Specs zien er goed uit, 1Gb memory / 120Gb hdd / bluetooth. Ik mis alleen de N wireless vergeleken met de 901.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:31 schreef veldmuis het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)elabel-netbooks.html
1024x600 is voor mij wel te weinig vrees ik. Ik wil er wat fotobewerking op doen. Kleurechtheid is dus ook niet onbelangrijk, maar daar verwacht ik niet al teveel van. Na een beetje calibreren is het al snel 'redelijk acceptabel'
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
OEM? Heb je een merknaam/weblink? Klinkt wel intressant
Ow en 1024x600 is prima te doen hoor.
Ik weet niet welke versie van welk merk je gekocht hebt, maar ik heb de eee 900 en geen dode pixels... Je kunt daar volgens mij erg pech mee hebben. Vaak hebben ze een max aan dode pixels wat de fabrikant redelijk vintdt, kijk dat anders even na. En heb jij er meer dan "acceptabel" dan zou ik even terug gaan naar je verkoper.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik merk net dat ik echt veel dode pixels. stuk of 12. jullie daar ook last van?
De ISO 13406-2 standaard beschrijft hoeveel dode pixels er aanwezig mogen zijn in een scherm.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet welke versie van welk merk je gekocht hebt, maar ik heb de eee 900 en geen dode pixels... Je kunt daar volgens mij erg pech mee hebben. Vaak hebben ze een max aan dode pixels wat de fabrikant redelijk vintdt, kijk dat anders even na. En heb jij er meer dan "acceptabel" dan zou ik even terug gaan naar je verkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |