Na me kapot geėrgerd te hebben aan de prijzen van NYpizza bevond ik me na een tijdje toch op de benarde positie om toch maar een pizza van die tent te kopen, ik was daarbij wel benieuwd of het de prijs waard was, (ze zullen wel beter zijn dan de pizza hut, ze zijn tenslotte duurder en daarbij zegt de reclame dat ze de beste ingrediėnten gebruiken... toch?

)
Nou, dus een pizza salami gekocht, kostte ¤15,50 ( Utrecht Centraal). Het duurde even omdat die vrouw achter de kassa 2 slices liet vallen

... Maar uiteindelijk kreeg ik de pizza mee. Niet in een doos, maar alle slices apart verpakt en netjes in een tasje gestopt.
Eenmaal in de trein aangekomen, iets later, begon ik maar eens aan mijn pizza.
Wat mij opviel dat er bijna geen kaas op de pizza zat, en dat de bodem een gekke smaak had, niet zoals een pizzabodem hoort te smaken. De kaas die op de pizza zat had weinig smaak en was nogal taai, bij het afbijten kreeg je geen slierten, maar liet het "stuk" kaas gewoon los.
Een pluspunt, er zat veel salami op, helaas was deze vrij smaakloos, en taai. Als stukjes fietsband een smaak zouden hebben, zou het smaken naar die salami
De tomatensaus zat er wel genoeg op, sterker nog, te veel

en leek veel op AH-huismerk tomatensaus van 5 ct.
Na 4 slices (had honger) heb ik de tas mee naar huis genomen in de hoop dat mijn broer ze wel zou willen eten, die vond ze anders ook
vrij smaakloos kankersmerig.
De overgebleven slices (5) liggen nu te rotten in onze kliko...
klacht: Lekkere pizzahut die vervangen wordt door niet te eten NewYork Pizza
[ Bericht 3% gewijzigd door moonmovies op 25-08-2008 14:31:51 ]
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl