Dan neem je toch telefoon / internet via een kabelexploitant?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef pisnicht het volgende:
KPN is anders altijd nog de enige die koper kan leveren en servicen...
Jij kent de situatie kennelijk wel, dus doe je verhaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:13 schreef pisnicht het volgende:
Oh jij kent TS en zijn situatie. Sorry, dan heb ik niets gezegd.
Dat dacht ik ook...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef pisnicht het volgende:
KPN is anders altijd nog de enige die koper kan leveren en servicen...
Dus heb je de keuzes en kun je dus ook bellen via andere mogelijkhedenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:22 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...
Een vaste lijn is altijd gekoppeld aan KPN, of loop ik achter...?
Internet + bellen samen bij een ander ben ik niet zo voor. Is er storing kun je én niet bellen, én niet internetten.
En ja bijdehandjes, bellen kan ook mobiel, maar dat was even niet de reden om de klaagbak te vullen. Even kijken naar functie van de topic. En dat ik in een uithoek zou wonen, heeeeeeerlijk!
Via adsl zijn lijnen via KPN ja.. Alleen betaal je bijna aan geen enkele provider nog doorbelasting. En als je kabel neemt is dat gelijk dubbel zo duur. Ziggo en al zijn tering duur..quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:22 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...
Een vaste lijn is altijd gekoppeld aan KPN, of loop ik achter...?
Internet + bellen samen bij een ander ben ik niet zo voor. Is er storing kun je én niet bellen, én niet internetten.
En ja bijdehandjes, bellen kan ook mobiel, maar dat was even niet de reden om de klaagbak te vullen. Even kijken naar functie van de topic. En dat ik een "gat" zou wonen, heeeeeeerlijk!
Ik ken de situatie niet en reageer daar ook naar. Ik zeg dat het goed mogelijk is dat de TS gebonden is aan KPN omdat niet overal een alternatief is voor vaste telefonie. Toch moeilijk te bevatten op een of andere manier..quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij kent de situatie kennelijk wel, dus doe je verhaal
Maar ik betaal toch niet aan de KPN om met de mobiele te bellen? Dit is wel jouw manier?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus heb je de keuzes en kun je dus ook bellen via andere mogelijkheden
plz stfu als je niet weet waar je over praat. Sowieso heeft vaste telefonie weinig te maken met het feit of er al dan niet ADSL over geleverd wordt...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Via adsl zijn lijnen via KPN ja.. Alleen betaal je bijna aan geen enkele provider nog doorbelasting. En als je kabel neemt is dat gelijk dubbel zo duur. Ziggo en al zijn tering duur..
Ik betaal niet aan KPNquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:27 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Maar ik betaal toch niet aan de KPN om met de mobiele te bellen? Dit is wel jouw manier?
Hoezo weet ik niet waar ik over praat? Denk eerder dat jij maar stil moet houden, vreemde kerel..quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:29 schreef pisnicht het volgende:
[..]
plz stfu als je niet weet waar je over praat. Sowieso heeft vaste telefonie weinig te maken met het feit of er al dan niet ADSL over geleverd wordt...
Kinderschoenen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef Sowflow het volgende:
Hoedanook, de zogenaamde alternatieven voor KPN staan nog in de kinderschoenen, zijn nog niet tegen KPN opgewassen, en daar komt heus verandering in. Alleen vergeleken met de mobiele telefoonproviders, gaat de ontwikkeling wel heeeeeeel erg traag. Het is natuurlijk ook van een ander kaliber, maar goed...ik denk dat KPN op den duur heel langzaam dood gaat, veranderen ze niet het een en ander.
Bijna een week geen service geleverd, maar wel betaald...tja... zie je het al voor je als werknemer...?
Haha...fantastisch!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb al jaren geen enkel product meer van KPN. En ik leef nog steeds! Goed he
Laat ik het anders uitleggen. Stel, je hebt lekker hip een voice dienst van een andere adsl aanbieder in je all-in-one abo. Als er in dat laatste stukje koper iets aan de hand is, heb je KPN gewoon nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoezo weet ik niet waar ik over praat? Denk eerder dat jij maar stil moet houden, vreemde kerel..
Bellen word bijna altijd samen verkocht met adsl. Bijvoorbeeld bij alice, adsl + bellen.. 20 euro voor het internet en dan betaal je nog 10 euro om onbeperkt te mogen bellen naar vaste nummers..
Ben jij nog zo kanker ouderwets dat je denkt dat alles via KPN zelf gaat ofwat? Betaal maar lekker 25 euro per maand voor je KPN nummer... josti
Wat ik al zei... neem alice... heb je 20 mbit adsl en kan je onbeperkt naar vaste nummers bellen.. EN dat voor 29,90..quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Haha...fantastisch!
Wil ik ook hoor, want ik betaal 20 E per maand aan de KPN, terwijl ik vaak voor 4- 5 Eur bel.
Dus ik betaal om gebeld te kunnen worden en voor mijn Planet.
Je snapt dat ik daar ook van baal. Maar tot nu toe geen alternatief gevonden. Ik woon niet in een gunstige regio voor de alternatieven voor KPN.
:quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kinderschoenen?Wat een onzin!
Maar heb je al geprobeerd een vergoeding te vragen in de vorm van een korting voor de gemiste service gedurende die tijd?
ja kankerrr dat zeg ik toch?????? damn beter weter ben jij zeg bah.... JE BETAALT GEEEEN DOORBELASTING AAN KPN!!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:43 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Laat ik het anders uitleggen. Stel, je hebt lekker hip een voice dienst van een andere adsl aanbieder in je all-in-one abo. Als er in dat laatste stukje koper iets aan de hand is, heb je KPN gewoon nodig.
FYI, ons bedrijf verzorgt 2nd en 3rd line support voor Alice dus ik denk niet dat je mij hoeft uit te leggen uit welke componenten Alice bestaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |