nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 22:39 |
Jeetje mensen, wat een auto..... of durft iemand te beweren van niet. Foto's op onderstaande link: http://www.stevenvanelk.nl/golfgti/wallpapers/ NielsNV 
|
Soundlevel | maandag 18 maart 2002 @ 22:40 |
Ach, tis maar waar je op valt  |
#ANONIEM | maandag 18 maart 2002 @ 22:40 |
Mja, standaard yuppen bak. |
Biene | maandag 18 maart 2002 @ 22:41 |
Geil hoor.  |
blup | maandag 18 maart 2002 @ 22:42 |
 |
blup | maandag 18 maart 2002 @ 22:43 |
wat zuigt is dat die remmen van zich zelf al rood zijn  Ze moeten zelf rood worden  |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 22:44 |
t rijdt wel als een raket...  |
Mr_Knoxville | maandag 18 maart 2002 @ 22:44 |
nou ik vind hem kewl, allemaal jaloers hier... |
Tiim | maandag 18 maart 2002 @ 22:45 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 22:42 schreef blup het volgende: [afbeelding]
 |
Oom_Agent | maandag 18 maart 2002 @ 22:47 |
mooie wagen jah.........  wel voorzichig zijn als je er in rijdt ! http://home.wanadoo.nl/g.biemans/crash.html |
Threepio | maandag 18 maart 2002 @ 22:48 |
Ik zie het verschil met een gewone golf niet zo... op het logootje en de velgen na dan, maar die velgen kan je ook op een gewoon golfje zetten  |
blup | maandag 18 maart 2002 @ 22:49 |
 |
StrayDog | maandag 18 maart 2002 @ 22:50 |
 |
dmdfluffy | maandag 18 maart 2002 @ 23:01 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 22:40 schreef gelly het volgende: Mja, standaard yuppen bak.
[politiek incorrect] Correctie: standaard Turken bak. [/politiek incorrect]Persoonlijk vind ik een Golf er nogal saai uitzien, dat ie rijdt als een raket geloof ik best, maar echt bijzonder vind ik de auto niet...maar ja iedereen heeft zo zijn eigen smaak  Anyways veel plezier ermee en zoals oom agent al zei; voorzichtig als je erin rijdt. |
-Wepeel2- | maandag 18 maart 2002 @ 23:05 |
Jemig wat een armoedige bak. Met die prijsklasse wil ik niet geasocieerd worden hoor. |
Tom | maandag 18 maart 2002 @ 23:12 |
Wel stoer vind em zelf te braaf eruit zien eigenlijk, krijg er niet echt een GTI gevoel bij.. lijkt nog teveel op een standaard Golf.. maargoed, zoiets kun je zelf achteraf nog fixen. |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:13 |
Ik vind een Golf gewoon een 13 in een dozijn auto. Helemaal nietszeggend. en dat rijden als een raket valt ook best mee |
the-O | maandag 18 maart 2002 @ 23:14 |
Wat zijn die vreemde vlekken op de foto? |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:16 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:14 schreef the-O het volgende: Wat zijn die vreemde vlekken op de foto?
das die golf.  Wat een leuke auto voor de gemiddelde vertegenwoordiger..... |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:16 |
inderdaad jaloers waarschijnlijk... hoezo rijden als een raket valt wel mee? al in gereden??? ok, een golf zie je te veel, maar deze is toch echt errug. morgen meer pics, ook van de looks van binnen  en allemaal lekker dromen he
nielsnv
|
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:17 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:16 schreef GizartFRL het volgende:[..] das die golf.  Wat een leuke auto voor de gemiddelde vertegenwoordiger.....
Neem dan gewoon de Golf met V6 motor dat rijd tenminste. |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:18 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:14 schreef the-O het volgende: Wat zijn die vreemde vlekken op de foto?
regen (as usual) (hoop dat het morgen droog is)  nielsnv
|
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:19 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:16 schreef nielsnv het volgende: inderdaad jaloers waarschijnlijk... Neuh, ik rijdt voor een 1 vijftigste van de prijs een auto die veel puurder rijdt. hoezo rijden als een raket valt wel mee? al in gereden??? Try a GTT asnd you will laugh about this Veewagentje ok, een golf zie je te veel, maar deze is toch echt errug. hoezo? zit er wat extras op wat je nog niet op een andere golf hebt gezien? morgen meer pics, ook van de looks van binnen BTW wat kost zo'n golfje tegenwoordig? en allemaal lekker dromen he
nielsnv
en ik blijf het een vertegenwoordigers autootje vinden  |
the-O | maandag 18 maart 2002 @ 23:19 |
Is dat jouw auto nielsnv ? |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:19 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:17 schreef -roys- het volgende:[..] Neem dan gewoon de Golf met V6 motor dat rijd tenminste.
Golf. En rijden in eenzin? Das iets wat eigenlijk niet kan. |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:19 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:16 schreef nielsnv het volgende: inderdaad jaloers waarschijnlijk... hoezo rijden als een raket valt wel mee? al in gereden??? ok, een golf zie je te veel, maar deze is toch echt errug. morgen meer pics, ook van de looks van binnen  en allemaal lekker dromen he
nielsnv
Als je eenmaal en een opgevoerde amerikaanse bus hebt gereden valt elke auto die hier op de weg rijd wel mee. bus: gewicht 1600Kb motor: 8cyl in lijn/ 7,8 liter / 685 pk |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:20 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:19 schreef GizartFRL het volgende:[..] Golf. En rijden in eenzin? Das iets wat eigenlijk niet kan.
weet, maar beter dan opgevoerde 4cyl  |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:21 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:20 schreef -roys- het volgende:[..] weet, maar beter dan opgevoerde 4cyl 
nee, een opgevoerde 4cylinder loopt naar mijn mening lekkerder en is veel lichter dan een 6 cylinder. |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:22 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:19 schreef the-O het volgende: Is dat jouw auto nielsnv ?
was het maar zo. ik blijf er als enige (hier in ieder geval) enthousiast over... hij is van een collega, maar rijdt zoals gezegd als een raketn-nv |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:22 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:21 schreef GizartFRL het volgende:[..] nee, een opgevoerde 4cylinder loopt naar mijn mening lekkerder en is veel lichter dan een 6 cylinder.
ja en een 4 cyl is lichter dan een V12  |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:23 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:22 schreef -roys- het volgende:[..] ja en een 4 cyl is lichter dan een V12 
maar dan praat je wel over iets wat opzich niet te betalen is he. |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:25 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:23 schreef GizartFRL het volgende:[..] maar dan praat je wel over iets wat opzich niet te betalen is he.
maar een V6 loopt is gewoon veel relaxter rijden dan een 4 cyl.Mooier geluid / meer kracht |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:25 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:25 schreef -roys- het volgende:[..] maar een V6 loopt is gewoon veel relaxter rijden dan een 4 cyl. Mooier geluid / meer kracht
4 cylinder met turbo is vor mij altijd nog beter dan opgevoerde 6 cyl. sorry das mijn mening.  |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:28 |
Specs VOLKSWAGEN GOLF 3 deurs Hatchback 2.3 V5 GTI 2002 :quote: Cylindervolume (cm³) 2,324 Motor type V 5 No. kleppen per cilinder 2 Motor plaats/aangedreven wielen / Voor Brandstof Superloodvrij Compressor (laadluchtkoeler) () Topsnelheid 224 km/h Acceleratie 0-100 Kph 8.2 s Max. vermogen PK / tpm max. vermogen (max. vermogen kW) 170 / 6,200 (125) Max. koppel Nm / toerental per minuut 220 / 3,200
dat van rijden als een raket met 170pk  |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:29 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:28 schreef -roys- het volgende: Specs VOLKSWAGEN GOLF 3 deurs Hatchback 2.3 V5 GTI 2002 : [..]dat van rijden als een raket met 170pk 
aha ok, waar heb je die info vandaan? |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:30 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:25 schreef GizartFRL het volgende:[..] 4 cylinder met turbo is vor mij altijd nog beter dan opgevoerde 6 cyl. sorry das mijn mening. 
