Wat heb je precies gedaan om een installatie vanaf USB-stick gestart te krijgen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:47 schreef roepdeman het volgende:
session3_initialization_failed
het lukt me gewoon niet om windows geïnstalleerd te krijgen op mijn Asus. Ik heb het meermaals geprobeerd via een usb stick. Meerdere versies maar nee. De installatie start wel, maar ik krijg elke keer dezelfde bovenstaande foutmelding.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen (zonder externe cd-rom want die heb ik niet en ook niemand uit mijn omgeving helaas) en toch een XP installatie erop krijgen?
Op http://forum.eeeuser.com/ zag ik wat voorbij komen dacht ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:47 schreef roepdeman het volgende:
session3_initialization_failed
het lukt me gewoon niet om windows geïnstalleerd te krijgen op mijn Asus. Ik heb het meermaals geprobeerd via een usb stick. Meerdere versies maar nee. De installatie start wel, maar ik krijg elke keer dezelfde bovenstaande foutmelding.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen (zonder externe cd-rom want die heb ik niet en ook niemand uit mijn omgeving helaas) en toch een XP installatie erop krijgen?
Ja daarom wil ik die graag met Linux, dan heeft ie 20 Gb.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:07 schreef ThE_ED het volgende:
De 901 heeft weer minder Harde Schijf Ruimte toch?
Mwjah, maar ik weet niet of ik het waard vind om alleen voor XP dan 100 euro meer te betalen. Of werkt Linux minder goed?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:21 schreef HeatWave het volgende:
Er zit Open Office op, dat is vrijwel compleet uitwisselbaar met Word zegt men.
Maar de EEE is ook gewoon met Xp leverbaar hoor.
Is geen probleem nee, het is gewoon een laptop hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:33 schreef rene90 het volgende:
Installeer je zelf xp erop![]()
Zou in principe ook mogelijk moeten zijn.
Ja, okay. Maar daar kan bij mij te veel fout mee gaan. Ik wil gewoon dat ie zonder gedoe werkt. Ik vraag me alleen af of het een nadeel is dat er Linux op zit..quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:36 schreef HeatWave het volgende:
Is geen probleem nee, het is gewoon een laptop hoor. Wel heb je een USB cd speler nodig, of een flike USB stick oid
.
True, doelde meer op alle drivers voor de EEE pc, mijn ervaring is dat dat vaak nogal een gekloot kan zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is geen probleem nee, het is gewoon een laptop hoor. Wel heb je een USB cd speler nodig, of een flike USB stick oid
.
Die krijg je er netjes bij op een CDquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
True, doelde meer op alle drivers voor de EEE pc, mijn ervaring is dat dat vaak nogal een gekloot kan zijn.
Oooh top, heb ze hier liggen inderdaad, maar heb de xp versie.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijg je er netjes bij op een CDOok al neem je de Linux versie
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |