Precies, in andere landen hoeft niet gewerkt te wordenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verhuizen of emigreren..
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:56 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Wat doet dit in KLB ? Het gaat toch over werk ?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:56 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Wel gvd jij bent zeker de leukste thuis...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:56 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Hey wel serieuze reacties graag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:56 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Eh ja emigreren word momenteel serieus in overweging genomen.quote:
Verhuizen is geen optie om twee redenen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
Wat dacht je van verhuizen dan
Of ga studeren, dan kun je 5 dagen in de week uitslapen
Dan blijft er één optie over: ga studerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:09 schreef solar22 het volgende:
[..]
Verhuizen is geen optie om twee redenen.
1. het is hier in het oosten al veel te druk laat staan in het midden of westen.
2. Voor het geld waarvoor je hier een leuke 2 onder 1 kap woning hebt heb je daar een appartementje of rijtjeswoning in een achterstandwijk.(als ik niet van me af kan kijken word ik helemaal krankjorum)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
Wat dacht je van verhuizen dan
Of ga studeren, dan kun je 5 dagen in de week als een stel konijnen gedragen...![]()
Op fietsafstand van je werk wonen is heerlijk..quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:06 schreef solar22 het volgende:
[..]
Eh ja emigreren word momenteel serieus in overweging genomen.
Want ik denk dat het 80% scheelt als je gewoon van en naar je werk kan rijden Fietsen zonder file ellende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |