een nummer. Een heel vrolijk zomers nummer zonder tekst. De artiest was voor dat nummer nog onbekend. In de clip filmen ze gewoon mensen op straat die wat in de camera doen, en het zijn veel korte shotjes los van elkaar. Er komt ook een man verkleed als konijn in voor (volgens mij op rolschaatsen maar dat weet ik niet zeker).
Het nummer (refrein)gaat een beetje van; tututututuuutuuuu tututututuuu
Een heel raar en pakkend deuntje
sterfquote:
Ja die zoek ik ook!! mennus goed nummerquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef behangplakker het volgende:
Ik ben nu al 30 minuten aan het zoeken naar een nummer. Een heel vrolijk zomers nummer zonder tekst. De artiest was voor dat nummer nog onbekend. In de clip filmen ze gewoon mensen op straat die wat in de camera doen, en het zijn veel korte shotjes los van elkaar. Er komt ook een man verkleed als konijn in voor (volgens mij op rolschaatsen maar dat weet ik niet zeker).
Het nummer (refrein)gaat een beetje van; tututututuuutuuuu tututututuuu
Een heel raar en pakkend deuntje
Oh kanker er was al een andere pagina.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kunnen, ja dat wel. Willen, nee.
Lief hè.quote:
Weet Cynthia nu al dat je haar hier hebt gepost?quote:
Wat is dát nou weer voor naamquote:A U.S. Navy guided missile destroyer, the USS McFaul, anchored off the coast of Batumi on August 24.
wtfquote:Het stoort me nu al ontzettend lang. Waarom worden de bijzondere zaken in dit spel beloond? en de gemiddelde zaken onder de mat geveegd?
Het feit dat mijn ego toch al gedeukt is omwille van mijn fysieke tekortkomingen, die op zich wel meevallen, maar toch door de onbewuste drang naar exeleren wordt onderdrukt met een gevoel van ondermaatsheid?
Weet ik niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Weet Cynthia nu al dat je haar hier hebt gepost?
Doe hem voor de zekerheid maar even, dan luister ik even.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En niet zo van tutututtuuuuuuuutututut? dan ken ik hem wel!
W00t?quote:i gonna burn them they sound like dying rats they suck each other balls and enjoy it they will be forgotten three years
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |