abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:03:16 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61104155
Ga je op vakantie, ga je een beetje achter een pc'tje zitten fokken en MSN'en. Precies wat je thuis ook doet.
En dan hier op fok posten: 'halloooo, groetjes uit Turkije / Spanje / weet ik veel waar ... het is hier heel warm, maar wel heel leuk bladiebladiebla.'
Ik vind dat zó kansloos hè. Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om achter een pc te gaan zitten. Ga toch lekker de omgeving bezichtigen .
Niet meer actief op Fok!
pi_61104181
Okay.
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_61104184
Eens met TS.
  Eindredactie Games maandag 25 augustus 2008 @ 10:04:57 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_61104190
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ga je op vakantie, ga je een beetje achter een pc'tje zitten fokken en MSN'en. Precies wat je thuis ook doet.
En dan hier op fok posten: 'halloooo, groetjes uit Turkije / Spanje / weet ik veel waar ... het is hier heel warm, maar wel heel leuk bladiebladiebla.'
Ik vind dat zó kansloos hè. Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om achter een pc te gaan zitten. Ga toch lekker de omgeving bezichtigen .
lief dagboek,
wat ik nou heb beleefd:.....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_61104195
Je topic was leuk geweest als je 'm tijdens je vakantie gemaakt had..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_61104226
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef donald_dick het volgende:
lief dagboek,
wat ik nou heb beleefd:.....
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_61104240
Bedankt voor de mededeling.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61104242
quote:
Inderdaad.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:09:17 #9
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61104249
Ik heb op vakantie meermalen achter de computer gezeten, en Nee dit was geen verspilling van mijn tijd.

Als je naar buiten wandelt en een tropische stortbui op je dak krijgt kan je ook gewoon ff lekker binnen in een internetcafe wachten tot de bui overgetrokken is, en ondertussen vermaak je je door te fokken, je stuurt een berichtje aan het thuisfront dat alles nog goed gaat en je bekijkt even het weer voor de komende dagen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:10:19 #10
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_61104268
Ergens wel eens is met TS, maar heb het zelf ook gedaan Was een internetcafe op 3 minuten lopen en ik kende die eigenaar, ook is het makkelijk om treintijden op te zoeken waardoor het leek alsof ik alleen op internet zat Wat ik vooral niet ging doen is op de FP kijken, ik wist nog wel dat ik op vakantie perongeluk op de fp zat en ik zag een titel over jos brink, tsja daar zit je ook echt op te wachten op vakantie Wat ik ook niet snap is dat mensen in het buitenland een nederlandse krant kopen, dan ga je niet echt op vakantie om het land te leren kennen heb ik het idee
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_61104373
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef honda1990 het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat mensen in het buitenland een nederlandse krant kopen, dan ga je niet echt op vakantie om het land te leren kennen heb ik het idee
Wat is daar mis mee? Ik vond het fijn om elke ochtend samen met de broodjes een krantje te kopen. Of moet ik dan El Pais kopen terwijl ik geen woord spaans spreek?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:16:33 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_61104388
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef honda1990 het volgende:
Ergens wel eens is met TS, maar heb het zelf ook gedaan Was een internetcafe op 3 minuten lopen en ik kende die eigenaar, ook is het makkelijk om treintijden op te zoeken waardoor het leek alsof ik alleen op internet zat Wat ik vooral niet ging doen is op de FP kijken, ik wist nog wel dat ik op vakantie perongeluk op de fp zat en ik zag een titel over jos brink, tsja daar zit je ook echt op te wachten op vakantie Wat ik ook niet snap is dat mensen in het buitenland een nederlandse krant kopen, dan ga je niet echt op vakantie om het land te leren kennen heb ik het idee
Als je in een internetcafe op vakantie al de eigenaar kent is het wel heel erg gesteld!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61104405
wicky de viking gaat nooit op vakantie
E-?
pi_61104437
quote:
Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om achter een pc te gaan zitten.
Ik, en een heleboel andere mensen, hebben dat wel. Ik moet toch een beetje up-to-date blijven als ik 2 weken met m'n doorbakken aars in Spanje zit.
pi_61104466
ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar ie zin in heeft.
pi_61104473
Ik duik misschien een internetcafe in om mijn mail te checken, maar ga echt niet mijn laptop meenemen om de dingen te doen die ik normaal daags op het internet ook doe.

Vakantie is juist uit de 'dagelijkse' sleur komen.. of beter gezegd; om even wat anders te doen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_61104485
Ik heb er geen behoefte aan, maar het is wel een noodzaak _!
Meer opgelegde behoefte dus
pi_61104514
Op vakantie gaan is al kansloos.
pi_61104541
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Batsies het volgende:
wicky de viking gaat nooit op vakantie
Jawel hoor, die gaat altijd met de boot.
pi_61104574
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:22 schreef kraakschandaal het volgende:
Op vakantie gaan is al kansloos.
Ja dat is ook een manier om je er tegen af te zetten omdat je het niet kan betalen
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:25:31 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61104586
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:09 schreef RSie het volgende:
Ik heb op vakantie meermalen achter de computer gezeten, en Nee dit was geen verspilling van mijn tijd.

Als je naar buiten wandelt en een tropische stortbui op je dak krijgt kan je ook gewoon ff lekker binnen in een internetcafe wachten tot de bui overgetrokken is, en ondertussen vermaak je je door te fokken, je stuurt een berichtje aan het thuisfront dat alles nog goed gaat en je bekijkt even het weer voor de komende dagen.
Ok, in het geval van een regenbui kan ik het me nog wel voorstellen.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik op mijn laatste avond in Praag ook even op internet heb gezeten, maar daar had ik een legitieme reden voor: een vriendin van me was in het ziekenhuis beland en ik wilde even weten hoe en wat . Volgens mij heb ik toen niet ook op Fok! gezeten. Iig niets gepost oid.

Maar normaliter heb ik helemaal geen behoefte aan wat voor contact dan ook met het thuisland.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:26:26 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61104611
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:23 schreef Slurf het volgende:

[..]

Jawel hoor, die gaat altijd met de boot.
Idd.

Boot van mijn papa .
Niet meer actief op Fok!
pi_61104639
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja dat is ook een manier om je er tegen af te zetten omdat je het niet kan betalen
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:31:41 #24
144213 Adidah
Het was wraak
pi_61104700
Als ik in het buitenland ben dan zit ik ook regelmatig achter de computer om bijvoorbeeld mijn blog bij te werken. Maar ik kan dan ook niet echt van vakantie spreken, want er moet vaak tussendoor ook nog gewerkt worden .
pi_61104790
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok, in het geval van een regenbui kan ik het me nog wel voorstellen.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik op mijn laatste avond in Praag ook even op internet heb gezeten, maar daar had ik een legitieme reden voor: een vriendin van me was in het ziekenhuis beland en ik wilde even weten hoe en wat . Volgens mij heb ik toen niet ook op Fok! gezeten. Iig niets gepost oid.

Maar normaliter heb ik helemaal geen behoefte aan wat voor contact dan ook met het thuisland.
Bij deze ongegrond, een telefoontje kan er niet vanaf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')