abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:48:59 #1
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61105100
Ik zit nu 4 dagen zonder telefoon i.v.m. storing (mijn buren ook) en pas overmorgen komt er een monteur.

Ik baal ervan om ergens voor te betalen en je krijgt niet het beloofde dienst/ product.
Service is *#^*@##*@#!

Maar ja, wat kun je doen...? Helemaal niets, behalve wachten tot de monteur komt... Grrrrrr....
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61105192
In welk uithoek woon jij waar je geen andere aanbieder kan kiezen?
pi_61105243
Monopoliepositie
pi_61105278
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:55 schreef L0t.. het volgende:
Monopoliepositie
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:59:28 #5
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61105324
KPN is anders altijd nog de enige die koper kan leveren en servicen...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_61105557
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef pisnicht het volgende:
Dan neem je toch telefoon / internet via een kabelexploitant?

Het gelul over monopoliepositie slaat nergens op.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:13:51 #7
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61105682
Oh jij kent TS en zijn situatie. Sorry, dan heb ik niets gezegd.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_61105762
Ik baal van jouw lutsert-positie op Fok!.
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_61105849
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:13 schreef pisnicht het volgende:
Oh jij kent TS en zijn situatie. Sorry, dan heb ik niets gezegd.
Jij kent de situatie kennelijk wel, dus doe je verhaal
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:22:08 #10
207555 Sowflow
pi_61105911
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef pisnicht het volgende:
Dat dacht ik ook...

Een vaste lijn is altijd gekoppeld aan KPN, of loop ik achter...?
Internet + bellen samen bij een ander ben ik niet zo voor. Is er storing kun je én niet bellen, én niet internetten.

En ja bijdehandjes, bellen kan ook mobiel, maar dat was even niet de reden om de klaagbak te vullen. Even kijken naar functie van de topic.
En Pisnicht, Colt...: uithoek of niet (nicht), dat ik in een uithoek zou wonen, heeeeeeerlijk! de KPN heeft nog het grootste aandeel van alle vaste telefoons in Nederland.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sowflow op 25-08-2008 11:30:43 ]
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
pi_61106002
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:22 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook...

Internet + bellen samen bij een ander ben ik niet zo voor. Is er storing kun je én niet bellen, én niet internetten.

En ja bijdehandjes, bellen kan ook mobiel, maar dat was even niet de reden om de klaagbak te vullen. Even kijken naar functie van de topic. En dat ik in een uithoek zou wonen, heeeeeeerlijk!

Dus heb je de keuzes en kun je dus ook bellen via andere mogelijkheden
pi_61106004
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:22 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook...

En ja bijdehandjes, bellen kan ook mobiel, maar dat was even niet de reden om de klaagbak te vullen. Even kijken naar functie van de topic. En dat ik een "gat" zou wonen, heeeeeeerlijk!
Via adsl zijn lijnen via KPN ja.. Alleen betaal je bijna aan geen enkele provider nog doorbelasting. En als je kabel neemt is dat gelijk dubbel zo duur. Ziggo en al zijn tering duur..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:26:28 #13
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61106044
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jij kent de situatie kennelijk wel, dus doe je verhaal
Ik ken de situatie niet en reageer daar ook naar. Ik zeg dat het goed mogelijk is dat de TS gebonden is aan KPN omdat niet overal een alternatief is voor vaste telefonie. Toch moeilijk te bevatten op een of andere manier..
#allmightygod
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:27:15 #14
207555 Sowflow
pi_61106065
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus heb je de keuzes en kun je dus ook bellen via andere mogelijkheden
Maar ik betaal toch niet aan de KPN om met de mobiele te bellen? Dit is wel jouw manier?
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:29:22 #15
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61106124
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:24 schreef deepart het volgende:

[..]

Via adsl zijn lijnen via KPN ja.. Alleen betaal je bijna aan geen enkele provider nog doorbelasting. En als je kabel neemt is dat gelijk dubbel zo duur. Ziggo en al zijn tering duur..
plz stfu als je niet weet waar je over praat. Sowieso heeft vaste telefonie weinig te maken met het feit of er al dan niet ADSL over geleverd wordt...
#allmightygod
pi_61106174
Ik heb al jaren geen enkel product meer van KPN. En ik leef nog steeds! Goed he
pi_61106269
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:27 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Maar ik betaal toch niet aan de KPN om met de mobiele te bellen? Dit is wel jouw manier?
Ik betaal niet aan KPN
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:34:54 #18
207555 Sowflow
pi_61106278
Hoedanook, de zogenaamde alternatieven voor KPN staan nog in de kinderschoenen, zijn nog niet tegen KPN opgewassen, en daar komt heus verandering in. Alleen vergeleken met de mobiele telefoonproviders, gaat de ontwikkeling wel heeeeeeel erg traag. Het is natuurlijk ook van een ander kaliber, maar goed...ik denk dat KPN op den duur heel langzaam dood gaat, veranderen ze niet het een en ander.

Bijna een week geen service geleverd, maar wel betaald...tja... zie je het al voor je als werknemer...?

PS Misschien verdwijnt de vaste lijn sowieso, uiteindelijk... iemand die dit kan bevestigen? Met verdere info?

[ Bericht 10% gewijzigd door Sowflow op 25-08-2008 11:36:33 (Een PS-je ...) ]
pi_61106311
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:29 schreef pisnicht het volgende:

[..]

plz stfu als je niet weet waar je over praat. Sowieso heeft vaste telefonie weinig te maken met het feit of er al dan niet ADSL over geleverd wordt...
Hoezo weet ik niet waar ik over praat? Denk eerder dat jij maar stil moet houden, vreemde kerel..

Bellen word bijna altijd samen verkocht met adsl. Bijvoorbeeld bij alice, adsl + bellen.. 20 euro voor het internet en dan betaal je nog 10 euro om onbeperkt te mogen bellen naar vaste nummers..

Ben jij nog zo kanker ouderwets dat je denkt dat alles via KPN zelf gaat ofwat? Betaal maar lekker 25 euro per maand voor je KPN nummer... josti
Diepzinnige deepart.
pi_61106318
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef Sowflow het volgende:
Hoedanook, de zogenaamde alternatieven voor KPN staan nog in de kinderschoenen, zijn nog niet tegen KPN opgewassen, en daar komt heus verandering in. Alleen vergeleken met de mobiele telefoonproviders, gaat de ontwikkeling wel heeeeeeel erg traag. Het is natuurlijk ook van een ander kaliber, maar goed...ik denk dat KPN op den duur heel langzaam dood gaat, veranderen ze niet het een en ander.

Bijna een week geen service geleverd, maar wel betaald...tja... zie je het al voor je als werknemer...?
Kinderschoenen? Wat een onzin!

Maar heb je al geprobeerd een vergoeding te vragen in de vorm van een korting voor de gemiste service gedurende die tijd?
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:41:03 #21
207555 Sowflow
pi_61106422
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb al jaren geen enkel product meer van KPN. En ik leef nog steeds! Goed he
Haha...fantastisch!
Wil ik ook hoor, want ik betaal 20 E per maand aan de KPN, terwijl ik vaak voor 4- 5 Eur bel.
Dus ik betaal om gebeld te kunnen worden en voor mijn Planet.
Je snapt dat ik daar ook van baal. Maar tot nu toe geen alternatief gevonden. Ik woon niet in een gunstige regio voor de alternatieven voor KPN.
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:43:18 #22
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_61106490
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef deepart het volgende:

[..]

Hoezo weet ik niet waar ik over praat? Denk eerder dat jij maar stil moet houden, vreemde kerel..

Bellen word bijna altijd samen verkocht met adsl. Bijvoorbeeld bij alice, adsl + bellen.. 20 euro voor het internet en dan betaal je nog 10 euro om onbeperkt te mogen bellen naar vaste nummers..

Ben jij nog zo kanker ouderwets dat je denkt dat alles via KPN zelf gaat ofwat? Betaal maar lekker 25 euro per maand voor je KPN nummer... josti
Laat ik het anders uitleggen. Stel, je hebt lekker hip een voice dienst van een andere adsl aanbieder in je all-in-one abo. Als er in dat laatste stukje koper iets aan de hand is, heb je KPN gewoon nodig.

FYI, ons bedrijf verzorgt 2nd en 3rd line support voor Alice dus ik denk niet dat je mij hoeft uit te leggen uit welke componenten Alice bestaat...
#allmightygod
pi_61106492
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:41 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Haha...fantastisch!
Wil ik ook hoor, want ik betaal 20 E per maand aan de KPN, terwijl ik vaak voor 4- 5 Eur bel.
Dus ik betaal om gebeld te kunnen worden en voor mijn Planet.
Je snapt dat ik daar ook van baal. Maar tot nu toe geen alternatief gevonden. Ik woon niet in een gunstige regio voor de alternatieven voor KPN.
Wat ik al zei... neem alice... heb je 20 mbit adsl en kan je onbeperkt naar vaste nummers bellen.. EN dat voor 29,90..

telfort heeft fdat ook
Diepzinnige deepart.
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:45:00 #24
207555 Sowflow
pi_61106525
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Kinderschoenen? Wat een onzin!

Maar heb je al geprobeerd een vergoeding te vragen in de vorm van een korting voor de gemiste service gedurende die tijd?
:

Klantenservice in Nederland: zeeeeer slecht, je wordt gewoon afgeblaft! En het schijnt zo te zijn, dat men 5 dagen ná aanmelding van de storing de tijd mag nemen om het probleem te fixen.
Ik heb de storing pas na 3 dagen gemeld, omdat ik dacht dat mijn telefoon kapot was.

Maar dat is trouwens met heel veel services: als jij 1 dag je verplichting niet nakomt, dan krijg je een boete, waarschuwing of wat dan. Maar andersom... bedrijven zijn minder strikt voor zichzelf als voor de klant.
Dat weeeeten we toch..?
pi_61106530
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:43 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Laat ik het anders uitleggen. Stel, je hebt lekker hip een voice dienst van een andere adsl aanbieder in je all-in-one abo. Als er in dat laatste stukje koper iets aan de hand is, heb je KPN gewoon nodig.

FYI, ons bedrijf verzorgt 2nd en 3rd line support voor Alice dus ik denk niet dat je mij hoeft uit te leggen uit welke componenten Alice bestaat...
ja kankerrr dat zeg ik toch?????? damn beter weter ben jij zeg bah.... JE BETAALT GEEEEN DOORBELASTING AAN KPN!!!

lulhannes... het gaat er om dat het dan veel goedkoper is...
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')