ik ben donker jah... maar dat heeft hier niet heel veel mee te maken ..quote:
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:30 schreef TC03 het volgende:
Ja, zo eens in de honderd keer is het een blanke.
Hier in almere gedragen een hoop blanke nederlanders zich nou eenmaal als antilianen of marokanenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:28 schreef aychelle het volgende:
Lees ik het nieuwsbericht door van Niels kooistra sie is omgekomen door zinllos geweld, zie ik allemaal reacties van die ´´antilianen en marokanen ´´ weer ..... dus voor diegene .... de dader was een blanke nederlander. (ja die kunnen ook steken, geloof het of niet! )
moi valt mee hoor ....quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:38 schreef Buschetta het volgende:
kuch. kuch...
Lief meiske. Friezen zijn ook allochtonen. Althans zo zien ze zichzelf graag. Dus wat dat betreft liggen ze op gelijke lijn.
iddquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:44 schreef MdMa98 het volgende:
zeker weer een donkere die zo`n topic opent?
Sinds wanneer mag dat?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:44 schreef MdMa98 het volgende:
zeker weer een donkere die zo`n topic opent?
Joh leg uit, hoe ziet dat eruit?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:47 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hier in almere gedragen een hoop blanke nederlanders zich nou eenmaal als antilianen of marokanen
ik zei toch niet zwarte?quote:
Een wigger is een blank persoon die gedrag vertoont, kleding draagt en uitspraken gebruikt die normaal het stereotype zijn van Afro-Amerikanen, vooral in verhouding tot de Hiphop cultuur. Diegene doet dit al dan niet in een clan van mede-wiggers. Veelal zijn wiggers fan van rapmuziek. Een minder elegante uitleg van het woord wigger is "white man looking like a nigger". Een ander woord voor wigger is pyjamaboy omdat veel wiggers sport kleding dragen die lijken op pyjama`s vanwege de zachte stof.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Met name het deel over de pyjama achtige sportkleding, raar taaltje en uiteraard voorzien van een glimmend stukje steen op het oor, mogelijk beide oren en een louis vitton handtasje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |