Ja ik hou al opquote:Op maandag 25 augustus 2008 04:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
Leuk he zo'n slowchat?
Ok, dan blijft jouw laatste gok staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:01 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ok, dan blijft jouw laatste gok staan.
The Almighty.
Dus.
...Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Almighty idd.
Nu maar afwachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:13 schreef Vodkadruppel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 05:13 schreef Vodkadruppel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat willen je buren niet, neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:05 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik wou dat ik wat meer van die bandjes van jullie kende
quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:47 schreef nachtzuster het volgende:
Tis slechts een gokje hè![]()
The Almighty?
Mars volta?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:08 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik ze persoonlijk goed ken, maar ik speel graag mee
3 op een rij (in mars), met een lading dus ik dacht mars volta.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:24 schreef Billy_Talent het volgende:
Ook niet. Hoe komen jullie daar toch op?een baby, mars... Jullie zien toch wel 3 batterijen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |