Ik moet jullie toch een "beeld" geven hoe de situatie zich voordeed?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:31 schreef Desunoto het volgende:
Nou vervelend voor je maar moest je nou zo duidelijk aangeven dat je schaars gekleed over straat liep? o_O
autisten hebben een goede fantasiewereld.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:33 schreef Desunoto het volgende:
Dan wel met foto's want ik weet niet zo goed wat ik me hierbij moet voorstellen
Knuffel jij altijd met je collega's?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
autisten hebben een goede fantasiewereld.
Dus ga maar lekker fantaseren.
Dat denk ik wel, want anders was het niet duidelijk hoe haar armen rood en jeukerig konden zijn als die niet in contact waren geweest met de kleding van de collega van TSquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:31 schreef Desunoto het volgende:
Nou vervelend voor je maar moest je nou zo duidelijk aangeven dat je schaars gekleed over straat liep? o_O
Spaanse gewoontequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Knuffel jij altijd met je collega's?
Pics or didn't happen.quote:Loop ik lekker over straat schaars gekleed
Zeggen dat je 'schaars gekleed' was had helemaal niet gehoeven, weet je zelf ook welquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want anders was het niet duidelijk hoe haar armen rood en jeukerig konden zijn als die niet in contact waren geweest met de kleding van de collega van TS
Misschien was het dan om interesse te wekken en afhakers na de eerste zin te minimaliseren?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zeggen dat je 'schaars gekleed' was had helemaal niet gehoeven, weet je zelf ook wel
Ik vond het gewoon apart.. om je topic te beginnen met "ik liep schaars gekleed over straat" o.o
Jah daar ben ik vies van. Stel je voor dat je twee weken medicijnen moet slikken omdat je hem ff een knuffel hebt gegeven 'omdat het de gewoonte is'.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Spaanse gewoonte
Dat jullie vies van elkaar zijn is jullie probleem
Werk en prive gescheiden houden heet zoiets. Spaanse collega van mij deed dat ook niet hier. En mijn spaanse ex knuffelde ook niet met collega's, dus je spaanse excuus is dikke bullocks!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Spaanse gewoonte
Dat jullie vies van elkaar zijn is jullie probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |