abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61109457
Zeg je tegen een willekeurige griet op een mooie zaterdag op straat: "Hey Moitje, laat me es je tetten zien!"
Dan krijg je, als je niet een Happy Meal aan haar hebt aangeboden, me toch een rotklap voor je kanus.

Maar ga je op een kutdag als deze over straat je Tonijnspuittube en een brood halen, fletsen de tieten je om de oren. De ene na de andere tiet word uit de spandex truitjes getrokken alsof het de mooiste zomer van de eeuw betreft, en niet eens lekkere wiefen... Nee lelijke non-MILFS die hun biggetje willen zogen midden op een bankje op een modderfokking afgeladen plein. En niet 1, maar 2 op dat tiefus plein.

Rimpelige 30+ tieten van vrouwen die nog het vet nadragen van hun bigpartij, het type Moedermelk above all. Ranzige boomknuffelaars, dat zijn het.

Mijn klacht dan ook:

Dames van 30+ met koters aan de borst, DOE ES NIET!
Mijn Tonijnsaladespuittube werd er spontaat zuur van, en mijn bek ook van het opkomende gal bij deze aanblik des doods... ongehoord de tyfus.

Dank voor uw aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 13:47:24 ]
pi_61109466
Hier, de anonieme fokker
Noot noot.
  FOK!fotograaf maandag 25 augustus 2008 @ 13:47:42 #3
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_61109470
ke
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:48:11 #4
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61109504
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:46 schreef Aneurism het volgende:
ongehoord de tyfus.

pi_61109592
Ik zou zeggen, dames die hun kind de borst willen geven: Ga zo door. Deze jongeheer heeft waarschijnlijk nooit borstvoeding mogen ontvangen en daardoor een mentale achterstand opgelopen....
Zeg knul, als je iets niet wil zien dat compleet menselijk is, kijk ff de andere kant op wil je?!
a million miles beyond what science understands...
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:56:59 #7
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_61109684
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:53 schreef Katermeister het volgende:
Ik zou zeggen, dames die hun kind de borst willen geven: Ga zo door. Deze jongeheer heeft waarschijnlijk nooit borstvoeding mogen ontvangen en daardoor een mentale achterstand opgelopen....
Zeg knul, als je iets niet wil zien dat compleet menselijk is, kijk ff de andere kant op wil je?!
Iamand van 25 die iemand anders een knul noemt?
En tevens nog zichzelf katermeister noemen.
Dan ook nog serieus reageren in KLB _!
Plus in de waan zijn dat in OP genoemde borstvoedinggevende boomknuffelaars hier meelezen..

Epische faalhaas!
pi_61109697
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:53 schreef Katermeister het volgende:
Zeg puist, Milfs mogen van mij best hun tetten showen.. Maar ut zijn die lelukurds die het juist doen.
pi_61109703
Ja ja, maar toch nee. Slotje
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')