quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:13 schreef DroogDok het volgende:
Het is duidelijk, TS is gewoon de looser van het huis en de rest lacht zich suf dat hij elke keer schoonmaakt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben jullie een balkon oid? Ik zou er voor zorgen dat al jouw spullen op je eigen kamer staan (en doe deze ook op slot wanneer je weg gaat). Wanneer je huisgenoten niet afwassen zet je alles op het balkon in een doos/krat. Of wanneer hun kamer openstaat zet je het op de kamer.
En ik zou ook nog eens een balletje opgooien bij je huisgenoten (of zorg ervoor dat die vreemde huisbaas je huisgenoten aanspreekt en niet jij). Succes in ieder geval, ik ben blij dat ik niet meer in een studentenhuis zit
Idd, TS laat zich gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:13 schreef DroogDok het volgende:
Het is duidelijk, TS is gewoon de looser van het huis en de rest lacht zich suf dat hij elke keer schoonmaakt.
Jij hebt teveel films gekekenquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:38 schreef Jordi_B het volgende:
Ik zou een paardenhoofd bij ze in bed leggen
En toen zette je de afwas op een kamer van een huisgenoot gaat die klagen bij de huisbaas dat jij op zijn kamer komt zonder toestemming. Hoppakee verhuizen maar,quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hebben jullie een balkon oid? Ik zou er voor zorgen dat al jouw spullen op je eigen kamer staan (en doe deze ook op slot wanneer je weg gaat). Wanneer je huisgenoten niet afwassen zet je alles op het balkon in een doos/krat. Of wanneer hun kamer openstaat zet je het op de kamer.
En ik zou ook nog eens een balletje opgooien bij je huisgenoten (of zorg ervoor dat die vreemde huisbaas je huisgenoten aanspreekt en niet jij). Succes in ieder geval, ik ben blij dat ik niet meer in een studentenhuis zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |