quote:
op 11-20-1999 om 11:02 PM schreef Panther het volgende:
ga jij al naar bed dan?
Welterusten allemaal en tot snel weer!!
Groetjes
Voor wie ook wakker is en straks nog een herhaling van journaal en sport gaat kijken, bij Willem II achter de Goal hing een spandoek met als tekst: 100% anti knuffel Ruud
Overigens beterschap Juul.
------------------
The day Microsoft will make something that doesn't suck
It will probably be a vacuumcleaner
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER (Datum 21 November 1999).]
Nog drie dagen werken...en dan ben ik er heerlijk vijf vrij... zaaaalig
Trusten en droom ze!
Na een avondje html en smiley werkzaamheden aan mijn pc-tje zijn mijn oogjes aardig vermoeid. Ik zou dus willen zeggen, oogjes dicht
en snaveltjes toe ... slaap lekker.
quote:
Van DIGGER - 21 November 1999 @ 03:16. Overigens beterschap Juul.
Tnx Digger
Na 2 dagen in bijna coma voel ik me nu een stuk beter, heb een hoop in te halen op het forum dus !
Iedereen een goedemorgen en een fijne forumdag
quote:
op 11-22-1999 om 09:31 AM schreef Juul het volgende:
Tnx Digger
Na 2 dagen in bijna coma voel ik me nu een stuk beter, heb een hoop in te halen op het forum dus !
Iedereen een goedemorgen en een fijne forumdag
De nada Juul.
Als het goed is heb je uitgebreid kunnen lezen van me in het streamverslag van de dag.
maar nu, nu is /me moe want ik was er al veel te vroeg uit vannochtend (na het drie dagen licht te laten worden alvorens slapen gaan) en morgen wachten weer collegebanken Met andere woorden, /me gaat slapen. Ben overigens morgen niet in staat de streams te verslaan, hooguit einde middag misschien.
Truste allen en tot morgen
1
2
3
5
ehm ...
wow ...
ja, nou wordt ie mooi
help!
ik kom om in de schapen!
aaaaaah!
(Misschien moet ik net als Ernie brandweerwagens gaan tellen om in slaap te komen) truste forum
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]
Digger , ja ik heb jou en de rest weer met plezier gelezen. Bijna weer een hele forum en chatdag gehad dus morgen ga ik er weer helemaal voor !
Voor nu iedereen een prettige nacht toegewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |