abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 13:57:12 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_61644167
Dat PC's tegen mij in het Nederlands blijven miepen vind ik ook zwaar irritant. Als ik als taal EN-US wil en als locatie Nederland moeten ze zich daar aan houden en niet maar aannemen dat ik berichten in het Nederlands wil omdat ik me toevallig in Nederland bevind
  maandag 15 september 2008 @ 16:59:25 #272
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_61649618
Vanavond even de laatste versie van Puppy linux op mijn 701 zetten, kijken of dat iets soepeler loopt dan mandriva 2008.1 , die werkt toch best sloom af en toe, vooral met firefox en flash (youtube bv). Terwijl er toch een gig geheugen in zit
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61653682
Puppy loopt ontzettend smooth, zelfs op een Pentium 3 500 met 256 MB RAM. Aanrader!
pi_61657125
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:24 schreef ThE_ED het volgende:
Alleen die Music Player is dus later geïnstalleerd, mooi logo heh
Heel mooi jah!! Onwijs vet gaaf, al zeg ik het zelf...
pi_61657188
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:27 schreef Visitor.Q het volgende:
Logotje is vet ja Is het programma niet precies hetzelfde als rythmbox? En zit die niet al in eeebuntu?

Ik download nu de iso torrent om hem in virtualbox te proberen, hopelijk werkt dat
Rhythmbox is een stuk trager en eet veel meer geheugen...
pi_61669565
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:17 schreef ThE_ED het volgende:
Is er van de nerds nog iemand die BackTrack op de Eee heeft geprobeerd? Schijnt redelijk eenvoudig werkend te krijgen te zijn.
Ik heb hem in één keer werkend gekregen op een 900:

Onder windows:
›BT3final_usb.iso downloaden
›USB stick pakken (1 GB of meer)
›Stick formatteren als FAT32
›ISO openen in winrar.
›De 2 dirs die je ziet (/boot en /BT3) kopieren naar de stick
›commandline openen
1
2
3
<driveletter_stick>:
cd /boot
bootinst.bat

›Steek stick in Eee, en zet'm aan.
›Kies met F2 de stick om van te booten.

Ik heb alleen problemen om WPA2 aan de gang te krijgen, de standaard wifi-manager onder de GUI kan alleen WEP aan. Maar goed, ik heb alleen vanochtend even 5 minuten zitten stoeien, en toen kwam er 'echt' werk tussendoor.

Verder lijkt het zo op het eerste gezicht wel te werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 16-09-2008 11:20:54 ]
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:48:19 #277
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61683378
Enneh, waar gebruiken jullie hem nu voor? Ik neem aan niet om hele lappen tekst te tikken... Maar gewoon om af en toe de mail te checken / schrijven, een enkele post op FOK! te plaatsen, wat foto's bekijken / muziek luisteren?

Hoe zijn die ervaringen? En vooral in vergelijking met een normale 15,4 inch (en groter) laptop?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_61683513
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:48 schreef Yildiz het volgende:
Enneh, waar gebruiken jullie hem nu voor? Ik neem aan niet om hele lappen tekst te tikken... Maar gewoon om af en toe de mail te checken / schrijven, een enkele post op FOK! te plaatsen, wat foto's bekijken / muziek luisteren?

Hoe zijn die ervaringen? En vooral in vergelijking met een normale 15,4 inch (en groter) laptop?
Uhm waar gebruik ik hem voor, notities maken tijdens college's, voor vergaderingen met projectgroepjes. Is toch best nuttig als je op een rustige plek kan zitten, en toch even bij al je gegevens kan.

Mail checken, films kijken op school in tussenuren, worms spelen met klasgenoten
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:04:10 #279
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61683815
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Uhm waar gebruik ik hem voor, notities maken tijdens college's, voor vergaderingen met projectgroepjes. Is toch best nuttig als je op een rustige plek kan zitten, en toch even bij al je gegevens kan.

Mail checken, films kijken op school in tussenuren, worms spelen met klasgenoten
Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen. Ik heb nu alleen een desktop-PC, maar ik zou wel wat mobiels willen. Ik ben bang dat een 15.4 toch niet dusdanig mobiel is dat ik die graag en vaak mee ga nemen. Met een mini als een EEE is dat wel het geval.

Qua prijs is het ongeveer al hetzelfde. Rond de ¤400 (ik wil wel minimaal 10inch, Asus of Dell bijv.), dus, vandaar dat ik nu zoek naar wat voor- en tegenargumenten..
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_61683880
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen. Ik heb nu alleen een desktop-PC, maar ik zou wel wat mobiels willen. Ik ben bang dat een 15.4 toch niet dusdanig mobiel is dat ik die graag en vaak mee ga nemen. Met een mini als een EEE is dat wel het geval.

Qua prijs is het ongeveer al hetzelfde. Rond de ¤400 (ik wil wel minimaal 10inch, Asus of Dell bijv.), dus, vandaar dat ik nu zoek naar wat voor- en tegenargumenten..
Een grote plus voor mij is ook dat de accuduur aanzienlijk groter is, bij de 1000H met 6 cells kan ik max 7 uur, maar uit ervaring kan ik zo een 5 uur met internet / msn aan zeg maar

Verder is het mobiele echt ideaal, voor een 15,4 inch ga ik toch een laptoptas meenemen, en daarom is daar mijn keus niet op gevallen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')