V6 4-motion --> 204pk // 0-100 --> 7,1 sec  |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:31 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:29 schreef GizartFRL het volgende:[..] aha ok, waar heb je die info vandaan?
www.autobytel.nl |
StrayDog | maandag 18 maart 2002 @ 23:33 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:28 schreef -roys- het volgende: Specs VOLKSWAGEN GOLF 3 deurs Hatchback 2.3 V5 GTI 2002 : [..]dat van rijden als een raket met 170pk 
Tja, het rijdt lekker, maar als een raket...  Zie niet in wat er zo mooi aan is, er zijn zoveel auto's die veel sneller, mooier en vooral niet zo 13-in-een-dozijn zijn. |
Mr_Opel | maandag 18 maart 2002 @ 23:33 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 22:39 schreef nielsnv het volgende: Jeetje mensen, wat een auto..... of durft iemand te beweren van niet. Foto's op onderstaande link:http://www.stevenvanelk.nl/golfgti/wallpapers/ NielsNV 
quote: Policy Om het forum zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende regels te houden. Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even: Wat niet mag: Pornografisch materiaal of links daarnaar. Uit erotisch oogpunt genomen beeldtenissen van minderjarigen of links daarnaar (wettelijk momenteel jonger dan 16 jaar). Geen materiaal van PEII (Playboy Enterprises International Inc.). Geen hentai / pornografische manga / toonsex. Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum. Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar. Een licht-erotisch userplaatje mag, maar userplaatjes met pornografische of gewelddadige afbeeldingen zijn niet toegestaan. (Note: voor seksualiteit gelden iets andere regels mbt het gebruik van plaatjes. Voor de regels omtrent plaatjes in seksualiteit verwijzen we je door naar de FAQ van het Seksualiteit forum) Racistische of discriminerende uitlatingen of links daarnaar. Onnodig schokkend materiaal (bv. faces of death, rotten) of links daarnaar. Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar. Het gebruik van scripttalen en het linken naar zaken die op de computer van medegebruikers tot ongewenste effecten kunnen leiden.
Opletten Moddereters!!! |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:35 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:33 schreef Mr_Opel het volgende:[..] [..]
Opletten Modder-eters!!!
grapjas |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:35 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:33 schreef StrayDog het volgende:[..] Tja, het rijdt lekker, maar als een raket...  Zie niet in wat er zo mooi aan is, er zijn zoveel auto's die veel sneller, mooier en vooral niet zo 13-in-een-dozijn zijn.
100% mee eens!! |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:36 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:28 schreef -roys- het volgende: Specs VOLKSWAGEN GOLF 3 deurs Hatchback 2.3 V5 GTI 2002 : [..]dat van rijden als een raket met 170pk 
210pk... (in de nl-versie) |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:36 |
CarBase -------------------------------------------------------------------------------- Subaru Impreza 2.0 GT Turbo 555 AWD ALGEMEEN nieuwprijs € 26.317 (ƒ 57.995) afleveringskosten n.v.t. wegenbelasting (3mnd) € 93 - € 97 2000 € 18.500 1999 € 16.000 1998 € 14.000 carrosserie 4-deurs, sedan transmissie 5 v, hand brandstof benzine aandrijving voor+achter algemene garantie 1 jaar, onbeperkt carrosserie garantie 3 jaar introductie oktober 1998 einde december 2000 MOTOR aantal cilinders 4 kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 1994cm3 boring x slag 92,0x75,0 mm compressieverh. 8,0:1 max. vermogen 160 kW (218 pk)/5600tpm max. koppel 290 Nm/4000tpm brandstofsysteem multipoint injectie turbo ja, met intercooler katalysator geregeld MATEN & GEWICHTEN lengte 4,35 m breedte 1,69 m hoogte 1,40 m wielbasis 2,52 m draaicirkel 10.8 m bandenmaat 205/50R16 massa leeg 1230 kg laadvermogen 520 kg aanhangermassa geremd 1000 kg aanhangermassa ongeremd 500 kg inh. bagageruimte 363 l inh. brandstoftank 50 l PRESTATIES topsnelheid 231 km/h acceleratie 0-100 km/u 6,3 s verbruik binnen b.k. 13,7 l/100km verbruik buiten b.k. 8,0 l/100km verbruik gecombineerd 10,1 l/100km CO2 uitstoot 244 g/cm VEILIGHEID ABS-remsysteem nee remkrachtverdeling nee remassistentie nee airbag bestuurder nee airbag passagier nee zij-airbags nee hoofdairbags voor nee tractiecontrole nee stabiliteitsregeling nee COMFORT centrale deurvergrendeling ja, met afstandbediening elektrische ramen ja, voor & achter stuurbekrachtiging ja cruise control nee airconditioning nee navigatiesysteem nee INTERIEUR hoogteverst. stoel ja, bestuurder elektr. stoelverstelling nee verwarmde stoelen nee sportstoelen ja leer bekleed stuurwiel nee verstelbaar stuur ja, hoogte leren bekleding nee hoofdsteunen achter ja neerklapbare achterbank ja, in delen middenarmsteun nee leeslampje(s) nee toerenteller ja buitentemp.met. nee boardcomputer nee stereoinstallatie nee EXTERIEUR interval ruitewisser ja, regelbaar lichtmetalen velgen ja schuif/kanteldak nee metallic lak € 315 bumpers in carrosseriekleur ja elektrische spiegels ja mistlampen voor ja xenon koplampen nee inbraakalarm nee |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:37 |
CarBase -------------------------------------------------------------------------------- Honda Civic 2.0i Type-R ALGEMEEN nieuwprijs € 27.225 (ƒ 59.996) afleveringskosten € 385 wegenbelasting (3mnd) € 93 - € 97 2001 € 22.100 carrosserie 3-deurs, hatchback transmissie 6 v, hand brandstof benzine aandrijving voor algemene garantie 3 jaar, onbeperkt carrosserie garantie 6 jaar introductie oktober 2001 einde nog leverbaar MOTOR aantal cilinders 4 kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 1998cm3 boring x slag 86,0x86,0 mm compressieverh. 11,0:1 max. vermogen 147 kW (200 pk)/7400tpm max. koppel 196 Nm/5900tpm brandstofsysteem multipoint injectie turbo nee katalysator geregeld MATEN & GEWICHTEN lengte 4,14 m breedte 1,70 m hoogte 1,42 m wielbasis 2,58 m draaicirkel 12.2 m bandenmaat 205/45WR17 massa leeg 1170 kg laadvermogen 380 kg aanhangermassa geremd - kg aanhangermassa ongeremd - kg inh. bagageruimte 315 l inh. brandstoftank 50 l PRESTATIES topsnelheid 235 km/h acceleratie 0-100 km/u 6,8 s verbruik binnen b.k. 12,3 l/100km verbruik buiten b.k. 7,0 l/100km verbruik gecombineerd 8,9 l/100km CO2 uitstoot 212 g/cm VEILIGHEID ABS-remsysteem ja remkrachtverdeling ja remassistentie nee airbag bestuurder ja airbag passagier ja zij-airbags nee hoofdairbags voor nee tractiecontrole nee stabiliteitsregeling nee COMFORT centrale deurvergrendeling ja, met afstandbediening elektrische ramen ja, voor & achter stuurbekrachtiging ja cruise control nee airconditioning nee navigatiesysteem nee INTERIEUR hoogteverst. stoel nee elektr. stoelverstelling nee verwarmde stoelen nee sportstoelen ja leer bekleed stuurwiel ja verstelbaar stuur ja, hoogte leren bekleding € 2.042 hoofdsteunen achter ja neerklapbare achterbank ja, in delen middenarmsteun ja, achter leeslampje(s) ja, voor toerenteller ja buitentemp.met. nee boardcomputer nee stereoinstallatie nee EXTERIEUR interval ruitewisser ja lichtmetalen velgen ja schuif/kanteldak nee metallic lak € 345 bumpers in carrosseriekleur ja elektrische spiegels ja, en verwarmd mistlampen voor nee xenon koplampen nee inbraakalarm ja |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:39 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:33 schreef Mr_Opel het volgende:[..] [..]
Opletten Moddereters!!!
Mee eens ROFL |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:39 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:37 schreef GizartFRL het volgende: CarBase -------------------------------------------------------------------------------- Honda Civic 2.0i Type-R ...
civic, ja das echt een wereld-wagen  |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:40 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:39 schreef nielsnv het volgende:[..] civic, ja das echt een wereld-wagen 
2 litertje zonder turbo: 200 PK VW eat your heart out  |
the-O | maandag 18 maart 2002 @ 23:40 |
De naam Mr. Opel zou al genoeg voor een ban moeten zijn. |
GizartFRL | maandag 18 maart 2002 @ 23:41 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:40 schreef the-O het volgende: De naam Mr. Opel zou al genoeg voor een ban moeten zijn.
en dat zegt: the-O(pel) ? |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:42 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:40 schreef GizartFRL het volgende:[..] 2 litertje zonder turbo: 200 PK VW eat your heart out 
kom maar op met je hond-a  |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:44 |
misschien "ietsjes" duurder maar  
Specs BMW Z8 2 deurs Cabriolet 4.9 V8 2002
quote: Cylindervolume (cm³) 4,941 Motor type V 8 No. kleppen per cilinder 4 Motor plaats/aangedreven wielen Voor / Achter Brandstof Superloodvrij Compressor (laadluchtkoeler) () Topsnelheid 250 km/h Acceleratie 0-100 Kph 4.7 s Max. vermogen PK / tpm max. vermogen (max. vermogen kW) 400 / 6,600 (294) Max. koppel Nm / toerental per minuut 500 / 3,800
|
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:45 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:40 schreef the-O het volgende: De naam Mr. Opel zou al genoeg voor een ban moeten zijn.
Daar ben ik het wel mee eens Liever 10 opels in de brand, dan 1 opelsleutel in de hand |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:46 |
Honda en Opel, 1 pot nat  |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:47 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:45 schreef nielsnv het volgende:[..] Daar ben ik het wel mee eens Liever 10 opels in de brand, dan 1 opelsleutel in de hand
ROFLMAOPIMP  |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:48 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:44 schreef -roys- het volgende: misschien "ietsjes" duurder maar  [afbeelding] Specs BMW Z8 2 deurs Cabriolet 4.9 V8 2002 [..]
kan je beter deze halen audi a8 kan je tenminste nog een beetje rielekst achterin... |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:50 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:48 schreef nielsnv het volgende:[..] kan je beter deze halen audi a8 kan je tenminste nog een beetje rielekst achterin...
NEEEEEEEEEEEE!! neem dan de S8 W12  |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:51 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:50 schreef -roys- het volgende:[..] NEEEEEEEEEEEE!! neem dan de S8 W12 
het is ook nooit goed he  |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:52 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:51 schreef nielsnv het volgende:[..] het is ook nooit goed he 
maar je bent het wel met me eens  |
nielsnv | maandag 18 maart 2002 @ 23:54 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:52 schreef -roys- het volgende:[..] maar je bent het wel met me eens 
nog een keer proberen... en wat is hier mis mee? http://www.stevenvanelk.nl/bmw.jpg |
-roys- | maandag 18 maart 2002 @ 23:57 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:54 schreef nielsnv het volgende:[..] nog een keer proberen... en wat is hier mis mee? http://www.stevenvanelk.nl/bmw.jpg
aardig, beetje turken-karakter, in andere uitvoering (M3) |
Smurf | dinsdag 19 maart 2002 @ 09:13 |
yo vraagje: wat betekend GTR GTS enz. eigenlijk allemaal? |
nielsnv | dinsdag 19 maart 2002 @ 15:39 |
17 nieuwe foto's dus... http://www.stevenvanelk.nl/golfgti/wallpapers |
DimeBag | dinsdag 19 maart 2002 @ 15:41 |
Aardig autootje maar niet mijn keus. Mijn buurman heeft een uitgebouwde Peugot 206, heel erg gaaf ding  |
Threepio | woensdag 20 maart 2002 @ 18:40 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:54 schreef nielsnv het volgende:[..] nog een keer proberen... en wat is hier mis mee? http://www.stevenvanelk.nl/bmw.jpg
Het is een oude 3-serie compact. Ofwel een turkenbak om het ff ongenuanceerd te zeggen  |
ChRoNiC | woensdag 20 maart 2002 @ 19:52 |
Nog ff over die Golf GTI.. Alleen het audio/navigatie systeem is er mooi aan  |
-roys- | woensdag 20 maart 2002 @ 20:03 |
quote: Op woensdag 20 maart 2002 19:52 schreef ChRoNiC het volgende: Nog ff over die Golf GTI..
Echt lelijk is ie niet, geen straf om er in te rijden maar er zijn leukere auto's. |
-roys- | woensdag 20 maart 2002 @ 20:04 |
quote: Op dinsdag 19 maart 2002 15:39 schreef nielsnv het volgende: 17 nieuwe foto's dus...http://www.stevenvanelk.nl/golfgti/wallpapers
Die bekleding  |
ydnaR | donderdag 21 maart 2002 @ 17:00 |
maar nog steeds......... niemand weet dus waar die GTI voor staat |
Mr_Opel | donderdag 21 maart 2002 @ 17:09 |
 de enige goeie Golf is een ... maar waar GTI nou voor staat...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Opel op 21-03-2002 17:20] |
GizartFRL | donderdag 21 maart 2002 @ 17:17 |
quote: Op donderdag 21 maart 2002 17:09 schreef Mr_Opel het volgende: [afbeelding]de enige goeie Golf is een ...
ROFL |
mistraldk | donderdag 21 maart 2002 @ 17:32 |
gekregen golf  |
allied | donderdag 21 maart 2002 @ 17:35 |
GOLF??????  |
heijx | donderdag 11 april 2002 @ 21:35 |
Van 0-100 in 8 seconden? Doet de TVR Cerbera ook. (100 mijl dan...)  TVR Cerbera 4.5 (£46.500)
Getting from 0 to 60 mph in 3.9 seconds, to 100 in 8.1 and 150 (240k) in 17.9, the Cerbera 4.5 is one of the fastest road cars in existence. Staat in 3,9 seconden stil vanaf 100 (160k). Ook leuk en nog veel mooier:
TVR Tuscan S Speed Six..... (£48800) Capacity 3996 cc Max power 390bhp @ 7000 rpm Max torque 310 ft.lbs @ 5250 rpm Performance 0 to 60 mph - 3.9 seconds Maximum speed - +195mph TVR Website |
VSGdotcom | vrijdag 2 mei 2003 @ 01:11 |
Ja kots allemaal maar op de golf ... fuckers : vertel er dan ook bij waarin je zelf rijdt dan! Waarschijnlijk Nissan Sunny rijders die lopen te bitchenik ga mooi wel een golf 3 2.0 gti halen (hopelijk morgen) hahahaha, ok is niet supersnel maar ik kan leven met 200km/pu. |
VSGdotcom | vrijdag 2 mei 2003 @ 01:12 |
History of the Volkswagen Golf GTI. Introducing the A1 (aka Mk1). The original Golf (not the GTI) was introduced in 1974, as a step in the process of replacing the well-known Beetle. This car was quickly known as a fairly cheap and practical car. The making of the first GTI. An unknown engineer at Volkswagen made the first alterations to the original car, which ended up being the basis for the first VW Golf GTI. So in 1975 the VW Golf GTI (A1 / Mk1) was unveiled at the Frankfurt Auto Show. This version of the VW Golf GTI had a 1.6L engine with 110 hp, close ratio gearbox, firm suspension and of course sport seats. It could reach a 100 km/h (60 mph) in less than 10 seconds, and could reach speeds higher than 180 km/h (110 mph). In the late '70s and early '80s the VW Golf GTI was only available in Europe, while the North Americans had to settle with the "normal" Golf (or the Rabbit, as it was called). Because that the GTI wasn't available in the states, tuners like Neuspeed and GMP started working on the car, creating a substitute for the original GTI. U.S. gets the A1. Then in late 1982 the first American GTIs appeared (as '83 models). The American version retained all the cool equipment (close ratio gearbox, sport seats etc.), but the engine was tuned down to 90 hp - probably because of some emissions regulations. But the Americans loved the car, so it ended up improving the VW overall U.S. sales. The next generation - The A2 (aka Mk2). In 1984 (only two years after the A1 was introduced in the states) the A2 was introduced. The GTI version had a bit more hp (102), but it also weight a bit more. It had all the fancy equipment that the earlier version did. One year later the A2 gained an extra set of doors and alloy wheels were no longer standard. Then in 1986 the 1.8L 16-valve version was launched, this car was only available in a three-door model and had all the cool equiptment such as sunroof, electronic windows and central locking. In 1988 Recaro seats were added (which has been standard until is was removed in the 2002 model). In 1989 the VW Golf Rallye G60 was launched - this car quickly became quite rare, probably because of its cool specifications (160 hp and four-wheel drive). In 1990 the 16-valve version got a boost to 2.0 litres and 134 hp, this was supposed to give the car a bit more kick. The WV Golf GTI of '90s - The A3 (aka Mk3). 1992 was that year that the world saw the first A3 - this was going to be the VW Golf GTI that would rule the '90s. The fastest version had a VR-6 2.8L 6 cylinder engine with a raw 172 hp, it could reach a 100 km/h (60 mph) in less than seven seconds - this was the fastest "standard" GTI to date (and it still is). This monster of an engine was originally introduced in the short-lived VW Corrado (which is still a cool car, if you can find one). The A3 was also available with a 2.0L engine with 115 hp and a 2.0L 16-valve engine with 150 hp. The current VW Golf GTI - The A4 (aka Mk4). In January of 1998 the current VW Golf GTI was introduced. After 25 years, this was the car that would lead the GTI-series into the next millenium. The current GTI is available in two versions - one with a 1.8L 20-valve engine with 125 hp (which has recently been replaced by the original, yet modified, 2.0L engine with 115 hp). The other version (the "real" GTI) has a turbocharged 1.8L 20-valve engine with a 150 hp. This car has all the cool equipment such as sunroof, alloy wheels, Recaro seats and a smooth interior. As you might have guessed, this is the car that I drive. This car shares platform with the Audi A3. |
Kamphuys | vrijdag 2 mei 2003 @ 03:44 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 23:50 schreef -roys- het volgende:[..] NEEEEEEEEEEEE!! neem dan de S8 W12 
Een S8 W12?? Waar kan ik DIE kopen? Ik ken wel een S8 en een A8 W12 maar een combinatie van die twee??  |
Wolter | vrijdag 2 mei 2003 @ 16:07 |
Ik vind Golf eigenlijks 10 x nix.. Iedereen rijdt in zo'n auto.. Lekker orgineel dan.. Heb je een nieuwe auto, weet iedereen al hoe ie eruit ziet.. Geef mij deze auto maar.. Scheelt niet veel qua prijs volgens mij (inverhouding met onderhoud en qualiteit) En tis niet DUITS! http://www.lotuscars.nl/111_s.jpgOja, haalt je vriend 100km per uur in 5,1 secondes?!  |
The-What | vrijdag 2 mei 2003 @ 16:10 |
Moderators slapen zeker. Sinds wanneer horen auto's in UVT? |
Wolter | vrijdag 2 mei 2003 @ 16:30 |
quote: Op vrijdag 2 mei 2003 16:10 schreef The-What het volgende: Moderators slapen zeker.Sinds wanneer horen auto's in UVT?
Ojee jochie.. Ben je helemaal van slag nu..?! |
Erick | vrijdag 2 mei 2003 @ 17:20 |
quote: Op vrijdag 2 mei 2003 16:30 schreef Wolter het volgende:[..] Ojee jochie.. Ben je helemaal van slag nu..?!
Jochie... laat dat haar maar niet horen  |
The-What | vrijdag 2 mei 2003 @ 17:51 |
quote: Op vrijdag 2 mei 2003 17:20 schreef Erick het volgende:[..] Jochie... laat dat haar maar niet horen 
Ik zal m'n mening over Golfjes maar niet laten horen  |
VSGdotcom | zaterdag 3 mei 2003 @ 03:40 |
Geef mij deze auto maar.. http://www.lotuscars.nl/111_s.jpg wie ja, wie geeft je .... |
Dr_Crouton | zaterdag 3 mei 2003 @ 04:10 |
Ik gooi deze even naar PTA. |
_-MiKe-_ | zaterdag 3 mei 2003 @ 04:10 |
Ik irriteer me alleen aan de mensen die erin rijden |
Whisky | zaterdag 3 mei 2003 @ 06:05 |
Indeed, golf sucks  Als je dan toch in een schoenendoos wil rijden die snel is, neem dan een kever en zet er een vette motor in. Geen pretenties maar wel prestaties das pas koel  |
VanDread | zaterdag 3 mei 2003 @ 10:09 |
ouwe koe  .....ouwe golf gti waren meer waar voor hun geld tegenwoordig moet je een R32 kopen om in de buurt te komen van het oude golf gti gevoel....... |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 12:24 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 04:10 schreef Dr_Crouton het volgende: Ik gooi deze even naar PTA.
Hij is hier in goede handen  |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 12:26 |
Ben ook nog de trotse eigenaar vaan een GTI 8V geweest, 16 kleppen is voor mietjes .na modificatie trok hij er menig 16 kleppertje uit ook  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 12:30 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 12:26 schreef Pushit het volgende: 16 kleppen is voor mietjes .
Leg uit!Of is dat wat ze noemen Sjonnie humor ?  |
Jatoch | zaterdag 3 mei 2003 @ 12:56 |
Leuk bakkie, jammer dat ik er hier in de straat al 10 zie. GTI i sniet meer wat het geweest is  |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 12:59 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 12:30 schreef qbus het volgende:[..] Leg uit! Of is dat wat ze noemen Sjonnie humor ? 
Ik ben geen Sjonnie, ookal heet ik John en humor heb ik ook niet. Waarom 16 kleppen nemen als je met 8 al voldoende hebt  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:02 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 12:59 schreef Pushit het volgende:[..] Ik ben geen Sjonnie, ookal heet ik John
John/Johnie Sjonnie, maakt niks uit. quote: en humor heb ik ook niet. Waarom 16 kleppen nemen als je met 8 al voldoende hebt 
 Waarom een BMW nemen als een Ford ook vooruit komt ? |
StefanP | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:20 |
VW Golf... is er een lelijkere auto? Of het nu een GTI of R32 is of niet, het blijven afschuwelijke dingen. Ik rijd nog liever in een Ka. |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:21 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:20 schreef StefanP het volgende: VW Golf... is er een lelijkere auto? Of het nu een GTI of R32 is of niet, het blijven afschuwelijke dingen. Ik rijd nog liever in een Ka.
Met zo'n uitspraken maak je jezelf wel héél erg belachelijk. |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:22 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:02 schreef qbus het volgende:[..] John/Johnie Sjonnie, maakt niks uit. [..] 
Waarom een BMW nemen als een Ford ook vooruit komt ?
BMW en Ford? we hebben het over Golf GTI  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:22 |
 
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 03-05-2003 13:29] |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:27 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:22 schreef Pushit het volgende:BMW en Ford? we hebben het over Golf GTI 
Nou niet proberen je er onderuit te lullen. Precies hetzelfde principe en dat weet je!  |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:29 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:27 schreef qbus het volgende:[..] Nou niet proberen je er onderuit te lullen. Precies hetzelfde principe en dat weet je! 
Nee? er is onder Golf freaks wel degelijk een verschil tussen 8 of 16 kleppers. En wat BMW en Ford daar mee te maken hebben mag Joost weten. |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:29 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:22 schreef qbus het volgende: [afbeelding] 
Kenteken Wolfsburg, authentieker kan natuurlijk niet . |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:32 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:29 schreef Pushit het volgende:[..] Nee? er is onder Golf freaks wel degelijk een verschil tussen 8 of 16 kleppers.
Jij zegt hierboven heel stoer dat 16 kleppers voor mietjes zijn. Leg uit! quote: En wat BMW en Ford daar mee te maken hebben mag Joost weten.
Zelfde principe. Dat veel van die Golf GTI bezitters roepen dat een 16 klepper voor mietjes is heeft er gewoon alles mee te maken dat hun eigen stratemaker Ferrari 8 klepjes heeft, en ze alleen maar kunnen dromen van een 16 klepper!  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:34 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:29 schreef Pushit het volgende:[..] Kenteken Wolfsburg, authentieker kan natuurlijk niet .
Ja, ja Volkswagen levert die auto echt zo af!  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:36 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:21 schreef Pushit het volgende:[..] Met zo'n uitspraken maak je jezelf wel héél erg belachelijk.
Waarom  Hij geeft gewoon aan dat hij een scheithekel aan Golfjes heeft. |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:36 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:32 schreef qbus het volgende:[..] Jij zegt hierboven heel stoer dat 16 kleppers voor mietjes zijn. Leg uit! [..] Zelfde principe. Dat veel van die Golf GTI bezitters roepen dat een 16 klepper voor mietjes is heeft er gewoon alles mee te maken dat hun eigen stratemaker Ferrari 8 klepjes heeft, en ze alleen maar kunnen dromen van een 16 klepper! 
Heb nu ook een 16 klepper (niet eens een Golf ), en op me werk zelfs een 24 . Misschien kan Broes het je uitleggen, het is een gevoel dat niet te omschrijven is  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:38 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:36 schreef Pushit het volgende:[..] Heb nu ook een 16 klepper (niet eens een Golf )
Daar gaat het nu niet om.  quote: Misschien kan Broes het je uitleggen, het is een gevoel dat niet te omschrijven is 
Slap geouwehoer. Ga eens in op wat ik zeg  Waarom zijn 16 kleppers voor mietjes ? |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:41 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:36 schreef qbus het volgende:[..] Waarom  Hij geeft gewoon aan dat hij een scheithekel aan Golfjes heeft.
Dat mag, maar als je dan gaat beweren dat een Ka mooier is, wil geen smaak afkraken maar lijkt mij schier onmogelijk.quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:38 schreef qbus het volgende:[..] Daar gaat het nu niet om. 
Oh maar ik zou toch nooit een 16v rijden en daarom jaloers zijn  [..]quote: Slap geouwehoer.Ga eens in op wat ik zeg 
Euh... Nee  Heb vandaag geen zin om te spelen, morgen weer ofzo goed?  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:45 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:41 schreef Pushit het volgende:[..] Dat mag, maar als je dan gaat beweren dat een Ka mooier is, wil geen smaak afkraken maar lijkt mij schier onmogelijk.
Ken je het woordje sarcasme ? quote: Oh maar ik zou toch nooit een 16v rijden en daarom jaloers zijn 
Onderbouw nou eens je eigen dommigheid. Waarom zijn 16 kleppers voor mietjes en wat heeft dat met gevoel te maken ?quote: Euh... Nee  Heb vandaag geen zin om te spelen, morgen weer ofzo goed? 
Je bent gewoon vierkant uitgeluld  |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:48 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:45 schreef qbus het volgende:[..] Ken je het woordje sarcasme ? [..]
It's my middle name quote: Onderbouw nou eens je eigen dommigheid. Waarom zijn 16 kleppers voor mietjes en wat heeft dat met gevoel te maken ? [..]
En jij vraagt aan mij of ik weet wat sarcasme betekent .quote: Je bent gewoon vierkant uitgeluld 
Yeah whatever  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:48 |
 Dit verzin je toch niet ?  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:51 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:48 schreef Pushit het volgende: En jij vraagt aan mij of ik weet wat sarcasme betekent .
En nou heeft "ie het ineens allemaal niet zo bedoeld..... quote: Yeah whatever 
Voortaan ff nadenken voor je weer wat roept..........[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 03-05-2003 13:52] |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:52 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:51 schreef qbus het volgende:[..] Voortaan ff nadenken voor je weer wat roept..........
Dat werkt 2 kanten op....  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:55 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:52 schreef Pushit het volgende:[..] Dat werkt 2 kanten op.... 
Oh ja ?Leg uit!  |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:57 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:55 schreef qbus het volgende:[..] Oh ja ? Leg uit! 
Pfff wat wil je nou man, blijf liever ontopic of open weer een Golf-bash topic ofzo waar je kan gaan spelen  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 13:59 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:57 schreef Pushit het volgende:[..] Pfff wat wil je nou man,
Dat je gewoon even onderbouwd wat je allemaal roept. Dat wou je toch zo graag ?  quote: blijf liever ontopic
Ik zie niet in wat hier off topic aan is! Jij wel ? quote: of open weer een Golf-bash topic ofzo waar je kan gaan spelen 
quote: Of je denkt de volgende keer even na voordat je wat roept
 |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:04 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:59 schreef qbus het volgende:[..] Dat je gewoon even onderbouwd wat je allemaal roept. Dat wou je toch zo graag ?  [..]
Humor onderbouwen.... nog niet misschien.quote: Ik zie niet in wat hier off topic aan is! Jij wel ? [..]
Mja we zijn (weer) aant muggeziften over fundamentele smaakverschillen, niet de primaire functie van dit topic. |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:08 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:04 schreef Pushit het volgende:[..] Humor Jaloers sjonnie-gelul onderbouwen.... nog niet misschien.
 quote: Mja we zijn (weer) aant muggeziften over fundamentele smaakverschillen, niet de primaire functie van dit topic.
Nee, we zijn aan het muggeziften over feiten.Wees nou gewoon eens een kerel en zeg dat je stoer aan het poggen was met dat kleppen-verhaal. Dan neem ik je pas serieus!  |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:12 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:08 schreef qbus het volgende:[..]  [..]
Nee, we zijn aan het muggeziften over feiten. Wees nou gewoon eens een kerel en zeg dat je stoer aan het poggen was met dat kleppen-verhaal. Dan neem ik je pas serieus! 
Over feiten? Dat jij mij een Sjonnie noemt/vind boeit me eerlijk gezegd geen ene ruk, gewoon een mening van een anoniem iemand op het wereldwijde web woei nee daar lig ik echt wakker van  En ik vind het best als jij me niet serieus neemt, jou probleem niet het mijne. Maar je reageert trouwens wel vaak op me voor iemand die me niet serieus neemt, dus tja....  |
Kreator | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:13 |
vw was het keyword. |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:14 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:12 schreef Pushit het volgende:In elkaar geknutselt excuus-verhaaltje.
Uitgeluld  Back on topic! |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:20 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:13 schreef Kreator het volgende: vw was het keyword.
Juist .
GTI maar dan de amerikaanse versie, oom van mij heeft er een gehad (wel metallic blauw deze kleustelling is ) Die krengen lopen dus echt wel hard hoor, kan even geen specs vinden maargoed. |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:20 |
 Zijn er hier veel mensen die van dit soort Golfjes houden ?
|
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:21 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:14 schreef qbus het volgende:[..] Uitgeluld  Back on topic!
Pathetic, really.... . |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:22 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:20 schreef qbus het volgende: [afbeelding] Zijn er hier veel mensen die van dit soort Golfjes houden ?
Jij niet, dus waarom bok je nou niet gewoon op! |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:23 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:21 schreef Pushit het volgende:Ik neem graag het laatste woord. OOK als ik uitgeluld ben.
Je hebt toch gehoord wat Krea zei ?  |
Kreator | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:23 |
Qbus: Kappen met dat uitlokken. Pushit, ga ook eens ontopic. Is een slotje nou echt nodig zometeen? Nee hè. Goed zo. . |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:25 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:23 schreef Kreator het volgende: Qbus: Kappen met dat uitlokken.Pushit, ga ook eens ontopic. Is een slotje nou echt nodig zometeen? Nee hè. Goed zo. .
Sorry.  |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 14:37 |
Goedmakertje, en wat voor een  VW Golf mk1 G60 




Specs quote: G60 lump from Golf Rallye with gas flowed and ported head, small pulley, remapped Jabbasport chip, Jabbasport chargecooler, Jabbasport rebuilt supercharger, Autotek cam. 5 speed gearbox from MkII 16v. Sachs heavy duty racing clutch. Power output approx 220bhp / 0-60 5.3 secs / curb weight 750kg. ( )Brakes: Master cylinder and servo conversion (from Mk11 16v Golf), 285mm Black Diamond discs, Pagid fast road pads, steel braided hoses. Suspension: Bilstein shocks, Eibach progressive rate springs, Weitec lower front strut brace, Eibach front and rear anti-roll bars, Volksport adjustable rear strut brace with diagonals, T.A.S top mounts. Time Spent: 4 years and counting, project began Sept 1998 with a £750 rusty Mars red 1600 GTi - cost so far... £15,000.
Kijk even niet naar de kosten, maar dit is toch wel een extreem geil bakje, en als die naast je staat en opeens wegschiet als ware het een Porsche schrik je toch wel even kan ik je verzekeren  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 17:05 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:37 schreef Pushit het volgende: Goedmakertje, en wat voor een  VW Golf mk1 G60 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Specs [..] Kijk even niet naar de kosten, maar dit is toch wel een extreem geil bakje, en als die naast je staat en opeens wegschiet als ware het een Porsche schrik je toch wel even kan ik je verzekeren 
Zo vind ik hem best te pruimen moet ik zegen. Mooie prestaties ook.  |
Toewan | zaterdag 3 mei 2003 @ 18:32 |
 Zo eentje is en blijft mooi, een standaard pré G60 model (alleen dan zou ik wel eentje van na '88 willen met de nieuwere deuren). quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:37 schreef Pushit het volgende: Goedmakertje, en wat voor een  VW Golf mk1 G60 [..] Kijk even niet naar de kosten, maar dit is toch wel een extreem geil bakje, en als die naast je staat en opeens wegschiet als ware het een Porsche schrik je toch wel even kan ik je verzekeren 
Leuk auto'tje ja, afgezien van zijn zuurstokkleur en de afzichtelijke velgen. Deze is het mooist in het zilvergrijs, rood of zwart. |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 18:35 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 18:32 schreef Toewan het volgende: [afbeelding]Zo eentje is en blijft mooi, een standaard pré G60 model (alleen dan zou ik wel eentje van na '88 willen met de nieuwere deuren). [..]
Die heb ik gehad in cranberry rood  quote: Leuk auto'tje ja, afgezien van zijn zuurstokkleur en de afzichtelijke velgen. Deze is het mooist in het zilvergrijs, rood of zwart.
Maranello geel, is een beetje vertekend op de foto's denk ik. En ATS cup velgen afgrijselijk Achja ieder zijn eigen natuurlijk  |
Toewan | zaterdag 3 mei 2003 @ 18:43 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 18:35 schreef Pushit het volgende:[..] Die heb ik gehad in cranberry rood 
Zal bij mij vooral ook wel wat jeugdsentiment in zitten denk ik.. Maar ik vind 'm standaard gewoon erg mooi, zonder G60 rommel, standaard velgjes (of deze BBS), het geknikte dubbele uitlaatje en de brede zwarte rand rond het achterraam. Tegenwoordig zijn veel Golfjes echt verneukt.Maar zo eentje vind ik dus wel mooi.
 quote: [..]Maranello geel, is een beetje vertekend op de foto's denk ik. En ATS cup velgen afgrijselijk Achja ieder zijn eigen natuurlijk 
Ja, ik dacht dat het meer oranje was, vandaar zuurstokkleur. En die ATS velgen vind ik niet mooi, je had ze volgens mij ook voor de Golf 2, maar ik vind ze echt niet mooi.[Dit bericht is gewijzigd door Toewan op 03-05-2003 18:52] |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 19:22 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 18:43 schreef Toewan het volgende:[..] Zal bij mij vooral ook wel wat jeugdsentiment in zitten denk ik.. Maar ik vind 'm standaard gewoon erg mooi, zonder G60 rommel, standaard velgjes (of deze BBS), het geknikte dubbele uitlaatje en de brede zwarte rand rond het achterraam. Tegenwoordig zijn veel Golfjes echt verneukt. Maar zo eentje vind ik dus wel mooi. [afbeelding] [..]
Zeker jeugdsentiment, ik had hem ook vrijwel standaard afgezien van de dikkere bumpers en enkele koplamp gril zonder VW teken. Velgen waren ATS cup velgen (sorry) en ik had een ander uitlaat+einddemper.quote: Ja, ik dacht dat het meer oranje was, vandaar zuurstokkleur. En die ATS velgen vind ik niet mooi, je had ze volgens mij ook voor de Golf 2, maar ik vind ze echt niet mooi.
Ja ik vind ze weer uitstekend bij Golf passen, en ben zelf niet zo'n fan van BBS eigenlijk, maarja kleinigheidjes  |
qbus | zaterdag 3 mei 2003 @ 19:27 |
-verkeerde topic- |
vexz | zaterdag 3 mei 2003 @ 19:33 |
http://www.mathijssentechnics.nl/?pagina=m-tech-cars/mtech-cars.php&title=M-Tech%20cars&taal=0 kijk dit maar eens, moet je maar es kijken wat je uit een opeltje kunt halen, geen eens een v6. Kom maar op VW |
Pushit | zaterdag 3 mei 2003 @ 19:35 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 19:33 schreef vexz het volgende: http://www.mathijssentechnics.nl/?pagina=m-tech-cars/mtech-cars.php&title=M-Tech%20cars&taal=0kijk dit maar eens, moet je maar es kijken wat je uit een opeltje kunt halen, geen eens een v6. Kom maar op VW
open lekker je eigen topic dan  |
BigFloppyDonkeyDick | zondag 4 mei 2003 @ 11:37 |
de grootste vraag is natuurlijk of vw eindelijk een fatsoenlijk electronisch systeem heeft kunnen ontwikkelen?? of moet een vw rijder nog steeds de halve halfords lampenvoorraad mee hebben |
VSGdotcom | zondag 4 mei 2003 @ 13:41 |
quote: Op zondag 4 mei 2003 11:37 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende: de grootste vraag is natuurlijk of vw eindelijk een fatsoenlijk electronisch systeem heeft kunnen ontwikkelen?? of moet een vw rijder nog steeds de halve halfords lampenvoorraad mee hebben
denk dat dat aardig meevalt, nooit problemen mee. Rij maar eens Volvo dan kom je erachter. |
VSGdotcom | zondag 4 mei 2003 @ 13:42 |
Mijn GTItje: 2.0 GTI 8v 
ik blijf houden van BBS |
Pushit | zondag 4 mei 2003 @ 13:43 |
quote: Op zondag 4 mei 2003 11:37 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende: de grootste vraag is natuurlijk of vw eindelijk een fatsoenlijk electronisch systeem heeft kunnen ontwikkelen?? of moet een vw rijder nog steeds de halve halfords lampenvoorraad mee hebben
Nog steeds? Heb een mk1 en 2 mk2's gehad en eigenlijk nooet een lampje moeten verwisselen, bij een mk2 ja omdat daar van die lelijke gele inzaten .Mijn Opel nu heeft er meer last van, en dan met name de irritanste. De ledjes en het dashboard dus, heb er inmiddels al 5 vervangen en er zijn er nu weer 2 kapot  |
Pushit | zondag 4 mei 2003 @ 13:44 |
quote: Op zondag 4 mei 2003 13:42 schreef VSGdotcom het volgende: Mijn GTItje:2.0 GTI 8v [afbeelding] ik blijf houden van BBS
Ga je hem nog lager zetten of laat je hem zo? Mooie bak trouwens  |
slashyou | zondag 4 mei 2003 @ 13:46 |
quote: Op zondag 4 mei 2003 13:42 schreef VSGdotcom het volgende: Mijn GTItje:2.0 GTI 8v [afbeelding] ik blijf houden van BBS
Zo zo, een (bijna) orginele zo kom je ze niet vaak tegen.  |
VSGdotcom | zondag 4 mei 2003 @ 14:35 |
quote: Op zondag 4 mei 2003 13:46 schreef slashyou het volgende:[..] Zo zo, een (bijna) orginele zo kom je ze niet vaak tegen. 
ja mooi he, origineel op BBS na (dus ook standaard een dubbel krom pijpje) Misschien gaat hij iets lager. Hij ziet er ook perfect uit, zowel van binnen als van buiten. |
Wolter | maandag 5 mei 2003 @ 13:29 |
Wat vinden jullie als fans nou zo mooi aan Golf? Dit is niet aanvallend bedoelt, maar gewoon interesse.. Ik vind Golf namelijk echt 3 x nix, maar veel van mn vrienden hebben er wel 1.. Ze zijn erg goedkoop in onderhoud en er zijn altijd genoeg onderdelen voor te vinden.. Maar dat zijn alleen extra redenen.. Nu wil ik graag weten wat jullie aan de binnen/buitenkant mooi vinden? Alleen serieuse reacties graag... |
Toewan | donderdag 8 mei 2003 @ 15:05 |
quote: Op maandag 5 mei 2003 13:29 schreef Wolter het volgende: Wat vinden jullie als fans nou zo mooi aan Golf? Dit is niet aanvallend bedoelt, maar gewoon interesse.. Ik vind Golf namelijk echt 3 x nix, maar veel van mn vrienden hebben er wel 1.. Ze zijn erg goedkoop in onderhoud en er zijn altijd genoeg onderdelen voor te vinden.. Maar dat zijn alleen extra redenen.. Nu wil ik graag weten wat jullie aan de binnen/buitenkant mooi vinden? Alleen serieuse reacties graag...
Wat is er mooi aan een Golf 2, ik vind het model nog steeds erg mooi, zolang ie maar orgineel is. Als je dan naar een GTI kijkt vind ik kleine details mooi ten opzichte van een gewone Golf 2, zoals de dakantenne, dakspoiler, dubbel uitlaatje, dubbele koplampen en een wat mooiere voorspoiler. Zo vind ik 'm er dus erg mooi uit zien.
 Maar kijk je naar de Golfjes 2 die je tegenwoordig op de weg ziet rijden (dikke bumpers, verlaagd, te grote velgen, donkere achterlichten, eenarmige wisser enz enz), meestal vind ik ze ook niet mooi hoor. |
knillis | donderdag 8 mei 2003 @ 15:53 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 13:29 schreef Pushit het volgende:[..] Kenteken Wolfsburg, authentieker kan natuurlijk niet .
 Ik wist niet dat wolfsburg in oostenrijk lag.......Wolfsburg is namelijk WOB en duits het is een oostenrijker, met als auto registratie plaats: Wiener Neustadt |
#ANONIEM | donderdag 8 mei 2003 @ 17:17 |
quote: Op zaterdag 3 mei 2003 14:37 schreef Pushit het volgende: Goedmakertje, en wat voor een  VW Golf mk1 G60 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Specs [..] Kijk even niet naar de kosten, maar dit is toch wel een extreem geil bakje, en als die naast je staat en opeens wegschiet als ware het een Porsche schrik je toch wel even kan ik je verzekeren 
SUPERBAK... Golf 1 rules!(kom nou niet met 13 in een dozijn, en iedereen rijdt in zo'n ding, want das niet waar, Golf MK1 zie je bijna niet meer rijden....) |
vexz | dinsdag 13 mei 2003 @ 18:35 |
quote: Op donderdag 8 mei 2003 15:05 schreef Toewan het volgende:[..] Wat is er mooi aan een Golf 2, ik vind het model nog steeds erg mooi, zolang ie maar orgineel is. Als je dan naar een GTI kijkt vind ik kleine details mooi ten opzichte van een gewone Golf 2, zoals de dakantenne, dakspoiler, dubbel uitlaatje, dubbele koplampen en een wat mooiere voorspoiler. Zo vind ik 'm er dus erg mooi uit zien. [afbeelding] Maar kijk je naar de Golfjes 2 die je tegenwoordig op de weg ziet rijden (dikke bumpers, verlaagd, te grote velgen, donkere achterlichten, eenarmige wisser enz enz), meestal vind ik ze ook niet mooi hoor.
die bumpers zo'n rare balk zwart cheap plastic dat onder de achterklep loopt.. doe mij maar een echte bumper, waar je het metaal v/d auto niet ziet onder de bumper |
Pushit | dinsdag 13 mei 2003 @ 18:39 |
quote: Op donderdag 8 mei 2003 15:53 schreef knillis het volgende:[..] [afbeelding] Ik wist niet dat wolfsburg in oostenrijk lag.......Wolfsburg is namelijk WOB en duits het is een oostenrijker, met als auto registratie plaats: Wiener Neustadt
Fuck daar heb je nog gelijk in ook  |
Toewan | woensdag 14 mei 2003 @ 01:23 |
quote: Op dinsdag 13 mei 2003 18:35 schreef vexz het volgende:[..] die bumpers zo'n rare balk zwart cheap plastic dat onder de achterklep loopt.. doe mij maar een echte bumper, waar je het metaal v/d auto niet ziet onder de bumper
Smaken verschillen. Een Golf met G60 bumpers ziet er inderdaad wat dikker uit, maar van mij hoeft ie niet dik te zijn. En waarom moet je het metaal niet zien, de bumpers worden meestal in carrosseriekleur meegespoten, blijft dezelfde kleur. |
#ANONIEM | woensdag 14 mei 2003 @ 11:01 |
nog ff een reactie op het 8v tegen 16v verhaal van pushit en qbus(hoe kan het ook anders )een 8 klepper kan onderin veel meer en een 16 kleppertje moet het van de hoge toeren hebben... Voorbeeldtje: ga is na de autocross, wanneer er een donders zware baan is (oftewel een onmeunige drekzooi) zal je zien dat de 8kleppers er veel beter doorheen gaan en dat de 16kleppers er veel meer moeite mee hebben. Gaan we andersom bekijken en heb je een harde baan zul je zien dat de 16 kleppers veel beter zullen gaan dan de 8 kleppers omdat op de harde baan de hoge toeren behaald kunnen worden. zo allebij tevreden?  |
VSGdotcom | maandag 19 mei 2003 @ 23:36 |
ik denk hnem in het weekend te gaan verlagen, alleen veren 40 of toch maar goed doen? 60-80 |
Raspberry | zondag 20 juli 2003 @ 23:56 |
quote: Op donderdag 8 mei 2003 15:05 schreef Toewan het volgende:[..] Wat is er mooi aan een Golf 2, ik vind het model nog steeds erg mooi, zolang ie maar orgineel is. Als je dan naar een GTI kijkt vind ik kleine details mooi ten opzichte van een gewone Golf 2, zoals de dakantenne, dakspoiler, dubbel uitlaatje, dubbele koplampen en een wat mooiere voorspoiler. Zo vind ik 'm er dus erg mooi uit zien. [afbeelding] Maar kijk je naar de Golfjes 2 die je tegenwoordig op de weg ziet rijden (dikke bumpers, verlaagd, te grote velgen, donkere achterlichten, eenarmige wisser enz enz), meestal vind ik ze ook niet mooi hoor.
die op dat plaatje heb ik binnenkort, maar dan in zilvergrijs ipv rood  |
Youp | maandag 21 juli 2003 @ 00:29 |
als je echte golfjes (en ook andere VW's) wilt zien moet je ff naar www.dubsport.com gaan..... daar bouwen ze ze lichtelijk om... zo hebben ze een polo VR6 gemaakt... en een golf MK III twin VR6 turbo.... en JA je leest het goed.... TWIN VR6 turbo... ofwel 2 turbocharged VR6 blokken in 1 auto eentje voor de voorwielen eentje voor de achterwielen 2x 450 pk 2x 500nm koppel 2x 6 versnellingsbak je kan trouwens je eigen golfje ook daar laten ombouwen tot zoiets bruuts... ook hebben ze een golf MK II met 2 audi blokken er in als ik me niet vergis... 2x 4cilinder 2 liter ofzo... gaat ook wel lekker en een golf MK I met een VR6 middenmotor enz enz...  |
Steve-O | maandag 21 juli 2003 @ 01:19 |
Golf gti  Vind alleen die eerste generatie nog wel leuk (origineel dan ) |
beyond_cool | maandag 21 juli 2003 @ 16:29 |
Pfft. En qua scheuren valt zo'n GTI toch ook tegen hoor. Dan liever zo'n V5 maar die zijn ook al niet te betalen. Ik vind de Golf echt 1 van de meest overrated auto's ooit. Voor dat geld heb ik altijd een grotere motor, meer opties en mooier (maar dat is smaak) bij bijna gelijk welk ander merk. |
beyond_cool | maandag 21 juli 2003 @ 16:30 |
quote: Op maandag 21 juli 2003 16:29 schreef beyond_cool het volgende: Pfft. En qua scheuren valt zo'n GTI toch ook tegen hoor. Dan liever zo'n V5 maar die zijn ook al niet te betalen.Ik vind de Golf echt 1 van de meest overrated auto's ooit. Voor dat geld heb ik altijd een grotere motor, meer opties en mooier (maar dat is smaak) bij bijna gelijk welk ander merk.
Heb trouwens eens een ritje gemaakt in een Toyota Camry (jaja, ouwemensebak) met een 3.0 V6 aan boord. Geen enkele GTI die me bijhield en ik moest alleen het gas intrappen en sturen  |
FunnyMuffin | maandag 21 juli 2003 @ 17:02 |
quote: Op maandag 21 juli 2003 16:30 schreef beyond_cool het volgende:[..] Heb trouwens eens een ritje gemaakt in een Toyota Camry (jaja, ouwemensebak) met een 3.0 V6 aan boord. Geen enkele GTI die me bijhield en ik moest alleen het gas intrappen en sturen 
Een Camry 3.0 V6 doet de 100 in 9.0 seconde, dus dat waag ik te betwijfelen wat je daar zegt. Maar altijd jammer als mensen moeten zeggen van 'mijn wagen trok sneller op' en daar dan supertrots op zijn, alsof dat wat zegt. |
beyond_cool | maandag 21 juli 2003 @ 17:06 |
quote: Op maandag 21 juli 2003 17:02 schreef FunnyMuffin het volgende:[..] Een Camry 3.0 V6 doet de 100 in 9.0 seconde, dus dat waag ik te betwijfelen wat je daar zegt. Maar altijd jammer als mensen moeten zeggen van 'mijn wagen trok sneller op' en daar dan supertrots op zijn, alsof dat wat zegt.
Het was mijn wagen niet. En een Golf GTI koop je vlg mij niet omdat 'ie nou zo veel beenruimte achterin heeft ... |
FunnyMuffin | maandag 21 juli 2003 @ 17:10 |
quote: Op maandag 21 juli 2003 17:06 schreef beyond_cool het volgende:[..] Het was mijn wagen niet. En een Golf GTI koop je vlg mij niet omdat 'ie nou zo veel beenruimte achterin heeft ...
maar ook niet om er elke Camry 3.0 V6 uit te rijden die je ziet. Uberhaupt niet om elke keer voluit weg te trekken bij een stoplichtje, dat is een stereotype. Dus als je een keer sneller weg bent dan een GTi/Vtec/GSi: niet meteen feestje bouwen. |
Ultimora | maandag 21 juli 2003 @ 17:14 |
quote: Op maandag 21 juli 2003 17:06 schreef beyond_cool het volgende:[..] Het was mijn wagen niet. En een Golf GTI koop je vlg mij niet omdat 'ie nou zo veel beenruimte achterin heeft ...
jij bent echt slim..... zal ik nog een raadseltje voor je oplossen?V: een camry koop je omdat? A: je veel comfort wil niet omdat hij een superieure handling heeft ofzo.. overigens vrees is dat je er (behalve op top) door een Golf GTi baas boven Camry bent, zeker als je ook maar een kleine bocht maakt.. Golf GTI II Wolfsburg Edition, is voor mij nog altijd mijn favoriete Golf (zelfs Boven de R32) |
Steve-O | maandag 21 juli 2003 @ 18:06 |
quote: Op maandag 21 juli 2003 17:14 schreef Ultimora het volgende:[..] jij bent echt slim..... zal ik nog een raadseltje voor je oplossen? V: een camry koop je omdat? A: je veel comfort wil niet omdat hij een superieure handling heeft ofzo.. overigens vrees is dat je er (behalve op top) door een Golf GTi baas boven Camry bent, zeker als je ook maar een kleine bocht maakt.. Golf GTI II Wolfsburg Edition, is voor mij nog altijd mijn favoriete Golf (zelfs Boven de R32)
heb je wat specs en een plaatje van die laatst genoemde ... |
Ultimora | maandag 21 juli 2003 @ 18:28 |
quote: Op maandag 21 juli 2003 18:06 schreef Steve-O het volgende:[..] heb je wat specs en een plaatje van die laatst genoemde ...
T zijn gewoon Golf's type II gebouwd tussen 89 en 91 met standaard BBS 15 inch velgen, een paarse lak, Wolfsburg edition Badges, recaro interieur met leer bekleed. 1.8 16V blokie met 129PK eigenlijk niet super speciaal ofzo qua looks (wel standaard/origineel G60 bumpers), maar toendertijd het absolute topmodel, vergelijkbaar met de fire and ice qua kleur, maar iets donkerder.. waarom dit model? ik vind de Golf 2 gewoon het mooiste ontwerp van de Golf. deze stond op internet te koop... maar is niet meer origineel kwa ophanging velgen en nog wat dingen..
|
beyond_cool | maandag 21 juli 2003 @ 20:59 |
Ik blijf me verbazen hoe die GTi rijdertjes beweren dat ze een auto niet kopen voor de snelheid maar owee als je beweert dat je met merk X een GTI heb gesmoord. Ik hoef alleen de kast maar mee te brengen, ze springen er vanzelf op  |
#ANONIEM | dinsdag 22 juli 2003 @ 02:17 |
quote: Op maandag 21 juli 2003 20:59 schreef beyond_cool het volgende: Ik blijf me verbazen hoe die GTi rijdertjes beweren dat ze een auto niet kopen voor de snelheid maar owee als je beweert dat je met merk X een GTI heb gesmoord. Ik hoef alleen de kast maar mee te brengen, ze springen er vanzelf op 
Ik blijf me verbazen hoe sommige mensen beweren dat ze merk X niet kopen voor de snelheid, maar telkens wel weer zitten op te scheppen dat ze er een golf GTI uit hebben getrokken ik hoef alleen maar een GTI logootje op mn auto te plakken en ze proberen het al.....  
|
#ANONIEM | dinsdag 22 juli 2003 @ 02:20 |
quote: Op dinsdag 22 juli 2003 02:17 schreef BroesWillems het volgende:ik hoef alleen maar een GTI logootje op mn auto te plakken en ze proberen het al.....  
Een Caddy GTI. . . |
#ANONIEM | dinsdag 22 juli 2003 @ 02:29 |
quote: Op dinsdag 22 juli 2003 02:20 schreef sig000 het volgende:[..] Een Caddy GTI. . .
 Daar sta je dan met je Camry V6.... eruit getrokken door een Caddy GTI....  |
#ANONIEM | dinsdag 22 juli 2003 @ 02:38 |
quote: Op dinsdag 22 juli 2003 02:29 schreef BroesWillems het volgende:[..] 
Daar sta je dan met je Camry V6.... eruit getrokken door een Caddy GTI.... 
Pleur een 140 PK TDI blok in je Caddy en je rijdt ze zoek. . |
stefimke | dinsdag 22 juli 2003 @ 08:05 |
quote: Op maandag 18 maart 2002 22:39 schreef nielsnv het volgende: Jeetje mensen, wat een auto..... of durft iemand te beweren van niet. Foto's op onderstaande link:http://www.stevenvanelk.nl/golfgti/wallpapers/
Cool! Een grijze golf. Ik geloof dat ik die vandaag al een stuk of 62 op de snelweg gezien heb.  Sorry maar een Golf waar ik opgewonden van raak, op het blauwe monster van Jeroen Dik na, moet nog komen. (Ik denk dat het nog ongeveer een maand duurt voordat ik, in Nederland, in een R33 kan plaatsnemen... nee geen typefout, dat is pas ) |