Mwah, dat soort vrienden hoef ik niet, ik zit niet te wachten op vrienden die bij het halen van een rondje eerst willen dat je het bier brouwt en de glazen blaast en vervolgens nog gaan janken dat je niet de juiste distro bier hebtquote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
N.a.v. de "linux-discussie" kon ik het echt niet laten... sorry:
Linux is user friendly, it's just very picky about who its friends are.
Hoe kom je daar bij? Mijn vrienden verwachten alleen dat als ik weet hoe het bier nog lekkerder kan dat ik dat dan verander, niets mis mee toch?quote:Op maandag 1 september 2008 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat soort vrienden hoef ik niet, ik zit niet te wachten op vrienden die bij het halen van een rondje eerst willen dat je het bier brouwt en de glazen blaast en vervolgens nog gaan janken dat je niet de juiste distro bier hebt.
Bij mij werkt het prima, en ik vind het juist wel leuk dat gepiel, ik heb alles zoals ik het hebben wilquote:Nee serieus, het is allemaal leuk en aardig, maar zeker op dit soort speeltjes moet het gewoon werken en niet allerlei gepiel vereisen voor iets simpels. OSX zou ook wel ok zijn erop trouwens.
quote:Op maandag 1 september 2008 19:11 schreef Adelante het volgende:
Verzendbevestiging van Bol.com, m'n asus eee 901 voor 279 euro is verzonden![]()
hij is zelfs 379 (link) en ik krijg er een accept giro bijquote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Had je al vooruit betaald?
![]()
*gauw site checkt.... hij is nu weer 349* Geluksvogel
Oja verkeerd gekekenquote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij is zelfs 379 (link) en ik krijg er een accept giro bijgewoon mazzel gehad, mag ook wel eens...
Ah, je wifi doet het weer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb ook een 701 met win xp, en het werkt allemaal heel erg fijn en prima
Sja, ik heb het dus best wel leren kennen (was ook al geen totale leek op *nix gebied hoor) maar voor een hobby bakkie voor onderweg moet alles het gewoon doen, en als ik ergens iets ff snel moet aanpassen moet het meteen kunnen, zonder gescript etcquote:Op maandag 1 september 2008 20:20 schreef Metro2005 het volgende:
ach ik begin linux steeds meer te waarderen, zeker naarmate je het systeem begint te leren kennen en je een beetje weet wat waar staat en hoe dingen moeten. Gebruik het dan ook stukken vaker dan windows de laatste tijdhet werkt gewoon fijn.
Tuurlijk, het is ook allemaal geen drama perse, maar op een EEE zit nou eenmaal standaard Xandrosquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef remlof het volgende:
Mwah ik weet niet hoe het zit met de Linux versie op de EEE, maar met Ubuntu bijvoorbeeld (ook beschikbaar als Eeebuntu) is het bijhouden van je software echt stukken makkelijker dan met Windows
Werkt dat noig een beetje? en heb je dan de normale versies of de "portable" versies?quote:Op maandag 1 september 2008 19:38 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 moet eerlijk bekennen dat ie op zijn eee ook windowsxp heeft staan omdat de eee vaak misbruikt wordt voor GTA vice city en san andreas![]()
Had hem toegevoegd aan favorietenquote:Op donderdag 4 september 2008 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Accuduur valt me ook wel tegen, maar dit is de 4cells versie van de accu, er schijnen 6 cells te vinden te zijn voor rond de 90 euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |