abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61159784
Over leverbaarheid weet ik niets .

Maar het is mij ook geadviseerd om de batterij eruit te halen als je hem niet gebruikt ja, en dat gaat erg eenvoudig hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61159855
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Over leverbaarheid weet ik niets .

Maar het is mij ook geadviseerd om de batterij eruit te halen als je hem niet gebruikt ja, en dat gaat erg eenvoudig hoor .
Ah, is dat raadsel alvast opgelost, tnx.
Mja, het punt is dat ik 'm bij Bol wil bestellen, wegens een enorme voorraad tegoedbonnen die ik heb.
Ik ga ze eens mailen of ze de 901 Linux nog gaan krijgen, anders wordt het een 900. Ook al is die niet roze
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61160441
Oja, mijn vriend opperde om dan de 901 XP te kopen en er dan Linux op te zetten, maar dan heb ik nog steeds toch maar 12 GB ruimte, i.p.v. 20?

En ik wil 'm *nu* Vrouwen!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61165198
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:18 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn vriend opperde om dan de 901 XP te kopen en er dan Linux op te zetten, maar dan heb ik nog steeds toch maar 12 GB ruimte, i.p.v. 20?

En ik wil 'm *nu* Vrouwen!
Ja, de windows versie heeft minder ruimte qua geheugen. Ik heb de 900 versie (ondanks dat ie niet blauw was maar hij is wel wit parelmoer! ) met Linux en hij bevalt me goed. Ik heb dus 20 GB ipv 12 GB. Je moet alleen wel even wat dingetjes aanpassen in Xandros om de full desktop mode te krijgen, maar dat is zo gepiept (via google zijn er veel handleidingen te vinden).
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_61165408
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, de windows versie heeft minder ruimte qua geheugen. Ik heb de 900 versie (ondanks dat ie niet blauw was maar hij is wel wit parelmoer! ) met Linux en hij bevalt me goed. Ik heb dus 20 GB ipv 12 GB. Je moet alleen wel even wat dingetjes aanpassen in Xandros om de full desktop mode te krijgen, maar dat is zo gepiept (via google zijn er veel handleidingen te vinden).
Ja Denk ook dat het die dan gaat worden, ik wilde de 901 Linux omdat die een iets betere accutijd heeft.
Heeft de 900 ook een cardreader of niet?
pi_61166163
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja Denk ook dat het die dan gaat worden, ik wilde de 901 Linux omdat die een iets betere accutijd heeft.
Heeft de 900 ook een cardreader of niet?
Ja, dat heeft ie, aan de zijkant. En een VGA poort en 3 USB poorten.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_61166329
Zijn er ook van die dingen die een cardreader hebben die CF lezen? Nee, zeker?
pi_61227899
Mail van Bol terug, ze hebben geen idee of en wanneer ze hem in hun assortiment gaan opnemen .
Op eeeusers.nl las ik dat ze begin september de 901 met Linux willen gaan uitbrengen.

We wachten nog ff af
pi_61229015
Op tweakers.net las ik dat er een OEM-EEE901 kloon aan zit te komen voor max 300 euro. Ben benieuwd. Jammer van die kleine kutschermpjes, althans, 10" is keurig, maar dan die resolutie .
Zodra er iets is met 1280 breed wordt het interessant!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:21:00 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_61250125
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef veldmuis het volgende:
Op tweakers.net las ik dat er een OEM-EEE901 kloon aan zit te komen voor max 300 euro. Ben benieuwd. Jammer van die kleine kutschermpjes, althans, 10" is keurig, maar dan die resolutie .
Zodra er iets is met 1280 breed wordt het interessant!
OEM? Heb je een merknaam/weblink? Klinkt wel intressant

Ow en 1024x600 is prima te doen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')