Ah, is dat raadsel alvast opgelost, tnx.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Over leverbaarheid weet ik niets.
Maar het is mij ook geadviseerd om de batterij eruit te halen als je hem niet gebruikt ja, en dat gaat erg eenvoudig hoor.
Ja, de windows versie heeft minder ruimte qua geheugen. Ik heb de 900 versie (ondanks dat ie niet blauw wasquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:18 schreef Syrena het volgende:
Oja, mijn vriend opperde om dan de 901 XP te kopen en er dan Linux op te zetten, maar dan heb ik nog steeds toch maar 12 GB ruimte, i.p.v. 20?
En ik wil 'm *nu*Vrouwen!
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, de windows versie heeft minder ruimte qua geheugen. Ik heb de 900 versie (ondanks dat ie niet blauw wasmaar hij is wel wit parelmoer!
) met Linux en hij bevalt me goed. Ik heb dus 20 GB ipv 12 GB. Je moet alleen wel even wat dingetjes aanpassen in Xandros om de full desktop mode te krijgen, maar dat is zo gepiept (via google zijn er veel handleidingen te vinden).
Ja, dat heeft ie, aan de zijkant. En een VGA poort en 3 USB poorten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
JaDenk ook dat het die dan gaat worden, ik wilde de 901 Linux omdat die een iets betere accutijd heeft.
Heeft de 900 ook een cardreader of niet?
OEM? Heb je een merknaam/weblink? Klinkt wel intressantquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef veldmuis het volgende:
Op tweakers.net las ik dat er een OEM-EEE901 kloon aan zit te komen voor max 300 euro. Ben benieuwd. Jammer van die kleine kutschermpjes, althans, 10" is keurig, maar dan die resolutie.
Zodra er iets is met 1280 breed wordt het interessant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |